Roy Hibbert takes a picture of a girl popping a squat in the street (pic)

most viewed right now
 50
NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
109 comments
@sports
most viewed right now
 45
Even Dr.Disrespect can get caught up in the life it seems......
59 comments
@games
most viewed right now
 39
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
13 comments
@hiphop
most viewed right now
 31
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
57 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #1
13434 pageviews
91 comments


RoyceDa59 240 heat pts240
space
avatar space
space
$14,969 | Props total: 4681 4681
Roy Hibbert takes a picture of a girl popping a squat in the street (pic)
 

 

image

91 comments for "Roy Hibbert takes a picture of a girl popping a squat in the street (pic)"

 5 years ago '08        #2
Keith504 42 heat pts42
space
avatar space
space
$3,332 | Props total: 19 19
***** people
 05-05-2013, 04:53 PM         #3
Patrick Galooly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
at calmly though sewer rats
 5 years ago '12        #4
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,987 | Props total: 1256 1256
What in the fu*k
 5 years ago '10        #5
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$16,755 | Props total: 8685 8685
son what she wipe with she was walking around with booboo cemented to her a.ss crack
 5 years ago '04        #6
LordBlanco|M 50 heat pts50
space
avatar space
space
$35,048 | Props total: 19880 19880
maybe she was just taking pee pee and not a poo poo ?

 5 years ago '04        #7
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$22,973 | Props total: 3463 3463
 Kizzle504 said:
W**** people
Fixed
 05-05-2013, 05:46 PM         #8
WordOnThaStreet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Kizzle504 said:
***** people
 5 years ago '05        #9
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,999 | Props total: 1319 1319
hahahahaha, she looks s3xy to.
That is hilarious, nasty bi*ch lol.
 5 years ago '10        #10
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$21,506 | Props total: 9840 9840
She probably used that wack a.ss iphone to wipe that b00ty

Galaxy's >
 5 years ago '08        #11
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,408 | Props total: 154 154

[video - click to view]

 05-05-2013, 05:51 PM         #12
Patrick Galooly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 katalist said:
hahahahaha, she looks s3xy to.
That is hilarious, nasty bi*ch lol.
sh*tty a.ss bi*ch?
 5 years ago '05        #13
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,999 | Props total: 1319 1319
 Patrick Galooly said:
sh*tty a.ss bi*ch?
I said she looks s3xy but that shes a nasty bi*ch to for sh*tting or pissing out in the open like that lol. Like she look like if she wasnt doing what she doing she would be good looking.
 5 years ago '10        #14
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$21,506 | Props total: 9840 9840
 katalist said:
I said she looks s3xy but that shes a nasty bi*ch to for sh*tting or pissing out in the open like that lol. Like she look like if she wasnt doing what she doing she would be good looking.
Sounding kinda thirsty breh
 05-05-2013, 05:58 PM         #15
Patrick Galooly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 katalist said:
I said she looks s3xy but that shes a nasty bi*ch to for sh*tting or pissing out in the open like that lol. Like she look like if she wasnt doing what she doing she would be good looking.
You have sh*tty taste in women.
 5 years ago '05        #16
katalist 229 heat pts229
space
avatar space
space
$36,999 | Props total: 1319 1319
Does she look like she would be an ugly girl if she was standing up and not doing that sh*t?

I know bx has high standards but come on, what makes this hilarious to me is that she looks aight, but she is doing somethings super nasty out in the open lol. Id expect some nasty looking fat bi*ch to do this, but not a good looking gal.
 5 years ago '08        #17
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7934 7934
@ "she looks s3xy". you can't even see sh*t but a glimmer of white skin. i guess that's enough tho
 5 years ago '11        #18
BLUE$ 169 heat pts169
space
avatar space
space
$10,626 | Props total: 3022 3022
Y'all New York n*ggas nasty
[pic - click to view]



No wonder it always smells like sh*t and piss

Up thea
 05-05-2013, 06:06 PM         #19
Patrick Galooly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dee Grande said:
@ "she looks s3xy". you can't even see sh*t but a glimmer of white skin. i guess that's enough tho
Damn, this thread is not a good showing for Katalist.
 5 years ago '08        #20
portis187 29 heat pts29
space
avatar space
space
$7,074 | Props total: 2280 2280

[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 75
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
14 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 74
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
38 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
99 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
116 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 44
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
161 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
227 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 33
Image(s) inside Ayo Cardi B sister tho.....!!!
66 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Lil Duval with the joke of the year
49 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy