Yelawolf GOES IN On Black Rappers Practicing Devil Worship & Illuminati In Hip Hop

most viewed right now
 45
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
Video inside This was by far the best catfish
23 comments
@wild'ish
most viewed right now
 34
NBA Dude looking like he might take something smh
30 comments
@sports
most viewed right now
 20
NBA Luka Doncic at 17 DESTROYING Victor Oladipo and Westbrook AND OKC :mjdamn:
29 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #61
1LynguisticMind 177 heat pts177
space
avatar space
space
$24,901 | Props total: 1159 1159
 Illstreet said:
@ being Grown up and believing in God...
realist sh*t your f*ggot a.ss has said.

honestly though, sh*ts hypocritical.

there doing this illumanti sh*t, hes on his jesus bullsh*t.

none of it is real.

Yelawolf is a bi*ch for this sh*t, yeah the trend is gay as sh*t. but so is your jesus freak sh*t.
 05-01-2013, 06:40 PM         #62
BALLONHOES 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the interviewer is an idiot... it aint no brand new recent "trend" lmao, satanists been running the music industy since it's inception and the puppet artists usually get involved with it either willingly or unwillingly.... aint nothin new at all
 05-01-2013, 06:41 PM         #63
BALLONHOES 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dreamvillain said:
After all these years Im still shocked Rude Jude isn't mixed or black by his voice
he's one of the "posers" he was talking about lol, dude is a certified cornball f*ggot
 5 years ago '04        #64
SubConscious 48 heat pts48
space
avatar space
space
$17,958 | Props total: 75656 75656
 MajorD said:


He says he found his light in hip hop, and he's disturbed by the satanic trend. He's urging young black people to not kick god out of hip hop.
Hmmmm
 5 years ago '11        #65
box5 
space
space
space
$2,989 | Props total: 14 14
Two of my favs were Satanists jimmy Hendrix and Sammy Davis Jr yell™
 5 years ago '10        #66
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
 SE Texas713 said:
Lucifer was the king of music in heaven
That.....makes sense. Show me the scripture

 box5 said:
Two of my favs were Satanists jimmy Hendrix and Sammy Davis Jr yell™
Prove it
 5 years ago '10        #67
HolyFatherSteve 987 heat pts987 OP
space
avatar space
space
$9,783 | Props total: 17506 17506
 youngrell said:
Hmmmm
speak up
 05-01-2013, 07:00 PM         #68
BALLONHOES 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Trilluminati GA said:
That.....makes sense. Show me the scripture



Prove it
jimmy hendrix was into the occult and always talked about being possessed and sh*t... and sammy davis jr. was literally an official member of the church of satan lol...


[pic - click to view]




[pic - click to view]



damn yall have a lot to learn...
 5 years ago '08        #69
Effit 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,993 | Props total: 8 8
keep letting old jews and white men tell you what it means to be black
 5 years ago '08        #70
TheFuckinEmpire 4 heat pts
space
avatar space
space
$6,430 | Props total: 1759 1759
 BALLONHOES said:
jimmy hendrix was into the occult and always talked about being possessed and sh*t... and sammy davis jr. was literally an official member of the church of satan lol...


[pic - click to view]




[pic - click to view]



damn yall have a lot to learn...
 5 years ago '07        #71
RubbahBandMayn 6 heat pts
space
avatar space
space
$13,295 | Props total: 6397 6397
 BALLONHOES said:
jimmy hendrix was into the occult and always talked about being possessed and sh*t... and sammy davis jr. was literally an official member of the church of satan lol...


[pic - click to view]




[pic - click to view]



damn yall have a lot to learn...
:gasolnoway:
 5 years ago '13        #72
Guvnor 1122 heat pts1122
space
avatar space
space
$43,259 | Props total: 12345 12345
 BALLONHOES said:
jimmy hendrix was into the occult and always talked about being possessed and sh*t... and sammy davis jr. was literally an official member of the church of satan lol...


[pic - click to view]




[pic - click to view]



damn yall have a lot to learn...
Not Hendrix and not Sammy..

I love Hendrix's music and Sammy is a legend
 05-01-2013, 11:45 PM         #73
bmanbman 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol yelawolf is signed to biggest devil in hip hop

Jimmy got his hand up Yela's a.ss right now
 5 years ago '12        #74
daman729 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,631 | Props total: 13552 13552
 bmanbman said:
lol yelawolf is signed to biggest devil in hip hop

Jimmy got his hand up Yela's a.ss right now
This

///THREAD
 5 years ago '04        #75
Rashad69 11 heat pts11
space
avatar space
space
$8,398 | Props total: 3049 3049
 EA5ER1 said:
truth. i'ma an atheist so i don't believe in god or the devil but most of these rappers put all that symbolism into their videos just to get people talking. they ain't really down with that sh*t. they just know the dumb a.ss fans will eat it up and connect them with illuminati
THIS x 100000000 lmaooo I'm in the industry and people have no clue that this is exactly what they do lmao
 05-02-2013, 06:19 AM         #76
Becky911 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 5 years ago '10        #77
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
 BALLONHOES said:
jimmy hendrix was into the occult and always talked about being possessed and sh*t... and sammy davis jr. was literally an official member of the church of satan lol...


[pic - click to view]




[pic - click to view]



damn yall have a lot to learn...
fu*k that n*gga yo, both of em. Never really like neither one of em nor bought their albums, Now both of these guys reached the top and ppl still find it hard to believe that there are evil ppl ruining our music.

wait a minute....
that bald evil looking muthufu*ka, what has he played on? Looks like this older guy with a beard he used to always grab on and sh*t.


Last edited by Trilluminati GA; 05-02-2013 at 06:28 AM..
 5 years ago '04        #78
dat_boi_tj 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,684 | Props total: 1184 1184
What about the crack selling, murdering trends?
 5 years ago '10        #79
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
that bald head guy in the pic with Sammy was one sick and twisted person unintentionally funny too

“When one sleeps on the floor one need not worry about falling out of bed.”

“Hair on a man's chest is thought to denote strength. The gorilla is the most powerful of bipeds and has hair on every place on his body except for his chest.”




thats the dumbest sh*t ever lol whoever followed him lost @ life period esp following his satanist bible

Now wat the f*ggot a.ss Saurkrat guy that Jay-Z looks up to was talking about?
 05-02-2013, 09:51 AM         #80
eouia 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Watch it...
Home      
  
 

 






most viewed right now
 23
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside The Deep Dark Web
117 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
89 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 10
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
94 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
63 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
153 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Video inside Cellphone Bill Secrets: How to Get a Better Plan (CBC Marketplace)
1 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 4
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
158 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy