Ultimate thirst (We shall call him: MASTER CREEP!) haha

most viewed right now
 109
Image(s) inside Chinx’s Killer attended his funeral!!!!!smh
50 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
79 comments
@sports
most viewed right now
 48
NBA Kobe Bryant legendary stories like when MJ yelled @ Mugsy shoot u f'n midg..
10 comments
@sports
most viewed right now
 46
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
90 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '11        #61
royman04 18 heat pts18
space
avatar space
space
$12,312 | Props total: 4596 4596
He has got to be kidding
 5 years ago '05        #62
boy_wonda 
space
avatar space
space
$1,385 | Props total: 29 29
damn and me and this dude went to the same school at one point smh sad world small world cold world lol
 5 years ago '11        #63
Killa KMS 18 heat pts18
space
avatar space
space
$6,026 | Props total: 932 932
 5 years ago '04        #64
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$33,274 | Props total: 2844 2844
 Gater said:


Nooooo!!!!!!!!! he said when a n*gga ask a white girl to help move in and she says no..he takes it as being racist
my n*gga was legit pissed the fu*k off.. was thinking about that sh*t all day and decided to hop on FB
 5 years ago '05        #65
RNOTY 53 heat pts53
space
avatar space
space
$21,432 | Props total: 9 9
 Avitos Way said:
Someone should make up a fake account and tinytank this guy
why? slim tryna get some pus*y and you wanna "tinytank" him?

go get a life slim.
 5 years ago '04        #66
SacarioEpiphany 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,935 | Props total: 404 404
 Bucnasty00 said:

[pic - click to view]

this & that jizzman pic got me laughin hard as sh*t at work


[pic - click to view]

 02-22-2013, 10:38 AM         #67
JJC NYC 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ashley sed he's ugly in the thread
.
 5 years ago '04        #68
focused313 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,110 | Props total: 1362 1362
perhaps I need to go be in a facebook relationship with someone...whatever that means.
 5 years ago '11        #69
GetuOne 73 heat pts73
space
avatar space
space
$4,475 | Props total: 6 6
Looks like the biggest f*ggot in the whole crop of people in that FB thread is that Adam Dowell kid at the very bottom right. I wanna put a fork in his forehead.

 02-22-2013, 11:02 AM         #70
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Lay said:

[pic - click to view]





 FLA_ALL_DAY said:
damn i tried to friend request him too and it said he had too many requests lmao

same
 5 years ago '11        #71
beast1412 48 heat pts48
space
avatar space
space
$5,009 | Props total: 607 607
my man WHHYY??!!
 02-22-2013, 12:42 PM         #72
TheMob 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga has too many friend requests
 5 years ago '12        #73
mcrw4 5 heat pts
space
avatar space
space
$457 | Props total: 183 183
The thirst is strong in this one :yoda:
 5 years ago '12        #74
eCity 420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,263 | Props total: 840 840
 Bucnasty00 said:

[pic - click to view]

probably the greatest thing ive seen all year
 5 years ago '12        #75
WhosIt 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,624 | Props total: 1150 1150

[pic - click to view]

 5 years ago '12        #76
Chase Bands 8 heat pts
space
avatar space
space
$797 | Props total: 2 2
 Bucnasty00 said:

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #77
FlamboyantOne 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,583 | Props total: 9 9
Nothing wrong with champ........6 shots of Vodka can make the coldest 'playa' loosen up a bit.....
 5 years ago '07        #78
Deniro732 8 heat pts
space
avatar space
space
$13,626 | Props total: 2469 2469
noooooo !!!!!
 5 years ago '09        #79
mtva24 224 heat pts224
space
avatar space
space
$8,831 | Props total: 1143 1143
 Bucnasty00 said:

[pic - click to view]

Lol I can't stop laughing
 02-22-2013, 06:12 PM         #80
JohnDoe B1 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 27
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Houston Better Stop Playing With Me 😩
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
138 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
204 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Video inside 2 Arrest Made in The Murder of Rapper Chinx
150 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
166 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Video inside Walmart employee smokes weed in front of shoppers
71 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy