"No offense to New York, but I'm so, so happy I didn't fall to them in the draft." - Steph Curry

most viewed right now
 140
Video inside The Deep Dark Web
83 comments
@wild'ish
most viewed right now
 88
Video inside Yo.. this SWATTing sh-t is HILARIOUS :dead2:
122 comments
@misc
most viewed right now
 78
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
21 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 70
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
35 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #61
CosbySweater 302 heat pts302
space
avatar space
space
$36,685 | Props total: 18339 18339
 Brooklyn Lost said:
Whitney house:receipts gif cue:

Pics or it didnt happen :jayhah2: when I say I did something I got proof. Lets see urs
I ain't gotta post sh*t :jayhah2:

n*ggas know I stay in LA and know what school I go to

You're a special breed of lame
 5 years ago '07        #62
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 BLUE JACK$ON said:
This n*gga is so mad
Ever been to a jets home game ever met Revis if u wan a geno autograph come training camp time I got u
 5 years ago '12        #63
CosbySweater 302 heat pts302
space
avatar space
space
$36,685 | Props total: 18339 18339
n*gga prolly wanna see a pic so he knows what a championship parade looks like
 5 years ago '07        #64
timdog 991 heat pts991
space
avatar space
space
$33,130 | Props total: 19944 19944
 Brooklyn Lost said:
I get texts from beat writers that travel with the jets and Knicks. While u just are hungry for a hot topic:jayhah2:
Don't worry. Football season is coming. I know more football people than basketball.
Ull be asking me for insider sh*t all summer pus*y

[pic - click to view]

 5 years ago '07        #65
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 CosbySweater said:
I ain't gotta post sh*t :jayhah2:

n*ggas know I stay in LA and know what school I go to

You're a special breed of lame
"n*ggas" wouldn't be surprised ur white. fu*k I care about what u do or where u stay. I guess I hit a nerve
 5 years ago '07        #66
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 CosbySweater said:
n*gga prolly wanna see a pic so he knows what a championship parade looks like
Yeah since 98% of Boxden laker fans attend em right:jayhah2:
 5 years ago '10        #67
#JewLife 111 heat pts111
space
avatar space
space
$18,162 | Props total: 8462 8462
Just gonna drop this vid in here on behalf of Steph


[video - click to view]

 5 years ago '07        #68
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 ChiCity Fingaz said:
Im watching you run around the thread right now trying to save face for your bum a.ss franchise

Feelings caught
Feelings caught?

Who the fu*k started Knicks lost

So even when u think u might win. U still lose
 5 years ago '11        #69
maxnn 129 heat pts129
space
avatar space
space
$12,183 | Props total: 1046 1046
 Brooklyn Lost said:
I get texts from beat writers that travel with the jets and Knicks. While u just are hungry for a hot topic:jayhah2:
Don't worry. Football season is coming. I know more football people than basketball. Ull be asking me for insider sh*t all summer pus*y
Right, because i'm hot topic whoring like Dun

And you an insider because youy party with Sanchez and knew like everyone else that Melo wanted to go to the knicks

You pop sh*t, apologize, just ask King
 5 years ago '07        #70
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 timdog said:

[pic - click to view]

Timdog u used to be on my d!ck. Get off again please


Ur New York laker fan leader Kast bout to lay the smack down on u fu*kin pussies
 5 years ago '11        #71
King Henry 548 heat pts548
space
avatar space
space
$44,660 | Props total: 10785 10785
Will catching bodies

It feels good to be on his side in a sports argument
 5 years ago '11        #72
BLUE$ 169 heat pts169
space
avatar space
space
$10,626 | Props total: 3030 3030
 Brooklyn Lost said:
Ever been to a jets home game ever met Revis if u wan a geno autograph come training camp time I got u
Guess where Geno grew up.

Guess what high school Geno and Steadman went to.

I was a freshman in that same school

when Geno was a senior.

I don't need a autograph from my bwoy bwoy Geno,

Father Revis though
 5 years ago '05        #73
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,336 | Props total: 780 780
 theinitiAL said:
Just gonna drop this vid in here on behalf of Steph

What boston got?.. they in worse shape tho
 5 years ago '07        #74
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 timdog said:

[pic - click to view]

 maxnn said:
Right, because i'm hot topic whoring like Dun

And you an insider because youy party with Sanchez and knew like everyone else that Melo wanted to go to the knicks

You pop sh*t, apologize, just ask King
Come out in August to a jets practice if u wanna meet the team

When the fu*k did I call myself an insider

Cuz I know sh*t weeks or months before

Come on maxnn. Try and pull my card pus*y. Come to a jets practice and see if u bout it bout it
 5 years ago '10        #75
#JewLife 111 heat pts111
space
avatar space
space
$18,162 | Props total: 8462 8462
 drama_kiNg said:
What boston got?.. they in worse shape tho
yall are stuck with the Amare/Tyson/Melo trio for another 2 seasons
 5 years ago '05        #76
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,336 | Props total: 780 780
 theinitiAL said:
yall are stuck with Amare/Tyson/Melo core for another 2 NBA seasons
What boston got ??? they don't scare me in any sport tho.. don't see how a bostonian can talk sh*t bout the state of ny sports when they aint sh*t
 5 years ago '07        #77
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
 theinitiAL said:
yall are stuck with the Amare/Tyson/Melo trio for another 2 seasons
Well know the truth with amare by August
 5 years ago '07        #78
timdog 991 heat pts991
space
avatar space
space
$33,130 | Props total: 19944 19944
 Brooklyn Lost said:
Timdog u used to be on my d!ck. Get off again please


Ur New York laker fan leader Kast bout to lay the smack down on u fu*kin pussies
dont be mad man cuz we dont believe you receipts will

and steph hit yall with the ether

you on damage control like you do pr for the knicks
 05-30-2013, 06:28 PM         #79
Tha Problum 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 theinitiAL said:
Just gonna drop this vid in here on behalf of Steph

god damn
 5 years ago '07        #80
OG Perez 16 heat pts16
space
avatar space
space
$42,725 | Props total: 11452 11452
My receipts
I'm at more NFL and NBA games in one season than all of u f*ggots put together are in your lifetime

Posted plenty pics before and etc. fu*k I look like proving myself again to some f*ggot named"timdog" and "cosbysweater" on a website full of strangers
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Video inside Savage: Chick Tells Her Husband She's Cheating On Him & He Thinks She's..
42 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 53
Video inside Slut Amber Rose meets the Slut Maker
57 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside Look im not into BBWs but dayum now i might if they look like her!
57 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Image(s) inside Playboi Carti gets exposed
130 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Image(s) inside Big t1ttied Korean rapper ready for all the smoke
85 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside 6ix9ine smashing and impregnating every girl in America
77 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
 29
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
142 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
bad bi-ch she's so thick, I don't even need a pill
13 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy