Miami Heat Mario Chalmers Shuts Down Two Groupies, LMFAO

most viewed right now
 138
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
201 comments
@sports
most viewed right now
 78
Akademiks low-key proved he lurks here
66 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside Suavementeee Besameee
27 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-14-2013, 01:22 PM         #1
10056 pageviews
92 comments


blafy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Miami Heat Mario Chalmers Shuts Down Two Groupies, LMFAO
 

 

[pic - click to view]




[pic - click to view]



he look so damn uncomfortable by the two ladies imageimageimageimageimage


[pic - click to view]

 LOL! Miami Heat Baller Mario Chalmers Shuts Down Two Groupies | GossipDaily.com

92 comments for "Miami Heat Mario Chalmers Shuts Down Two Groupies, LMFAO"

 5 years ago '08        #2
RokkyRok 50 heat pts50
space
avatar space
space
$6,674 | Props total: 397 397
I never realized how weird that dudes face looks,
 5 years ago '04        #3
NoLedge18720 5 heat pts
space
space
space
$27,033 | Props total: 6095 6095
Those girls look like 3/4 of their body is plastic....
 5 years ago '05        #4
Rockobox 76 heat pts76
space
avatar space
space
$12,376 | Props total: 1 1
 5 years ago '05        #5
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,240 | Props total: 19708 19708
@ ummm false.
 5 years ago '06        #6
Mintz 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,218 | Props total: 756 756
he ain't have to play them hos like that
 5 years ago '07        #7
Goosie McNeen 11 heat pts11
space
avatar space
space
$3,745 | Props total: 732 732
Lol good job Rio

Shut them thirsty hoes down.
 03-14-2013, 04:40 PM         #8
blafy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mintz said:
he ain't have to play them hos like that
YES HE DID


Because you know for a fact if he had s3x with them groupies and fell asleep they would crack jokes, steal money, etc. Look at what happen to Kirko bangz getting robbed last week, MAN FUCC DEM HOES
 5 years ago '08        #9
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$40,101 | Props total: 23316 23316
kaboom
 5 years ago '06        #10
servesurite 42 heat pts42
space
avatar space
space
$9,311 | Props total: 1078 1078
love sh*t like this, all these fronting a.ss heaux
 5 years ago '06        #11
Mintz 12 heat pts12
space
avatar space
space
$6,218 | Props total: 756 756
 blafy said:
YES HE DID


Because you know for a fact if he had s3x with them groupies and fell asleep they would crack jokes, steal money, etc. Look at what happen to Kirko bangz getting robbed last week, MAN FUCC DEM HOES
touche strong case
 5 years ago '05        #12
Andrefrbk 1067 heat pts1067
space
avatar space
space
$22,887 | Props total: 5118 5118
etherrrred damn them chicks silicones melted.
 5 years ago '12        #13
OC123 178 heat pts178
space
avatar space
space
$22,472 | Props total: 1289 1289
damn
 5 years ago '12        #14
Scrilla 1 heat pts
space
avatar space
space
$799 | Props total: 3 3




 5 years ago '04        #15
manniefrizzle 10 heat pts10
space
avatar space
space
$780 | Props total: 134 134
Pics please my job wont let me access the link
 03-14-2013, 05:43 PM         #16
tmitch19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 manniefrizzle said:
Pics please my job wont let me access the link
Who told u to get a job?
 03-14-2013, 05:44 PM         #17
SLICKSTARR  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I dont really like dude, but mad props for that lol!
 5 years ago '05        #18
THaXcEpTiOnAL1 7 heat pts
space
avatar space
space
$6,879 | Props total: 240 240
 Sticks said:
@ ummm false.
u got the goat in your avatar.
 5 years ago '10        #19
KJHARDY 82 heat pts82
space
avatar space
space
$20,911 | Props total: 8535 8535
 NoLedge18720 said:
Those girls look like 3/4 of their body is plastic....
Was thinking the same thing.
 5 years ago '11        #20
indagame 20 heat pts20
space
avatar space
space
$8,458 | Props total: 6325 6325
 SLICKSTARR said:
I dont really like dude, but mad props for that lol!
same here i dislike this scrub

but I just gained some respect for this
good sh*t
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
81 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Video inside My experience after record deal (warning)
289 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 51
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
43 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
67 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
35 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
47 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 13
audio inside Quavo & Lil Yachty “Ice Tray” (Joe Budden Diss)
70 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 10
NBA Jayson Tatum’s stats for the month of December so far
62 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy