E3 2013 Microsoft Press Conference

most viewed right now
 164
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
20 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
May 20 - Europeans Clown US Gun Violence & The NRA - #MAGA
64 comments
@news
most viewed right now
 55
Video inside This was by far the best catfish
89 comments
@wild'ish
most viewed right now
 54
NBA Dude looking like he might take something smh
60 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #161
Cubs Draco 141 heat pts141 OP
space
avatar space
space
$16,421 | Props total: 4207 4207
make sure yall turn off your kinects during the conference.
 5 years ago '06        #162
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,565 | Props total: 1150 1150
preshow is hereeeeeeee
 5 years ago '06        #163
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,565 | Props total: 1150 1150
12 straight hours! allll liveeee
 5 years ago '05        #164
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,005 | Props total: 5422 5422
This white boy just said Xbox is gonna demonstrate 20 games on the floor! GTFO here, cant be 20 exclusives.
 5 years ago '08        #165
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,570 | Props total: 27791 27791
neogaf gotta fix their god damn servers bruh, sh*t down at the pre show.
 5 years ago '08        #166
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,570 | Props total: 27791 27791
katie can get the d!ck
 5 years ago '05        #167
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,005 | Props total: 5422 5422
 Arson said:
neogaf gotta fix their god damn servers bruh, sh*t down at the pre show.
 5 years ago '06        #168
ChevyBrah 216 heat pts216
space
space
space
$15,565 | Props total: 1150 1150
 Arson said:
neogaf gotta fix their god damn servers bruh, sh*t down at the pre show.
we are bbooxdennnnnnnn
 5 years ago '05        #169
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,005 | Props total: 5422 5422
 Arson said:
katie can get the d!ck
I said the same shiit, these hoes look like fake gamers just there for eye candy lol.
 5 years ago '05        #170
Krazie 134 heat pts134
space
avatar space
space
$47,301 | Props total: 24472 24472
 freshprinceoba said:
When exactly is 12:30 est? How many hours from now?
Precisely 36 minutes from the time of this post.
 5 years ago '08        #171
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,570 | Props total: 27791 27791
 chevyrida6 said:
we are bbooxdennnnnnnn
I want to read the meltdowns and reactions tho
 5 years ago '05        #172
MP 52 heat pts52
space
avatar space
space
$26,164 | Props total: 9642 9642
this stream on my retina ipad right now


Last edited by MP; 06-10-2013 at 09:58 AM..
 5 years ago '08        #173
The N 538 heat pts538
space
avatar space
space
$49,290 | Props total: 24843 24843
They will start with a Doritos Ad
 5 years ago '05        #174
Krazie 134 heat pts134
space
avatar space
space
$47,301 | Props total: 24472 24472
 Andrefrbk said:
This white boy just said Xbox is gonna demonstrate 20 games on the floor! GTFO here, cant be 20 exclusives.
It won't be.. They always cater to a lot of third parties. You know we'll probably see more COD sh*t, for instance. But, yeah, Phil Spencer himself said the conference will be ALL GAMES. Showcasing 20 games during the 90 miinute conference apparently.

He also said one of the exclusives hasn't been guessed by anyone that he's seen so far.

My body has never been more ready.
 5 years ago '05        #175
HARBINGER 450 heat pts450
space
avatar space
space
$49,882 | Props total: 8483 8483
3 minutes! !
 06-10-2013, 09:57 AM         #176
HDBeatz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Oh sh*t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 5 years ago '12        #177
Cubs Draco 141 heat pts141 OP
space
avatar space
space
$16,421 | Props total: 4207 4207
god damn, COD will never die.
 5 years ago '05        #178
Andrefrbk 1071 heat pts1071
space
avatar space
space
$23,005 | Props total: 5422 5422
 Austin Foyt said:
god damn, COD will never die.
bullshiit casual game for azzholes.
 5 years ago '05        #179
Based_One 87 heat pts87
space
avatar space
space
$10,141 | Props total: 8863 8863
Very interested to see how this unfolds
 5 years ago '08        #180
The N 538 heat pts538
space
avatar space
space
$49,290 | Props total: 24843 24843
 Andrefrbk said:
This white boy just said Xbox is gonna demonstrate 20 games on the floor! GTFO here, cant be 20 exclusives.
Just demo but not going to be released soon

They do this all the time
Home      
  
 

 






most viewed right now
 74
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
39 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Drake interview on Joe Budden podcast soon?
72 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 35
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
128 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Most dangerous gym fails :obamalmao:
86 comments
21 hours ago
@misc
most viewed right now
 25
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
215 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside Im suckin toes and lickin asss. It must be something in the water. Do ..
33 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
106 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
63 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy