French Montana - Excuse My French (Album Snippets)

most viewed right now
 62
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
96 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
35 comments
@movies
most viewed right now
 32
Post Malone almost commits career suicide on stream
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 28
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
66 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '13        #41
djbern 1 heat pts
space
space
space
$313 | Props total: 173 173
trash
 5 years ago '11        #42
Sinamatik CFR 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,356 | Props total: 7784 7784
Pigeons... on... the... roof... like... ghost dog...



fu*k outta here with this sh*t, lmaoooo!!!
 5 years ago '07        #43
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
 ChiCity Fingaz said:
Wait, so French doesn't have a single Harry Fraud beat on there

Fraud made French NY Minute, Shot Caller, Playing in the Wind...

French basically a trap rapper now
please dont say that French was out wayyyyyyyyyyyyyyyyy before Harry came into the picture

 Sinamatik CFR said:
Pigeons... on... the... roof... like... ghost dog...



fu*k outta here with this sh*t, lmaoooo!!!
you stick to what u do which is making beats


Last edited by KnicksLost; 05-12-2013 at 08:51 PM..
 5 years ago '04        #44
Barcode 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,145 | Props total: 27 27
This means its leaking soon right?
 5 years ago '04        #45
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,414 | Props total: 6439 6439
People saying French is going after that mmg sound but fraud was on Ross's last album
 5 years ago '12        #46
King Jaffe Joe 23 heat pts23
space
avatar space
space
$8,090 | Props total: 4765 4765
 justinjones said:
People saying French is going after that mmg sound but fraud was on Ross's last album
he was?
 5 years ago '04        #47
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,414 | Props total: 6439 6439
 nameless1 said:
he was?
nevermind I thought he did pirates.. He was promotin it too damn much not to be

Edit: he was on self made 2. I knew he was on some mmg sh!t last year


Last edited by justinjones; 05-12-2013 at 09:17 PM..
 5 years ago '12        #48
hou12 
space
avatar space
space
$6,624 | Props total: 908 908
 FreshBeatzBx said:
Sooooooo n*ggas is mad at French for naming his song paranoid? Just cuz Johnny Maycash is making a tape called paranoid? TF? that's ridiculous son
No.


Johnny Maycash had a surprisingly good song that kinda started buzzin last year called "Shoot Em Down" Prod By Young Chop.


Recently the song was completely removed from youtube, and that was strange, because it was just a free song released online.


Fast forward to now, French has bought the exact song/beat from Maycash/Chop, with the same hook from Maycash, added a verse to it, and renamed it "Paranoid". This explains why it was removed from youtube, because it now belongs to Interscope. Now the n*ggas that don't know are gonna think this sh*t was some original French sh*t or something


Last edited by hou12; 05-12-2013 at 11:10 PM..
 5 years ago '05        #49
thaghost36 25 heat pts25
space
avatar space
space
$2,255 | Props total: 341 341
can someone put me up to some old french montana? his best joints that are from mixtapes before the deal wit bad boy ... his 10 best songs or so... props!
 5 years ago '13        #50
SinceWayback 15 heat pts15
space
avatar space
space
$1,862 | Props total: 511 511
This sh*t ain't gonna touch Flockaveli though, that sh*t is a classic
 5 years ago '06        #51
itzadirtyworld 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,541 | Props total: 972 972
 thaghost36 said:
can someone put me up to some old french montana? his best joints that are from mixtapes before the deal wit bad boy ... his 10 best songs or so... props!
youtube

playing in the wind

we run ny goon music

trynna breathe

pimping aint easy

stake sause

money money money

mac wit da cheese

lay down'

henny & 44

the rush'

dont believe the haters mane french got some classics
 05-12-2013, 11:45 PM         #52
k3llz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
just release the fu*kin album already
 5 years ago '05        #53
thaghost36 25 heat pts25
space
avatar space
space
$2,255 | Props total: 341 341
 itzadirtyworld said:
youtube

playing in the wind

we run ny goon music

trynna breathe

pimping aint easy

stake sause

money money money

mac wit da cheese

lay down'

henny & 44

the rush'

dont believe the haters mane french got some classics
Props Given!
 5 years ago '10        #54
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,866 | Props total: 13661 13661
 KnicksLost said:
please dont say that French was out wayyyyyyyyyyyyyyyyy before Harry came into the picture



you stick to what u do which is making beats
 5 years ago '10        #55
Ant McQueen 16 heat pts16
space
avatar space
space
$12,538 | Props total: 5870 5870
 FreshBeatzBx said:
Sooooooo n*ggas is mad at French for naming his song paranoid? Just cuz Johnny Maycash is making a tape called paranoid? TF? that's ridiculous son
No, sir. The song was Johhny's song. It was originally called " Shoot 'Em Down " and was featured on a GBE mixtape (For Greater Glory). French pretty much bought Johnny's song from him. Well, at least he kept him on the hook.
 5 years ago '07        #56
INFAMOUS 13 heat pts13
space
space
space
$35,778 | Props total: 2740 2740
[email changed - confirm acct by email]
son this tape still aint out yet?
 5 years ago '12        #57
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 6 6
 thaghost36 said:
can someone put me up to some old french montana? his best joints that are from mixtapes before the deal wit bad boy ... his 10 best songs or so... props!
French:

What I Need
Juuuu Heard
Wake Up In The Morning
Here It Is
Light Up Freestyle
Return Of The Mac


Just a few
 5 years ago '12        #58
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 6 6
 hou12 said:
No.


Johnny Maycash had a surprisingly good song that kinda started buzzin last year called "Shoot Em Down" Prod By Young Chop.


Recently the song was completely removed from youtube, and that was strange, because it was just a free song released online.


Fast forward to now, French has bought the exact song/beat from Maycash/Chop, with the same hook from Maycash, added a verse to it, and renamed it "Paranoid". This explains why it was removed from youtube, because it now belongs to Interscope. Now the n*ggas that don't know are gonna think this sh*t was some original French sh*t or something

Props heard the OG that hook is mean
 5 years ago '04        #59
SokeSleezy 3 heat pts
space
avatar space
space
$12,974 | Props total: 121 121
sounded like its gonna be a good summer album,i swear n*ggas think every NY n*ggas album gotta sound like some OG Canibus sh*t... i like lyrical sh*t as much as the next person,but sometimes a n*gga just wanna wyld out n party,wtf!
 5 years ago '11        #60
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
Equals like a album that sounds like everything else, same drums and everything. Ain't hard to please you crack babies, oh yea this the best album in the last 10 years. sh*t is nothing but the blueprint to please crack babies smh you won french yell™
Home      
  
 

 






most viewed right now
 21
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 15
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 6
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
75 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 6
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
69 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 2
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 2
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
85 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 2
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
296 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy