May 21 - Taco Bell's changing the breakfast game with the Waffle Taco

most viewed right now
 141
Video inside Jose Guapo out here down bad
26 comments
@misc
most viewed right now
 81
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
47 comments
@sports
most viewed right now
 69
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
97 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
58 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #81
cal classick 
space
avatar space
space
$5,190 | Props total: 7599 7599
its only being served @ cali locations. go to McDonalds & get a mcgriddle...sure it tastes da same
 5 years ago '11        #82
keejee 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,200 | Props total: 37 37
How many calories in this? :arodwtfbro:

#Fatn*ggaDiet
 5 years ago '12        #83
Trelli3Matrix 
space
avatar space
space
$10,720 | Props total: 5697 5697
so its a mcgriddle... waffle del grande?? looks good tho, but what are they gonna do different about it?
 5 years ago '11        #84
whouthinkitis 19 heat pts19
space
avatar space
space
$9,104 | Props total: 1770 1770
 Moyo420 said:
wtf is going on with the world lets protest this sh*t! this is obcviously not healthy and they sell it
It don't matter b/c it's a few dummy in a bunch that's still going to try it. Won't be me though that sh*t looks nasty. Taco Bell needs to stick w/making the stuff they got on the menu already. I'm at the point now that I'm a stop eating fast foods altogether. I only eat it once a month but with all the crap they put in fast food the sh*t adds up in the long haul. I read that Subway ain't necessarily "healthy" either.
 5 years ago '12        #85
Trelli3Matrix 
space
avatar space
space
$10,720 | Props total: 5697 5697
 ManWithoutFear! said:
You can't front tho, Taco Bell k!lling these fatboys with the creativity. They be droppin' new Tacos like how 50 Cent used to drop mixtapes
no one drops new sh*t like hardees does. all their sh*t be inventive. taco bell be hit or miss. using the same ingredients for all they sh*t like mcdonalds does. wendys put a purple onion on the damn cheeseburger and called it a DELUXE and charged a dollar extra...a dollar extra for a regular burger that they just threw a purple onion slice on smh hardess got that jim bean burger, had that memphis bbq, the turkey burger. i call them Hardee tack cuz i know im payin 8 dollars for ultra clogged arteries
 5 years ago '05        #86
the407problem 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,540 | Props total: 285 285
 Moyo420 said:
wtf is going on with the world lets protest this sh*t! this is obcviously not healthy and they sell it
McDonald's is the most visited business in the USA.....none of there sh*t is healthy. people line up for that instead of protesting.
 5 years ago '05        #87
kurtd225 28 heat pts28
space
avatar space
space
$8,636 | Props total: 482 482
i partake
 5 years ago '04        #88
JJH35 11 heat pts11
space
avatar space
space
$1,897 | Props total: 1005 1005
 SickaMorStyle said:
Taco bell needs to relax, their trying way to hard.

ill sh*t myself
sh*t yourself after you learn to spell
 05-22-2013, 08:22 PM         #89
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 JJH35 said:
sh*t yourself after you learn to spell
Everything in that sentence is spelled correctly. It's just grammatically incorrect.






fu*k this simple sh*t though. Y'all could go to the store, get an entire box of Eggos, a carton of eggs and some sausage and make your own for a week for what they'll charge you for two.
 5 years ago '05        #90
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,031 | Props total: 28495 28495
..This The Type of sh*t You Make When You High In The Kitchen
 5 years ago '06        #91
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,913 | Props total: 2812 2812
 Fresh Whyte said:
..This The Type of sh*t You Make When You High In The Kitchen
First thing I thought was if I lived closer to a Taco Bell, right after a wake & bake....it's ON 2 of them sh1ts & then stop at Dunkin Donuts for a xlarge coffee. Dbl cream & sugar. A n*gga day off to one helluva start!!!
 5 years ago '06        #92
introspekt757 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,766 | Props total: 98 98

[pic - click to view]



anything else is uncivilized
 5 years ago '06        #93
1 of 1 Houston 27 heat pts27
space
avatar space
space
$6,562 | Props total: 6926 6926
Aww...snap.. I can't wait to get back to the U.S. because of sh*t like this. I fuccin miss our food. Even if it is Taco Bell.
 5 years ago '06        #94
davon4204 34 heat pts34
space
avatar space
space
$16,243 | Props total: 1684 1684
nasty a.ss taco bell sh*t. dat fake a.ss meat.
 5 years ago '13        #95
nyg007 
space
avatar space
space
$595 | Props total: 50 50
she can't get a freaking manicure? :lebroncmonson:
 05-22-2013, 10:56 PM         #96
ManWithoutFear! 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dairy Queen gon' fuhk around & compete, have the waffle cone filled with bacon, egg, & cheese lol sausage, hash browns, topped with maple syrup
 5 years ago '13        #97
Trey Deuce 1 heat pts
space
avatar space
space
$178 | Props total: 5 5
 ManWithoutFear! said:
You can't front tho, Taco Bell k!lling these fatboys with the creativity. They be droppin' new Tacos like how 50 Cent used to drop mixtapes
lmao
 5 years ago '11        #98
acclaimedknives 63 heat pts63
space
avatar space
space
$9,401 | Props total: 1024 1024
 Dee Grande said:
pork
pisses the fu*k out of me how mcdonalds breakfast menu has no non pork meat alternatives
here in Toronto anyway...I want a steak mcmuffin dammit or a steak bagel
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
89 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 45
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
60 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
33 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
116 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
39 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 21
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
584 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
115 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy