Rocko Removes Rick Ross' Verse From "U.O.E.N.O."

most viewed right now
 130
 50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
124 comments
@hiphop
most viewed right now
 92
 NBA ALL Nike "City" Uniforms Leaked via 2K
40 comments
@sports
most viewed right now
 73
Game a cornball for how hard he went at Meek for no reason
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
Post Malone almost commits career suicide on stream
268 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '13        #41
Thetinman 24 heat pts24
space
avatar space
space
$2,758 | Props total: 49 49
 EZ Green said:
U definitly live in a fantasy world if you think that r*pe and date r*pe isnt a major issue in america. %44 of minority women are r*ped before 19. It has nothing to do with money either.
































Smh WTF DOES THAT HAVE TO DO WITH RAP YOU DUMB fu*k?
 5 years ago '05        #42
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,240 | Props total: 9646 9646
 EZ Green said:
Riiiight beacause in the real world rap lyrics dont influence anybody to do anything.....
Does X, or Mollies as they're called now, even do what he described?
 5 years ago '10        #43
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,866 | Props total: 13661 13661
 Thetinman said:
































Smh WTF DOES THAT HAVE TO DO WITH RAP YOU DUMB fu*k?


[pic - click to view]




 WCIB said:
Does X, or Mollies as they're called now, even do what he described?
nope
 5 years ago '08        #44
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,109 | Props total: 23324 23324
I aint even gon lie, I like rocko verse way better, and if he do another verse I'm okay with it.

but @date r*pe being the thing that gets Ross censored, n*gga been k!llin n*ggas and sellin dope from his iphone for like 6 years now and aint nobody said sh*t, in fact the same people mad about this probably embraced him as one of the best doing it.
 5 years ago '04        #45
SiqkWidaPen|M 3 heat pts
space
avatar space
space
$10,303 | Props total: 618 618
 WCIB said:
Does X, or Mollies as they're called now, even do what he described?
nope mollies/x enhance the s3xual experience most ppl that take it, know they're on it you just get woozy and pass out from it
 5 years ago '05        #46
WCIB 111 heat pts111
space
avatar space
space
$25,240 | Props total: 9646 9646
 SiqkWidaPen said:
nope mollies/x enhance the s3xual experience most ppl that take it, know they're on it you just get woozy and pass out from it
I feel you. I was being rhetorical since I've taken it before.

People are just proportion blowing.
 04-10-2013, 12:17 AM         #47
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 willis123 said:
In my eyes he won cause the same n*ggas that been hating on Ross is the same 1's hating now. People still protesting and he ain't been dropped yet from Reebok. The n*ggas who keep talking about him is the same 1's keeping him relevant .
couldnt of said it better
 04-10-2013, 12:23 AM         #48
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The N said:
44 Wade doesnt see its over for Roberts


Sad
U mean the same way it was "over" after the CO sh*t came out

the Ross/50 cent beef

the Ross/Jeezy beef

the Ross/GD beef


Yeah its def over for Ross now
 5 years ago '08        #49
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,109 | Props total: 23324 23324
 Thetinman said:


In the real world absolutely none.
if anything some dirtbag n*gga heard his verse and was like
 5 years ago '13        #50
EZ Green 41 heat pts41
space
avatar space
space
$8,045 | Props total: 10757 10757

[pic - click to view]

 5 years ago '10        #51
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$49,866 | Props total: 13661 13661
delusion is a form of insanity


[video - click to view]




 5 years ago '09        #52
59fifty 
space
avatar space
space
$22,682 | Props total: 10146 10146
nope itz kidd kidd's jawn...he owned dat sh*t
 5 years ago '04        #53
Adwerdz 319 heat pts319
space
avatar space
space
$32,746 | Props total: 23259 23259
good move by rocko...can't condone that r*pe bullsh*t
 5 years ago '04        #54
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3758 3758
 59fifty said:
nope itz kidd kidd's jawn...he owned dat sh*t
They Dont Even Know It......
 04-10-2013, 10:40 AM         #55
Throbbin' Thicke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thetinman said:
lol If you think this song got n*ggas raping then you crazy. ain't no money in r*pe (ask ross lol)
you can't be hard on the block raping. I can see k!llings, robberies, and dope dealing, even popping mollys, but date r*pe? think about that... Only in a fantasy world is that true, and I'm one of the people who feels like rap music can have a bad influence people. Trust ain't nobody raping bc of this song.
This is gonna be My last post on boxden.Upon hearing this song i immediately went out and bought a fresh pack of mollys. I thought "hey if this is allowed on the radio then it must be the thing to do"

I was wrong....

I went to the club and scoped out a chick i wanted to enjoy without her consent that evening. I sat next to her at the bar and Yelled "hey its tupac!!" That's when the Deed was done and a night of date raping ensued.

Two nights later the police visited me and they're outside my door now...

My grandfather once asked do i care if i live or die...i do.....but now its too late
 5 years ago '10        #56
Walmart 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,895 | Props total: 9045 9045
 WaveLife said:
"got taken off the track and he ain even kno it"


There are at least 10 different rappers that would sound good on this song so replacing Ross isn't a bad thing IMO.

Smart move by Rocko to avoid negative press, especially if he plans on putting this song (or remix) on an official album
 5 years ago '05        #57
sleezy 
space
avatar space
space
$5,346 | Props total: 1147 1147
He need to thank Ross for the publicity, I never even listened to the song before the outrage now I jam it heavy
 5 years ago '12        #58
44wade 289 heat pts289
space
space
space
$24,115 | Props total: 11383 11383
 Avitos Way said:
This is gonna be My last post on boxden.Upon hearing this song i immediately went out and bought a fresh pack of mollys. I thought "hey if this is allowed on the radio then it must be the thing to do"

I was wrong....

I went to the club and scoped out a chick i wanted to enjoy without her consent that evening. I sat next to her at the bar and Yelled "hey its tupac!!" That's when the Deed was done and a night of date raping ensued.

Two nights later the police visited me and they're outside my door now...

My grandfather once asked do i care if i live or die...i do.....but now its too late
Yeah almost same sh*t happened to me.

Except, now the bi*ch keep calling me, wanna hang out, chill, repeat the best night she ever had.

So, yeah people need to know ALL the side effects.
 5 years ago '06        #59
Maddog345 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,867 | Props total: 261 261
 sleezy said:
He need to thank Ross for the publicity, I never even listened to the song before the outrage now I jam it heavy
Yep. I didn't know about the song until the controversy came up. I got this track on repeat now.
 5 years ago '12        #60
OGDAN 7 heat pts
space
avatar space
space
$304 | Props total: 0 0
I removed his verse back when the track first dropped

Home      
  
 

 






most viewed right now
 44
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
69 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 42
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
195 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
79 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 36
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
216 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 31
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
50 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Image(s) inside The Backshots would be crazy
22 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside Thick as fu-k
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside Who is she!!
12 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy