Farrah Abraham Rolling Behind Lambo After Adult Tape Deal

most viewed right now
 146
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 84
Kevin Hart X-mad card
73 comments
@movies
most viewed right now
 79
Steph Kegels
96 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
267 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 05-11-2013, 12:00 AM         #61
Lex Lossis 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Matt504 said:
if this doesn't influence teens all over to make s3xtapes, I don't know what will.

this country is in shambles, all for the sake of trying to keep the masses "entertained".
n*gga stop.

with this economy i hate on NO ONE gettin money.

Farrah get yo money

while these broke losers hate...you can:


[pic - click to view]

 05-11-2013, 12:07 AM         #62
Drone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lex Lossis said:
n*gga stop.

with this economy i hate on NO ONE gettin money.

Farrah get yo money

while these broke losers hate...you can:


[pic - click to view]

You idiot this is a short term fix, she will be broke quick. How does someone with no financial planning experience expect to maintain their wealth when they have a sudden cash inflow? bi*ch will be broke within months and will be forced to do this over and over again.

What kind of example is this setting to all the impressionable teens? Hell what kind of fu*kery is this setting up for her kid?
 5 years ago '05        #63
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,254 | Props total: 9708 9708
 WMYakballzWM said:
u seen that gaping as*hole... holy sh*t
She took it like a champ no lie. I was sitting there with the face the whole damn time.
 5 years ago '12        #64
acefresh 10 heat pts10
space
avatar space
space
$5,245 | Props total: 9455 9455
 PTC said:
That is an old Lamborghini... you can get those for 5 digits easy.

not a chance. this isn't the old one you're talkin about. the original murcielago with the verticle multi-colored tail lights. This is the newer jawn with the all red tail lights in the back

This..


[pic - click to view]




Doesn't matter tho...she's either gonna spend the rest of that cake on gas money or gonna start doin pr0nos full time to upkeep this new "lifestyle"
 5 years ago '12        #65
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$5,812 | Props total: 6657 6657
It aint her lambo tho
 5 years ago '12        #66
BangEm904 38 heat pts38
space
avatar space
space
$5,812 | Props total: 6657 6657
 The Bully said:
her as*hole must still be leaking after the butt plugging the big d!cked dude gave her...prolly soaking the driver's seat of that car in a.ss juice. dirtys.lut.
u had to say "the big d!ck dude" tho?
 5 years ago '04        #67
scooner 
space
avatar space
space
$728 | Props total: 119 119
Money must not be that good for pr0n stars these days. I was in Vegas for the mayweather f!ght last weekend. stopped at a liquor store across the street from the mgm and saw brian pumper checking into the howard johnson hotel next door with 2 busted lookin hoes
 5 years ago '09        #68
The Bully 352 heat pts352
space
avatar space
space
$48,438 | Props total: 35336 35336
 BangEm904 said:
u had to say "the big d!ck dude" tho?
Was I supposed to say small d!ck dude?
 05-11-2013, 03:01 AM         #69
bigbarcelona 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PotheadFocker said:

[pic - click to view]


 5 years ago '06        #70
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,008 | Props total: 1470 1470
 Brooklyn Lost said:
This bi*ch Gona blow her money in a week
Keyword.
 05-11-2013, 05:02 AM         #71
TheMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
where the sd version of this tape at?

aint about to dl 3gb of pr0n
 5 years ago '10        #72
LORD PLISSKEN 15 heat pts15
space
space
space
$21,017 | Props total: 8023 8023
 5 years ago '06        #73
Full Clip 77 heat pts77
space
avatar space
space
$7,170 | Props total: 4525 4525
bi*ch got no a.ss..party hats for t*tties..chicken legs..and shes annoying...


the fu*k yall sweatin her for? ill find a better chick lookin out the damn window
 5 years ago '09        #74
Vincent_Chase 27 heat pts27
space
avatar space
space
$10,826 | Props total: 727 727
she won't be able to maintain unless she makes more vids, either way she already fu*kin up
 5 years ago '09        #75
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,539 | Props total: 3831 3831
$1.5M before taxes...
& u blow $300K - $400K on a car?
does she think she's gonna be getting $1.5M every time she does a pr0no?
 5 years ago '10        #76
Nautilus O 18 heat pts18
space
avatar space
space
$15,181 | Props total: 8253 8253
 5_star_smitty said:
$1.5M before taxes...
& u blow $300K - $400K on a car?
does she think she's gonna be getting $1.5M every time she does a pr0no?
Page 5 my n*gga?
 5 years ago '09        #77
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,539 | Props total: 3831 3831
 Nautilus O said:
Page 5 my n*gga?
for once i didn't read through the thread before posting
i'll take this very small L & be about my way
 5 years ago '07        #78
dhead_txn 
space
avatar space
space
$910 | Props total: 31 31
Yep 5 pages and half of the guys didn't read the article of any comments. She didn't buy the car! She has an endorsement deal with a rental company so she probably doesn't even pay for gas!
 5 years ago '10        #79
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,877 | Props total: 13668 13668
somebody rob that hoe
 5 years ago '04        #80
GreatWhites 3 heat pts
space
space
space
$3,200 | Props total: 66 66
and why do we allow bi*ches like this to be famous? Cuz she had a kid & was on a SCRIPTED reality show??

this is some bullsh*t.


yep, i'm jealous.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Niggas just crucified Lil Kim
113 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
joie chavis
45 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
Image(s) inside Jeezy wildin 😩😩😂😂😂
111 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
21 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
When Popeyes runs out of chicken
73 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 18
Video inside Denzel speaking Realism!
30 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
116 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 13
Image(s) inside Uncle Murda Comments On Chinx's Killer Who Is Linked To Him!
107 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy