Young Vito Takes The Witness Stand In The Killing Death Of Slim Dunkin

most viewed right now
 178
The pyramids were what?
33 comments
@wild'ish
most viewed right now
 108
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
45 comments
@hiphop
most viewed right now
 107
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
34 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 100
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
35 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #1
21634 pageviews
280 comments


castro 428 heat pts428
space
avatar space
space
$11,354 | Props total: 11423 11423
Young Vito Takes The Witness Stand In The k!lling death Of Slim Dunkin
 

 

[video - click to view]



[video - click to view]



[video - click to view]



[video - click to view]



[pic - click to view]

 [Video] Young Vito Takes The Witness Stand In k!lling Of Slim Dunkin - Mix Hood | Mix Hood


Last edited by castro; 02-21-2013 at 07:34 PM..

280 comments for "Young Vito Takes The Witness Stand In The Killing Death Of Slim Dunkin"

 5 years ago '07        #2
castro 428 heat pts428 OP
space
avatar space
space
$11,354 | Props total: 11423 11423
not as far as i know
 02-21-2013, 07:37 PM         #3
KiddKidd45 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 02-21-2013, 07:39 PM         #4
deLeet 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he was about to tell when he shot the dude at the end of part 3
 5 years ago '09        #5
waveycee 
space
avatar space
space
$1,975 | Props total: 20 20
How's he pleading?
 5 years ago '11        #6
S W A G 2 heat pts
space
space
space
$186 | Props total: 19 19
All over some damn candy

RIP SLIM DUNKIN

In Gucci's eyes he will always be one of the greatest
 5 years ago '11        #7
S W A G 2 heat pts
space
space
space
$186 | Props total: 19 19

[pic - click to view]

 5 years ago '07        #8
castro 428 heat pts428 OP
space
avatar space
space
$11,354 | Props total: 11423 11423
 Amen7 said:
AYE MY n*gga I KNOW DAT ATTORNEY. THATS MAX F'ING HIRSH HERE IN ATLANTA! He represented my brother in a murder trial in 2010! He is the truth his office is downtown,he has a hispanic lady as a lawyer on his team btw she at the desk when you first walk into his office her name is maria. Anybody in atl that has had Max represent them know im telling the truth. This trial will not go on long at all. Save this thread cause all you bi*ches will thank this post after this trial,bank on it!

Arguments Max will make is that slim dunkin couldve easily k!lled Vito because he is 6'8 gang member.

Then he will show all the violent youtube vids of Dunk throwing up gang signs and pistols. Vito will beat this case with his eyes closed.


young vito pops is that you ?

just cuz youre 6'8 means you can k!ll someone EASILY ? lol stop it 5

slim dunk aint throw up gang signs n pistols in NO video on youtube

matter fact, slim dunk him self would say on tracks that he aint a blood or a crip...HE'S DIRT GANG...they rep BURGUNDY flags

slim might of been affiliated cuz of waka but he wasnt him self... n if he did say anythin about B's in tracks it was just a reference..he HIMSELF aint a blood

plus, this case has nothing to do with gangbanging cuz it wasnt gang related...

it was an argument that escalated into a fist f!ght which young vito got his a.ss beat n vito had to get a gun
 5 years ago '11        #9
jicka 
space
space
space
$75 | Props total: 38 38
Part 4 of him on the stand is up on hip hop enquirer YouTube page.
 5 years ago '04        #10
Lavares 19 heat pts19
space
avatar space
space
$10,393 | Props total: 31 31
 Amen7 said:
AYE MY n*gga I KNOW DAT ATTORNEY. THATS MAX F'ING HIRSH HERE IN ATLANTA! He represented my brother in a murder trial in 2010! He is the truth his office is downtown,he has a hispanic lady as a lawyer on his team btw she at the desk when you first walk into his office her name is maria. Anybody in atl that has had Max represent them know im telling the truth. This trial will not go on long at all. Save this thread cause all you bi*ches will thank this post after this trial,bank on it!

Max Hirsh is one of the best lawyers in Atl, btw he used to be a prosecutor so he know what strategies they will try to use.

Arguments Max will make is that slim dunkin couldve easily k!lled Vito because he is 6'8 gang member.

Then he will show all the violent youtube vids of Dunk throwing up gang signs and pistols. Vito will beat this case with his eyes closed.
FREE VITO!

And what is more then likely is that this man is tru....but the guy will be gunned down at A ATL carwash like 3 months later....then Gucci and Waka will come thru his hood and do A show and shoot some youtube videos round there.....
 5 years ago '09        #11
waveycee 
space
avatar space
space
$1,975 | Props total: 20 20
This is gonna be interesting to see how this turns out..
 5 years ago '12        #12
Young Perm 9 heat pts
space
avatar space
space
$6,590 | Props total: 7441 7441
Hope he gets life. fu*k him
 5 years ago '10        #13
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14675 14675
 5 years ago '10        #14
SeattleLost 797 heat pts797
space
space
space
$64,608 | Props total: 8494 8494
 Amen7 said:
Dont try to EDIT this post after this trial is over.

Dirt gang huh? lol the irony of that statement
last cte stan on earth
 02-21-2013, 08:34 PM         #15
Sha Bello 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Amen7 said:
Dont try to EDIT this post after this trial is over.

Dirt gang huh? lol the irony of that statement
 5 years ago '12        #16
BlackBreesus 60 heat pts60
space
space
space
$8,335 | Props total: 10 10
This n*gga pus*y! You posed to want the n*gga dead not snitch and get him locked up. Smfh

Edit: this young Vito is the k!ller? And he's taking the witness stand to rat on who? No way in fu*k he gonna admit to the sh*t.


Last edited by BlackBreesus; 02-21-2013 at 09:57 PM..
 5 years ago '04        #17
ATLDOPEBOI30 74 heat pts74
space
avatar space
space
$33,385 | Props total: 7028 7028
if he walk he dead anyway
 5 years ago '10        #18
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,419 | Props total: 14675 14675
 Carlton Black said:
part 5..

thats a wrap


RIP Dunk
 5 years ago '09        #19
waveycee 
space
avatar space
space
$1,975 | Props total: 20 20
Looks like that Slim Dunkin guy was a c*cky arrogant guy running around acting like a d!ck and stole candy from the wrong mofo and got that work..kinda rooting for Vito to beat the case!
 5 years ago '07        #20
castro 428 heat pts428 OP
space
avatar space
space
$11,354 | Props total: 11423 11423
 Amen7 said:
What i just tell them n*ggaz in my last 2 post! FREE VITO!

free vito for wat ?

u cant be a fan of his music cuz he wack n got like no music out there

n u fully dont know the story of wat happened

slim dunks lawyers can show young vitos tweets talkin about drivin n he has to throw out the gun

there is 2 sides to every story... this is young vitos side....so take em pom poms off ya hands u homo wait til we hear both sides of the story

n if vito is free anyway, are u gonna protect em or somethin ?

them wolves are gonna be on his head

edit: n u sound like a pus*y n type to snitch


Last edited by castro; 02-21-2013 at 10:14 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
42 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 41
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
54 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Article inside Reboot your router
45 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 12
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
127 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
110 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Drake- Iím Upset
420 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy