Consequence: "Just Smacked The sh-t outta @JoeBudden at the #LHHReunion"

most viewed right now
 96
Video inside My experience after record deal (warning)
148 comments
@wild'ish
most viewed right now
 77
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 53
 NFL Things got out of control real quick during Sea/Jax game..player almost ju..
7 comments
@sports
most viewed right now
 49
Image(s) inside Only 500 followers, catch her before she blow as a ig thot
39 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #201
psylence2k 58 heat pts58
space
space
space
$12,786 | Props total: 1794 1794
Cons gonna have to give in to that 1 on 1 sooner or later or look like a bytch since he's the one who instigated this whole thing.
 5 years ago '07        #202
Dat_BK_Nicca 49 heat pts49
space
avatar space
space
$8,210 | Props total: 789 789
cons lost
 5 years ago '12        #203
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 tonystarks21 said:
cause that what bi*ch n*ggas do...when didn't he go and try and hold tahiry back and knock out cons? n*gga was straight pus*y he n*ggas a backup of n*ggas to defend himself
Both of these pussies just took two of the biggest L's this decade..

And I use to be a huge Budden fan but this sh*t seems to just keep happening with dude

"When someone shows you who they really are, you should believe em" - Joe Budden

He's proven over the last 5 years who he is, dumbass Stan's will deny it and pray he actually didn't act like a pus*y but at this point you gotta call a spade a spade man
 5 years ago '12        #204
BIGMARS 49 heat pts49
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 3149 3149
 Juelz23 said:
"@JoeBudden Y'all hit like bi*ches #straightlikethat Actually Tahiry hit me harder n*gga. I told the Police"
 5 years ago '05        #205
Juelz23 
space
avatar space
space
$1,189 | Props total: 378 378

[pic - click to view]

 5 years ago '12        #206
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 BIGMARS said:


You girl a.ss "I'm not watching no Reality TV cuz it's fake" a.ss n*ggas in here following tweets and gossiping, tryna play the whole scenario out in your head.
What?

I have no clue wtf you just said. Try using English with complete sentences.

I just read one thread, made my opinion, primarily based off Joes history and that's that.

bi*ch n*ggas will catch feelings for another man tho
 5 years ago '12        #207
BIGMARS 49 heat pts49
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 3149 3149
 Juelz23 said:

[pic - click to view]


That man look to old to be with shyt like this. Damn...
 5 years ago '05        #208
LVuittonDon4EVA 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,608 | Props total: 436 436
Cons has been playing himsel all season long man. He knows this show is his last chance at the spotlight.
 5 years ago '10        #209
SpazzOut 63 heat pts63
space
avatar space
space
$3,576 | Props total: 1658 1658
I dont know who's lamer, Cons or Dose
 5 years ago '04        #210
psylence2k 58 heat pts58
space
space
space
$12,786 | Props total: 1794 1794
 Hokis said:
How the fu*k was Tahiry able to get a lick in but Joe can't????

His first reaction as a man should of been to turn around swinging, but Tahiry is the one think like a man I guess
If you're walking with someone else and I come up directly behind you and snuff you , the person beside you is gonna be able to react quicker than you simply because they could've noticed you sooner from their angle and they dont have to take that 1-2 second recovery time from the hit. Plus they dont have to do a complete 180 turn around.

Think about it , regardless of who it is, it's simple logic.
 5 years ago '12        #211
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 BIGMARS said:

That man look to old to be with shyt like this. Damn...
He's like 2 years older than Joe..............
 5 years ago '13        #212
HipHopFactz 436 heat pts436
space
avatar space
space
$31,046 | Props total: 38326 38326
So its true Buddens had his people jump Con

Joe Budden cant f!ght his own battles it seems, first he hiding behind his bi*ch and now he needs 4 dudes to beat midget a.ss Con up and dude is still walking and talking..

mustve really hit like bi*ches
 5 years ago '05        #213
LVuittonDon4EVA 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,608 | Props total: 436 436
 Juelz23 said:
"@JoeBudden Y'all hit like bi*ches #straightlikethat Actually Tahiry hit me harder n*gga. I told the Police that I don't press charges"
See this is what I'm talking about. Cons admitting Tahiry slapped him up just gives more reason to fully believe Joey's version of what went down. Cons is not built for this sh*t man. Certain n*ggas should STAY behind the camera/scene.
 5 years ago '12        #214
BIGMARS 49 heat pts49
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 3149 3149
 Hokis said:
What?

I have no clue wtf you just said. Try using English with complete sentences.

I just read one thread, made my opinion, primarily based off Joes history and that's that.

bi*ch n*ggas will catch feelings for another man tho
Just stop ho. Clearly you caught feelings you bytch a.ss n*gga. You know how we know you caught feelings? Cuz you're a nerd named Ho-kis, and you pulled that giveaway "use proper grammar" card.

I'm just calling it what it is. You weren't there, therefore you are gossiping.
Why you mad at me?


Last edited by BIGMARS; 03-12-2013 at 11:10 PM..
 5 years ago '12        #215
OldBusiness 163 heat pts163
space
avatar space
space
$20,944 | Props total: 16924 16924
 tonystarks21 said:
ahahah pus*y n*gga tried to sneak diss me hahaha n*gga u a bi*ch like your boy buddens
You're so angry I think you should go change your pads or something
 5 years ago '04        #216
slimyellow 4 heat pts
space
avatar space
space
$13,110 | Props total: 1150 1150
sooo...im tryin to figure out how tahiry was able to get a punch in but budden wasnt.
 5 years ago '12        #217
BIGMARS 49 heat pts49
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 3149 3149
 Hokis said:
He's like 2 years older than Joe..............
What's your point Ho?
 5 years ago '04        #218
psylence2k 58 heat pts58
space
space
space
$12,786 | Props total: 1794 1794
 slimyellow said:
sooo...im tryin to figure out how tahiry was able to get a punch in but budden wasnt.
see my previous post

 psylence2k said:
If you're walking with someone else and I come up directly behind you and snuff you , the person beside you is gonna be able to react quicker than you simply because they could've noticed you sooner from their angle and they dont have to take that 1-2 second recovery time from the hit. Plus they dont have to do a complete 180 turn around.

Think about it , regardless of who it is, it's simple logic.
 5 years ago '12        #219
BIGMARS 49 heat pts49
space
avatar space
space
$9,510 | Props total: 3149 3149
 tonystarks21 said:
I mean how you a 30 year old n*gga and your quick to run on twitter to post you just a punched a n*gga.. what kinda sh*t is that. this applies to the two of them. n*ggas so quick to report what happened on twitter..its hard to believe this sh*t these days
 5 years ago '08        #220
Hiero 112 heat pts112
space
avatar space
space
$19,564 | Props total: 2393 2393
tonystarks and Hokis
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
24 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
NBA JR Smith passes Kobe for 12th all-time in 3 pointers made
52 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 9
Image(s) inside dannielledai
5 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
77 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
31 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Dec 9 - The end of prison visits: jails end face-to-face contact and familie..
100 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 4
Article inside How Apple has won (and kept) my business
68 comments
1 day ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy