2013 NFL Schedule Discussion Thread

most viewed right now
 88
Frequent Flier Series: Brazil
17 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Video inside US DEPARMENT OF DEFENSE RELEASES NAVY JET ENCOUNTER WITH UFO VIDEO :mjd..
62 comments
@wild'ish
most viewed right now
 75
Video inside Unseen 50 & Yayo footage in 2000 for cash money Tour!
32 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
 NFL So lets speculate what the Antonio Brown injury might be
14 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '08        #121
VerbalAssassin 100 heat pts100
space
avatar space
space
$16,122 | Props total: 2742 2742
 OldeEnglish22oz said:
Week 2 our house? n*gga you kidding me?

[pic - click to view]



Week 2, your house, SF full strength. Don't forget that Harbaugh still has custody of Carol Pete even after your "SB Week 16" win.
 5 years ago '12        #122
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 8 8
 Contagioso said:
they lucky we don't get to see em again. i know they're STILL having nightmares of David Wilson


[pic - click to view]

Lol n*ggas have y'all eve beat Sean Payton? No , 3 blowouts out in y'all. Y'all got 52 last year on field position and special team fu*k ups .


In fact y'all lucky the 49ers lucked up and beat us last second . No way in hell y'all was beating us in our done and you would not have that second SB trophy.
 5 years ago '05        #123
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 peeyump said:
bi*ch a.ss Heath Evans is a perfect example of the hate.....bi*ch a.ss n*gga hates on the Falcons every gotdamn chance he gets. Sharper cool though he dont really get involved.
BS them fools diehard Saints fans on NFLN even though they played here 3 years combined. They both still have charity events here often and they are homers
 5 years ago '11        #124
ricengravy 2 heat pts
space
avatar space
space
$5,305 | Props total: 1703 1703
we just gona let these Falcons Saints n*ggas circle jerk each other

biggest rivalry in sports lol F.O.H

and if ur reply is too talk sht bout my team that comment is still dumb as fu*k
 5 years ago '05        #125
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,457 | Props total: 25150 25150
 Hokis said:
Ain't that a good thing tho?.. Plus Having a coach with balls >>>>
...So A Good Thing Is Choking On Your Own 29. Okkkaaaay....
 5 years ago '09        #126
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$41,660 | Props total: 2778 2778
Cowboys and Giants to open SNF
 5 years ago '05        #127
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 Hokis said:
Ain't that a good thing tho?.. Plus Having a coach with balls >>>>
Na Mike Smith went for the win bc he knew that D wasnt stopping Payton and Brees if they got that ball back in OT.
 5 years ago '10        #128
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 Tecnique said:
sh*t happens, gonna make it that much better when we win the trophy this year


[pic - click to view]

 5 years ago '04        #129
chctynig2804 2 heat pts
space
avatar space
space
$18,672 | Props total: 3267 3267
have they always had bye weeks in weeks 11 and 12?? with that said, i like the first half of our schedule
 5 years ago '05        #130
Saintaholic 86 heat pts86
space
avatar space
space
$20,521 | Props total: 142 142
 Contagioso said:
they lucky we don't get to see em again. i know they're STILL having nightmares of David Wilson


[pic - click to view]

Yall were due Saints have whipped yalls a**es repeatedly since 2006.

30-7 in '06 in NY

and two other games when they almost dropped 50 that I cant remember the exact score.
 5 years ago '10        #131
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
 Saintaholic said:
BS them fools diehard Saints fans on NFLN even though they played here 3 years combined. They both still have charity events here often and they are homers



Heath is a bi*ch, but Sharper dont get down like Heath do.....he gives props where props are do......Heath hates on everything........n*gga is a bi*ch.
 04-18-2013, 08:01 PM         #132
Flacco Da Gawd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ricengravy said:
we just gona let these Falcons Saints n*ggas circle jerk each other

biggest rivalry in sports lol F.O.H

and if ur reply is too talk sht bout my team that comment is still dumb as fu*k
I'm saying I'm not even gonna address that dumb sh*t. You know these slow country a.ss n*ggas say dumb sh*t though
 5 years ago '06        #133
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,453 | Props total: 1102 1102
Saints fans living in 2006 and acting like not having Payton makes the difference between winning and losing

Some pathetic, delusional sh*t right there
 5 years ago '08        #134
Tecnique 27 heat pts27
space
avatar space
space
$11,408 | Props total: 154 154
 Comic Book Guy said:
Saints fans living in 2006 and acting like not having Payton makes the difference between winning and losing

Some pathetic, delusional sh*t right there
1 winning season then back to irrelevance a.ss dude talking sh*t
 5 years ago '11        #135
Ralph Nautica 70 heat pts70
space
avatar space
space
$10,586 | Props total: 6491 6491
Ed Reed comes back home in week 3
 5 years ago '10        #136
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
couple n*ggaz in here mad nobody talking about they squad........fu*k yo squad n*gga.
 5 years ago '12        #137
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 8 8
 Megamind said:
I'm saying I'm not even gonna address that dumb sh*t. You know these slow country a.ss n*ggas say dumb sh*t though
Didn't that Baltimore boy Tavon Austin drop a 7 on his wonderlick?


I would've thought that Bmore education system was something more how your dumbass talkin.
 5 years ago '06        #138
Honolulu Blue 32 heat pts32
space
avatar space
space
$17,453 | Props total: 1102 1102
 Tecnique said:
1 winning season then back to irrelevance a.ss dude talking sh*t
You referring to the Lions? I'm not in here talking delusional......
 5 years ago '05        #139
Fresh|B 977 heat pts977
space
avatar space
space
$43,457 | Props total: 25150 25150
 peeyump said:
couple n*ggaz in here mad nobody talking about they squad........fu*k yo squad n*gga.
^ This and Im Out...
 5 years ago '12        #140
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 8 8
 Comic Book Guy said:
Saints fans living in 2006 and acting like not having Payton makes the difference between winning and losing

Some pathetic, delusional sh*t right there
13-3

11-5

13-3

His last 3 seasons . Na n*gga that ain't delusional it's fact the saints would've been 10-6 at worst with coach Payton . Everyone in the league knows that.


And go sit yo ol 0-16 a.ss down somewhere


The saints made improvements . Signed victor butler and keenen Lewis and still got a top 15 draft pick.


Last edited by BlackBreesus; 04-18-2013 at 08:11 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Steph Kegels
118 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
83 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
320 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Niggas just crucified Lil Kim
121 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
170 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 23
Image(s) inside Girl, you look so good, it's to die for (die for) | Ooh, that pus-y go..
23 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Video inside Jimmy Interviews The Roots' Black Thought About His Epic 10-Minute Free..
95 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
NBA Lakers Guard KCP Is Not Allowed To Leave The State Of California After Dru..
50 comments
18 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy