Aye Verb vs Cortez (Full Battle)

most viewed right now
 196
Video inside Aug 25 - New Alleged Area 51 tape with alien. Claims to be human from f..
77 comments
@news
most viewed right now
 159
NBA DeAndre and KD chilling in Greece with a bunch of Beckys
72 comments
@sports
most viewed right now
 120
Video inside 50 Cent comments on squashing Game beef with Big Boy
46 comments
@hiphop
most viewed right now
 102
Article inside Better have a 700+ credit score if you want to date her
110 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 3 years ago '11        #1
10986 pageviews
60 comments


peaceg0d 2 heat pts
space
space
space
$172 | Props total: 0 0
Aye Verb vs Cortez (Full Battle)
 

 

[video - click to view]


quality kinda wack

60 comments for "Aye Verb vs Cortez (Full Battle)"

 03-22-2013, 09:15 PM         #2
Capo202 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Aye Verb be giving me chills... Thriller...


"Out of Ammo..... U-Turn.... I gotta Double back like a Camel."
 3 years ago '11        #3
peaceg0d 2 heat pts
space
space
space
$172 | Props total: 0 0
verb 1st crazy so far
 3 years ago '09        #4
TraV 76 heat pts76
space
avatar space
space
$20,418 | Props total: 496 496
 Capo202 said:
Aye Verb be giving me chills... Thriller...


"Out of Ammo..... U-Turn.... I gotta Double back like a Camel."

 03-22-2013, 09:29 PM         #5
MUSICJUNKIE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Showtime verb that guy
 03-22-2013, 09:34 PM         #6
Capo202 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I was watching Redskins highlights during Cortez raps




















[video - click to view]

 3 years ago '08        #7
Arson 83 heat pts83
space
avatar space
space
$36,435 | Props total: 5452 5452
Verb cookin this n*gga in the first
 3 years ago '09        #8
Zaosyn 258 heat pts258
space
avatar space
space
$13,536 | Props total: 228 228
Haven't watched yet but I can't believe I used to actually think Cortez was top tier
 3 years ago '08        #9
Arson 83 heat pts83
space
avatar space
space
$36,435 | Props total: 5452 5452
you aint on nothin by yourself n*gga, you french montana
 3 years ago '09        #10
TraV 76 heat pts76
space
avatar space
space
$20,418 | Props total: 496 496
Verb is emasculating this n*gga.
 3 years ago '07        #11
r.burgundy 16 heat pts16
space
avatar space
space
$37,564 | Props total: 1237 1237
this sh*t look like it was recorded on a security cam.cortez verse was cool
 3 years ago '06        #12
morrow05 33 heat pts33
space
avatar space
space
$1,873 | Props total: 75 75
on kingjuice website, watch it in hd and the quality is much better.
 03-22-2013, 10:48 PM         #13
MUSICJUNKIE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
b ody bag
 3 years ago '06        #14
Stupid Fresh 181 heat pts181
space
avatar space
space
$22,346 | Props total: 1232 1232
thought this n*gga cortez said he won 3-0
 3 years ago '05        #15
MemphBleek05 30 heat pts30
space
avatar space
space
$9,017 | Props total: 1795 1795
I swear, Verb outside of New York is damn near unfu*kwitable...Cortez did his thing though....Verb broke him down in that 3rd though


Last edited by MemphBleek05; 03-22-2013 at 11:26 PM..
 3 years ago '04        #16
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$21,746 | Props total: 1305 1305
 morrow05 said:
on kingjuice website, watch it in hd and the quality is much better.
n*gga its kingjuce.com

You sending n*ggas to fruity smoothie juice recipe websites.

Ole sketcher shape ups wearing as n*gga
 3 years ago '12        #17
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 0 0
Cortez 2-1 IMO, just found out its a better quality tho gotta watch that one.

I'm only watchin Verb in St. Louis now, cuz dats da only time he seems to go in.

He exposed the sh*t outta Cortez in round 3 tho, shoulda been more crowd reaction IMO. They was lowkey hating on Cortez tho. As of Rite now 2-1 Cortez.
 3 years ago '12        #18
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 0 0
Yo am I the only n*gga who can't watch from the site? Them fu*kin links is broken for me
 3 years ago '11        #19
keejee 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,184 | Props total: 7 7
 FreshBeatzBx said:
Yo am I the only n*gga who can't watch from the site? Them fu*kin links is broken for me
that kingjuce site is some scam sh*t, lol.
 3 years ago '11        #20
keejee 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,184 | Props total: 7 7
Aye Verb is back on his gully shiit
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside which one would you smash?
106 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
O.G Pulls Up To Teenagers Hood And Gets Manhandled
206 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Nipsey Hussle Owns Every Weed Smokerís Dream
121 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Mitch
76 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside Vice meets Zoe Quinn...most Hated Female in Gaming
50 comments
19 hours ago
@games
most viewed right now
 19
Article inside Leslie Jones’ Personal Website Hacked, N-de Photos Posted
407 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 16
Video inside CLASSIC VIDEO: Big Boy & B Real(Cypress Hill) Fist Fight On LA Radio Po..
70 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Aug 23 - Ann Coulter Admits: If Clinton Wins, Republicans Will Go Out ..
136 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy