Battle Rapper Arsonal in new movie about gangs in Newark, NJ

most viewed right now
 118
Video inside Treach says who killed 2pac
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 116
NBA PG13 Changes Twitter Header...Look Closely
55 comments
@sports
most viewed right now
 88
NBA Footage of Lonzo Ball workout with Lakers :whoa:
200 comments
@sports
most viewed right now
 72
Video inside Just when you thought these new rappers couldn't look no weirder...
77 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 4 years ago '09        #1
9280 pageviews
50 comments


YungPrinceNY 473 heat pts473
space
space
space
$6,238 | Props total: 608 608
Battle Rapper Arsonal in new movie about gangs in Newark, NJ
 

 

50 comments for "Battle Rapper Arsonal in new movie about gangs in Newark, NJ"

 4 years ago '09        #2
Zaosyn 259 heat pts259
space
avatar space
space
$13,849 | Props total: 726 726
fu*k you Smack
 4 years ago '08        #3
Gmengfx 71 heat pts71
space
avatar space
space
$12,470 | Props total: 748 748
lol looks like they shot it with a t2i and on camera audio lol
 4 years ago '12        #4
Stillhyphy 38 heat pts38
space
avatar space
space
$9,239 | Props total: 3768 3768
man i gave up on these hood flicks a long time ago. they be so corny its not even entertaining. the only decent hood flick to come out in like the last 8 years has been snow on tha bluff
 4 years ago '05        #5
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,225 | Props total: 163 163
 I-NeeD-$$$ said:
got the OG Jiwe in there.. might check it out..
yup...Official Jersey n*gga right there....
 06-09-2013, 05:13 PM         #6
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^Which one is he?
 4 years ago '05        #7
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,225 | Props total: 163 163
 tmitch19 said:
^^Which one is he?
the the real lightskin dude with the dreads....always see him in arsenal battles
 4 years ago '09        #8
YungPrinceNY 473 heat pts473 OP
space
space
space
$6,238 | Props total: 608 608
 tmitch19 said:
^^Which one is he?

[pic - click to view]



met him a few times he mad humble
 4 years ago '05        #9
Nickel 118 heat pts118
space
avatar space
space
$11,225 | Props total: 163 163
 I-NeeD-$$$ said:
see...

this is what REAL G's do if they live long enough to talk about it...




Surf is another one who's certified but a real humble dude....met him one time at my big brother's old karate school in jersey (Ninja University)....real cool humble dude
 4 years ago '09        #10
59fifty 
space
avatar space
space
$20,043 | Props total: 6674 6674
 4 years ago '10        #11
TheGift 1 heat pts
space
avatar space
space
$9,214 | Props total: 6861 6861
This sh*t look interesting.Jiwe a real one so, i definitely will be checking this!
 4 years ago '04        #12
1MikE 9 heat pts
space
avatar space
space
$6,794 | Props total: 1163 1163
i detest Ars... but that man's grind is to be highly respected
 4 years ago '05        #13
Dun Language 3864 heat pts3864
space
avatar space
space
$73,222 | Props total: 22043 22043
this sh*t is corny. its 2013 and the only one still talking about bloods n crips are blood and crips


all these n*ggas do is talk.
 4 years ago '07        #14
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$39,494 | Props total: 4111 4111
id always support some bros doin somethin positive
 06-09-2013, 06:42 PM         #15
tmitch19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 YungPrinceNY said:

[pic - click to view]



met him a few times he mad humble
Isn't he Haitian?
 4 years ago '12        #16
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 3 3
Dat n*gga wit da dreds is certified tho, I got word from one of my sons. He did sum flaky sh*t tho ain't gon speak on it 2 much more, but he really like that.
 4 years ago '09        #17
husky meat 59 heat pts59
space
avatar space
space
$4,806 | Props total: 435 435
Jersey
 4 years ago '06        #18
waytoomuch 4 heat pts
space
avatar space
space
$27,059 | Props total: 7974 7974
 FreshBeatzBx said:
Dat n*gga wit da dreds is certified tho, I got word from one of my sons. He did sum flaky sh*t tho ain't gon speak on it 2 much more, but he really like that.
y even bring it up if u aint gon talk bout it fully??? wut flaky s**t he do??
 4 years ago '07        #19
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,596 | Props total: 714 714
Salute Jiwe aka Machete. Ess3x County n*ggas know he got ars coughing up bread.
 4 years ago '07        #20
Bruce Leeroy 
space
avatar space
space
$16,596 | Props total: 714 714
 FreshBeatzBx said:
Dat n*gga wit da dreds is certified tho, I got word from one of my sons. He did sum flaky sh*t tho ain't gon speak on it 2 much more, but he really like that.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside Jun 21 - China DOG meat festival opens
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 39
Jessica Wong
42 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside well damn canelo is piping down marc anthony's ex wife!
79 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside This lil boy the biggest savage alive, on ma [VIDEO]
198 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
audio inside DJ Khaled - Grateful (Official Anticipation/Discussion Thread) 6/23
121 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
John Singleton claims Pac was raped and wanted movie to reveal his killer
181 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside DFW rapper Go Yayo arrested for murder
91 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Introducing The New Adidas "Harden LS" - Fuego!
44 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy