This is definitely the best pass in NBA history (video)

most viewed right now
 45
 Los Angeles Hip Hop vs Atlanta Hip Hop
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
 Wiz Khalifa's son is a Taylor Swift stan
58 comments
@hiphop
most viewed right now
 42
 Deadpool 2 chokes at the Box Office. Underperming at 125 mil
29 comments
@movies
most viewed right now
 33
 Image(s) inside First Look At The Son Goku x adidas ZX500 RM
5 comments
@gear

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #21
I hug the strip 9 heat pts
space
space
space
$2,110 | Props total: 453 453
dope 1 of a kind
da best pass of the 2000 decade ? idk

[video - click to view]

 5 years ago '12        #22
King Jaffe Joe 29 heat pts29 OP
space
avatar space
space
$8,806 | Props total: 7819 7819
that AI pass gets better every time i watch it , still not as good as peja tho
 5 years ago '12        #23
Fearless Genius 72 heat pts72
space
avatar space
space
$4,277 | Props total: 759 759
@1:46

[video - click to view]





  147 - 42 STRK: 5 w in a row WIN PCT: 77% 29 (0) 
  Career: | Aug 17: 97-57, Rank #29 | Aug 16: 2-0, Rank #224 | Aug 14: 11-8, Rank #285 | Aug 13: 1-0, Rank #480 *
 5 years ago '10        #24
smokinthe420 4 heat pts
space
avatar space
space
$16,322 | Props total: 7730 7730
White chocolate the GAWD!!
 5 years ago '11        #25
KING JAYY 541 heat pts541
space
avatar space
space
$53,480 | Props total: 23121 23121
used to love the kings man

c web
bibby
peja
bobby jackson
d.christie
jason williams
Turkoglu
Vlade Divac


Last edited by KING JAYY; 04-01-2013 at 03:36 AM..
 5 years ago '12        #26
King Jaffe Joe 29 heat pts29 OP
space
avatar space
space
$8,806 | Props total: 7819 7819
 DR JAYY said:
used to love the kings man

c web
bibby
peja
bobby jackson
d.christie
jason williams
Turkoglu
Vlade Divac
gerald wallace was on some of those teams too
 5 years ago '09        #27
Lil Jay 30 heat pts30
space
avatar space
space
$8,016 | Props total: 447 447
 NJallD said:


first one I thought of.. forget about OP's one tho!
 5 years ago '04        #28
Javon23 287 heat pts287
space
avatar space
space
$48,263 | Props total: 14182 14182

[pic - click to view]

 5 years ago '06        #30
philly337 21 heat pts21
space
avatar space
space
$30,062 | Props total: 13749 13749
a shame they never got to win a chip because the refs cheated them for gambling purposes
 5 years ago '06        #31
Clyde 1227 heat pts1227
space
avatar space
space
$35,260 | Props total: 24782 24782
Kings used to have a very good team. DEEP too.

Probably would've won a few 'ships too if it weren't for the GOAT franchise in the NBA
 04-01-2013, 06:10 PM         #32
SteelCurtain43 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ain't nothin fu*kin wit that Peja pass. Dude saw the lose ball, went for it, looked down court to see teamate breaking, went back to secure the ball, saw the defender coming towrds him realized that he could make a behind the back pass, passed it perfectly for the layup...and he did all of that in less time than it took me to type this post. Only thing wrong in the whole play was cuz didn't dunk it...that sh*t is GOAT.
 5 years ago '05        #33
ReppinDaBurghh 55 heat pts55
space
avatar space
space
$53,824 | Props total: 7804 7804
Back when I was on the Sacramento Kings bandwagon
 5 years ago '08        #34
Ron O'Neal 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,501 | Props total: 1679 1679
i can tell yall young. OP... the chuck wagon did that pass YEARS ago


[video - click to view]

 04-01-2013, 06:32 PM         #35
SteelCurtain43 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ron O'Neal said:
i can tell yall young. OP... the chuck wagon did that pass YEARS ago

Good pass considering Barkley's size (nh) but Peja's degree of difficulty trumps that sh*t. Barkley was brining the ball up court with very little pressure and was damn near at the three point line when he passed. Peja was at the other teams three point ine and did that sh*t WITHOUT LOOKING at his teammate...ain't sh*t touching that pass.
 5 years ago '06        #36
philly337 21 heat pts21
space
avatar space
space
$30,062 | Props total: 13749 13749
 young clyde said:
Kings used to have a very good team. DEEP too.

Probably would've won a few 'ships too if it weren't for the GOAT franchise in the NBA
yea that's why


[video - click to view]

 5 years ago '12        #37
King Jaffe Joe 29 heat pts29 OP
space
avatar space
space
$8,806 | Props total: 7819 7819
 SteelCurtain43 said:
Good pass considering Barkley's size (nh) but Peja's degree of difficulty trumps that sh*t. Barkley was brining the ball up court with very little pressure and was damn near at the three point line when he passed. Peja was at the other teams three point ine and did that sh*t WITHOUT LOOKING at his teammate...ain't sh*t touching that pass.
 5 years ago '08        #38
Ron O'Neal 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,501 | Props total: 1679 1679
 SteelCurtain43 said:
Good pass considering Barkley's size (nh) but Peja's degree of difficulty trumps that sh*t. Barkley was brining the ball up court with very little pressure and was damn near at the three point line when he passed. Peja was at the other teams three point ine and did that sh*t WITHOUT LOOKING at his teammate...ain't sh*t touching that pass.
i can respect that

edit: peja did take a quick look before he threw the pass
 5 years ago '09        #39
Lupe Hunter 79 heat pts79
space
avatar space
space
$15,767 | Props total: 7022 7022

[video - click to view]



[video - click to view]


Penny " Lil Magic" Hardaway
 5 years ago '12        #40
King Jaffe Joe 29 heat pts29 OP
space
avatar space
space
$8,806 | Props total: 7819 7819
 dmarino said:
Magic is hands down GOAT passer its not even close
thats not what this thread is about tho
Home      
  
 

 






most viewed right now
 90
Video inside The Deep Dark Web
104 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 86
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
73 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 71
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
25 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 67
Image(s) inside Someone get F.B.I. Director James B. Comey on the line now!
40 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
Image(s) inside This nigguh Don Q is a midget..No cap!!
106 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 38
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
52 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Image(s) inside When you pretend her jokes are funnier than they are so you can smash
31 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
NBA Kobe's advice to Bron
66 comments
2 days ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy