Do people understand that after Kobe leaves, thats it?

most viewed right now
 130
Migos clown Joe Budden to oblivion
129 comments
@hiphop
most viewed right now
 111
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 95
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
180 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Video inside My experience after record deal (warning)
26 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 3 years ago '09        #241
The Bully 350 heat pts350
space
avatar space
space
$48,313 | Props total: 34657 34657
 DEDOS said:
Ratings threw the roof and kobe hasnt won a playoff series in half a decade. Everything going to be fine
Exactly

Last year we saw probably the greatest first round of playoffs ever and this year there are 8 teams with a legit shot at winning the championship

ratings will continue to be just fine when this bum finally leaves
 3 years ago '04        #242
mikielee213 52 heat pts52
space
avatar space
space
$9,532 | Props total: 12412 12412
 The Bully said:
Exactly

Last year we saw probably the greatest first round of playoffs ever and this year there are 8 teams with a legit shot at winning the championship

ratings will continue to be just fine when this bum finally leaves
I mean i understand you're just sayin all this sh*t just to get under people's skin but in your trolling mind, has kobe accomplished anything in his career?
 03-01-2015, 02:48 AM         #243
dOwnByLaw310 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Niccas was saying the same thing after Dr. J retired
 03-01-2015, 02:52 AM         #244
Rich Simmons 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dOwnByLaw310 said:
Niccas was saying the same thing after Dr. J retired
how when magic n bird were playing?
 03-01-2015, 02:55 AM         #245
Rich Simmons 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Slickster90 said:
He is the certainly the last of an era but the NBA will continue on...
people still wear fubu n karl kani but the sh*t dont matter because the brand is irrelevant the nba will be the same.sh*t its already there young grown n old ALL complain bout the sh*t even kobe haters. ive never seen a sport lose favor all across the board in my lifetime even the former athletes say its awful lol
 03-01-2015, 02:58 AM         #246
dOwnByLaw310 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Rich Simmons said:
how when magic n bird were playing?
Changed the game, last of an era, etc.
 3 years ago '08        #247
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$34,720 | Props total: 12138 12138
Whenever Bean hang em up my word A Pair of his Kicks and an Authentic will be Copped, Framed and hung up in my Game Room/Office
 3 years ago '09        #248
The Bully 350 heat pts350
space
avatar space
space
$48,313 | Props total: 34657 34657
Wilt and other old school players used to complain about how awful the golden era of 90s NBA basketball was

Everyone is supposedly complaining about how bad todays NBA is, yet ratings continue to skyrocket

Women lie, kobe stans lie, but the ratings don't!
 2 years ago '12        #249
thatsmygoat 5 heat pts OP
space
space
space
$1,621 | Props total: 1 1
Last season approaching. Gotta get front row seats to the farewell tour
 2 years ago '11        #250
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,268 | Props total: 25070 25070
OP

he passed the torch already


[pic - click to view]



keep up....
 2 years ago '12        #251
thatsmygoat 5 heat pts OP
space
space
space
$1,621 | Props total: 1 1
wow i didn't know about that
 2 years ago '06        #252
servesurite 42 heat pts42
space
avatar space
space
$9,310 | Props total: 1078 1078
how do yall keep digging up old a.ss threads?

i thought the systems automatically blocks u from bumping threads older than a year old




  14 - 10 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 58% 83 (-2) 
  Career: | Aug 17: 5-2, Rank #152 | Aug 10: 65-31, Rank #103 | Aug 09: 24-11, Rank #102 | Aug 08: 5-0, Rank #370 *
 2 years ago '14        #253
Go Jets 45 heat pts45
space
avatar space
space
$18,275 | Props total: 24390 24390
 servesurite said:
how do yall keep digging up old a.ss threads?

i thought the systems automatically blocks u from bumping threads older than a year old
it bumps you from replying to threads when the last reply is more than a year old
 2 years ago '13        #254
solidsnake1864 7 heat pts
space
avatar space
space
$14,389 | Props total: 64 64
 servesurite said:
how do yall keep digging up old a.ss threads?

i thought the systems automatically blocks u from bumping threads older than a year old
As long as people continue to comment in threads before a full year passes, the thread stays alive (I think )


But back on topic.... Kobe's been finished for awhile now. yall gotta let it go
 2 years ago '14        #255
4evaabso 37 heat pts37
space
avatar space
space
$19,496 | Props total: 14181 14181
Gonna be a sad day for many of us. Kobe the best I've ever seen, gonna miss dude a lot....
This new generation of NBA players doesn't do it for me, not a fan of buddy ball and teaming up on the league. To be the best you need to beat the best, not join the best.
 2 years ago '05        #256
Bx_Bomberz 183 heat pts183
space
avatar space
space
$19,345 | Props total: 12365 12365
This thread is... melodramatic







 2 years ago '05        #257
_Player2 208 heat pts208
space
avatar space
space
$13,407 | Props total: 9256 9256
 DEDOS said:
He hasnt been around for 5 years tho
Exactly and nobody but Lakers fans missing him
 2 years ago '14        #258
Soaring Seagull 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,197 | Props total: 3084 3084
 Califlorida said:
Exactly and nobody but Lakers fans missing him
dont miss him but you're checking for him
 2 years ago '04        #259
U.B.HiRM 31 heat pts31
space
avatar space
space
$12,210 | Props total: 481 481
I propped this thread May of 2013
 2 years ago '09        #260
dadon85 135 heat pts135
space
space
space
$30,149 | Props total: 13359 13359
Him being hurt these last 2 years has made the transition a little easier. Lakers gotta rebuild

If he has a great year he should and will keep playing. I Hope. He deserves better than having to play with 19 year old kids
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
95 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 23
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
59 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 22
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy