URL Night Of Main Events 3 line-up announced!!

most viewed right now
 177
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
80 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 94
Yo wtf is Jim Jones wearing??This a grown man??
77 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
99 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #41
sleep23rd 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,896 | Props total: 447 447
Con hasn't lost a battle yet , how r n*ggaz sayin hit man over cons tho?
 5 years ago '07        #42
sleep23rd 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,896 | Props total: 447 447
 Smokeen Freeman said:
That n*gga lost to Ars tho..
U buggin, ars took that l .... Hulksmania leg drop and squidwards cłarinet battle?.. Ars took a few l's actually during that time too ... Like I said.. This n*gga never lost a battle
 5 years ago '06        #43
morrow05 34 heat pts34
space
avatar space
space
$1,883 | Props total: 191 191
 MemphBleek05 said:
Hollow Da Don vs Tsu Surf
This might be a repeat of Verb vs Hollow, on some too close to call sh*t...

Hitman Holla vs Conceited
Holla 2-1..........eaaaaaaaaaasssssssssssssy

Big T vs K-Shine
Big T is going to say some sh*t that gets overlooked, as always. K-Shine is going to out perform Big T, but once that sh*t hits video/youtub...Big T will 3-0 him

T-Rex vs Dizaster
Rex better 3-0 Diz. I swear on everything, I hate Diz's entire fanbase...

Charlie Clips vs B Magic
Magic might be the best out of St.Louis. Clips is going to have to be on that A game, or else he'll get embarassed

DNA vs Chilla Jones
DNA will outperform, Chill will wordplay him to death. I would rather see Real Deal facing someone like JC, in this spot....


Hollow vs surf
I'm not that much of a hollow fan, but surf's gonna step his game up after that debatable lost to con. I thought he was gonna 2-1 con, but that didn't happen.

hitman holla vs conceited
Could go either way, Holla was average against math. he haven't had a good battle since verb or johnjohn.

Big T vs K Shine
Big t gotta go hard this battle, n*ggas saying he lost to clips in his own city gotta bug him...he gotta do damage this time. K shine have been k!lling lately so idk.

T Rex vs Dizaster
Just like mook did solomon, Rex is gonna try and bully Diz in a room full of mostly n*ggas in NY. not gonna be that interested in that.

Clips vs B Magic
Clips 3-0 or 2-1, not a B Magic fan...only win he had was against Chilla only cuz he choked imo

DNA vs Chilla
DNA is nice, but he's been battling back to back, he should take a break...Chilla is not to be fu*ked with...wordplay is crazy...

I feel they should change the card to Clips vs Chilla Jones and DNA vs B Magic
 5 years ago '05        #44
MemphBleek05 54 heat pts54
space
avatar space
space
$11,080 | Props total: 13728 13728
Bruh, don't compare Rex to Mook...........Mook has always been wack.........Rex's been k!lling sh*t since day 1............
 5 years ago '10        #45
BBhiphop 523 heat pts523
space
avatar space
space
$17,036 | Props total: 20280 20280
Hollow Da Don vs Tsu Surf > gonna be close, people gonna d!ck ride Hollow regardless
Hitman Holla vs Conceited > Hitman if he brings his a-game, conceited has some bars, but he is corny as fu*k
Big T vs K-Shine > Big T probably will drop a bunch of real talk & take the edge
T-Rex vs Dizaster > Close, Diz probably should win, but chances are that the crowd isn't going to let him + the URL fanbase will not even make this seem debatable.
Charlie Clips vs B Magic > close
DNA vs Chilla Jones > Chilla easy
 5 years ago '04        #46
mt fuji 17 heat pts17
space
avatar space
space
$11,458 | Props total: 597 597
Cons is going to body Hitman Hollal..please

hollow is going to body surf...

That's it and that's all
 05-22-2013, 09:03 PM         #47
Jets Fool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Zaosyn said:
  • Hollow Da Don vs Tsu Surf
  • Hitman Holla vs Conceited
  • Big T vs K-Shine
  • T-Rex vs Dizaster
  • Charlie Clips vs B Magic
  • DNA vs Chilla Jones

[pic - click to view]

 05-22-2013, 09:04 PM         #48
Jets Fool 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Surf gon smash Da Don.
 5 years ago '13        #49
nyg007 
space
avatar space
space
$595 | Props total: 50 50
"Dont do that.."

Hollow wins easily against Surf.
 5 years ago '07        #50
Sincere730 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,411 | Props total: 8039 8039
I have no idea who will win the Surf vs Hollow to me they're the top 2 in
the URL(excluding legends Lux, Serius Jones)

I got Shine over Big T i think the bars will even out & Shine's performance will
give him the edge but if Big T goes back to how he did vs DNA it could go either way

I think Con is gon bar Hitman to death but will he outperform him will be key. I dont
see how Hitman goes bar for bar wit Con so expect some exposing I got Hitman taking it
dont ask me how but i got him pulling it off

Clips vs Magic is incredible matchup but again Magic has 2 do more than jus punch Clips
is arguably the most well rounded battler in URL Im giving Clips the edge cuz he's a k!ller
I've never seen Magic k!ll anyone(Chilla choked in his 3rd vs Magic not a body tho and thats
really B Magic's ONLY clear win in URL he lost to Real Deal & Young Kannon & had debateables
wit John John & QP)

DNA vs Chilla is an easy win for Chilla imo but dont count out DNA cuz i liked his performace
vs Shine in his last URL he jus flopped in the 3rd I think Chilla is smart enough to know that
a clear win here makes him a star I see him taking advantage & doing More than jus schemes

Rex vs Dizaster is the least attractive matchup to me. Rex was subpar vs O-Red & Aye Verb
his last 2 battles I seen & Dizaster was better than people give him credit for vs that theif in KOTD
but I still dont know what 2 expect from eiter of these dudes. Diz has to slow his flow down IMO
to win the URL crowd over he's def lyrical enough to win this if he picks the right angles. Rex cannot jus spit street bars all rounds he gotta focus more on his opponent & get more creative
wit his punches lately his bars have been down IMO


Last edited by Sincere730; 05-22-2013 at 09:42 PM..
 05-22-2013, 09:40 PM         #51
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Con will smash HH
 5 years ago '06        #52
ginobili 20|m 39 heat pts39
space
space
space
$11,219 | Props total: 619 619
great card

Diz vs T-Rex: Diz is the ultimate wildcard, he never constructs verses, even in shorter rounds.... tbh have no idea how he will fare lyrically anyway... sure he will put on a good performances, even in a hostile environment.... Rex will probably use the bully angle, and mix in a few random haymakers.... Imo 2-1 either way, hard to gauge

Chilla vs DNA: If anything DNA isn't gonna choke, and has experience with bigger crowds... Chilla has the obvious pen game advantage, but cats that rely on wordplay a lot, have a higher chance of having slip ups..... Chilla's performance game can be sloppy at times... I'd imagine in person, he can be hard to hear also.... On video can see chilla 2-1, but in person could see it DNA 2-1......

Clipps vs B-Magic: Magic is gonna have a field day with the name flips off the bat... kinda looking for him to expand a bit... Cat already established himself as a top 5 punch line machine... Charlie won't out bar Magic, but will probably excel in every other aspect of the battle... just see B-magic having the more witty lines, but getting out performed... kind of like the real deal battle.... probably be a matter of preference tbh

K-shine vs Big T: Big T has to be sitting on bars..... shine will have more energy and probably control the crowd better.... Could see Big T having the more memorable lines but maybe still taking a debatable loss.... Either way depending on preference, see Big T having a few more haymakers and better schemes...

Con vs Hitman: Kind of shocked to see cats thinking HH will run away with this.... Hitman tends to drag on his schemes at times and upset the NY crowd..... Con will more then likely have some corny punchlines and name flips, but at the same time have some jaw dropping sh*t... Hitman is the better performer, but Con keeps the crowd alive, by having rapid fire punches, if they are impressive or not.... I got Con 2-1

Hollow vs Surf: Surf will have better punches, but will get outperformed BADLY.... I can see Hollow styling on him tbh.... Hollow is one of the few cats that can have average lines, but deliver them so well that they seem great.... I love the off the wall sh*t he does tbh.... Imo think Surf is in over his head.... Could see this being a potential bodybag
 5 years ago '11        #53
KING JAYY 541 heat pts541
space
avatar space
space
$53,481 | Props total: 23121 23121
Surf about to catch a body
 5 years ago '07        #54
PowerBar Ernie 113 heat pts113
space
avatar space
space
$6,221 | Props total: 2645 2645
This is a good card.
Been needing a new BiG T battle for a while.
 5 years ago '12        #55
OC123 181 heat pts181
space
avatar space
space
$22,631 | Props total: 1799 1799
where is that b magic vs tay roc at?

 5 years ago '07        #56
Sincere730 12 heat pts12
space
avatar space
space
$10,411 | Props total: 8039 8039
 OC123 said:
where is that b magic vs tay roc at?

chill they just battled 4 days ago u know Smack aint
never dropped no battle that quick
 5 years ago '10        #57
burgboi 26 heat pts26
space
avatar space
space
$2,028 | Props total: 1000 1000
Hollow Da Don vs Tsu Surf - Tsu Surf is coming off a close battle with Con. Hollow probably spent time in the pen, using his pen. If Tsu kept it close with Con, he will get smashed by a better version in Hollow. Hollow 2-1

Hitman Holla vs Conceited - Conceited's battle with Tsu tells me how this match is gonna go. Hitman is coming off a win against Math Hoffa. "Real life" > unbelievable gun lines. Hitman 2-1

Big T vs K-Shine - Unlike others, I think K-Shine (much like Aye Verb) 3rd round against DNA saved him in that battle. We all know how Big T operates. His delivery may be slow, but it ends with haymakers. Dot Mob will be thick in their for a good distraction. Big T hasn't performed on a big stage yet. Debatable 2-1 (slight edge to Big T)

T-Rex vs Dizaster - Simple as this, Dizaster beat Swave Sevah in New York. T-Rex says a lot of nothing. Even though Dizaster may ramble on, he stills has lines that hit. Dizaster 2-1

Charlie Clips vs B Magic - B Magic beat Chilla Jones. Charlie Clips hasn't gone against a person that went all in on him. I would say Serious Jones did, but barely anyone says he made that battle debatable. Clips is one step above Chilla in schemes. B Magic will embarrass Clips ijn front of his little brother. B Magic 3-0

DNA vs Chilla Jones - The better pen game will win this. DNA failed at freestyling against Tsu Surf at the first NOME. Chilla is a beast with schemes. DNA is good, but not good enough to win this one. Chilla 2-1


I gave most of these battles 2-1, because a majority of the time people will sneak in one good round when the other lays off a round. I'm thinking most of these will be clear 2-1, except Big T/K-Shine.
 5 years ago '04        #58
UF4Soldier 132 heat pts132
space
avatar space
space
$20,127 | Props total: 9040 9040
surf is kool but he took l to con anc hollow is a lil better the con imo
 05-23-2013, 04:45 AM         #59
HDBeatz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 King Kusanagi said:

[pic - click to view]

This that sh*t ri here!
 5 years ago '05        #60
Suavebeatz 35 heat pts35
space
avatar space
space
$11,265 | Props total: 18972 18972
n*ggaz act like Con ain't just get murdered by a corny a.ss white boy...he shut down every imaginary gunline Con ever spit or will spit in the future..


[video - click to view]


Hitman is gonna 3-0 Con, the only lackluster performance Hitman ever had was against HDD and that was in front of a tired bored crowd and they both came lame.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 51
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
35 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Video inside The Deep Dark Web
106 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 35
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
83 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 27
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
55 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 22
Colin Farrell destroying bullys dad
39 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 21
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
41 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside Big t1ttied Korean rapper ready for all the smoke
86 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside Yo.. this SWATTing sh-t is HILARIOUS :dead2:
150 comments
23 hours ago
@misc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy