Bryant says 'it doesn't matter' what his team does with six-time All-Star center Dwight Howard

most viewed right now
 76
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
153 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
101 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
30 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
NBA Did LeBron just have 46-11-9(-3)? :mjwtf:
111 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '11        #1
11734 pageviews
141 comments


lefthookright 64 heat pts64
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
Bryant says 'it doesn't matter' what his team does with six-time All-Star center Dwight Howard
 

 

[pic - click to view]



So basically kobe giving up on dwight? Or maybe he just want's Howard to step up his game. But it souds like he almost done with this n*gga.
image

Source: LA Times

HOUSTON — Kobe Bryant and Dwight Howard were here, so of course there was going to be drama.

Howard said Friday that Lakers General Manager Mitch Kupchak had told him he would remain with the team through Thursday's trade deadline.

On Sunday, Bryant said "it doesn't matter" what his team does with the six-time All-Star.

"I don't know what they are going to do," Bryant said Sunday at Toyota Center after helping the West defeat the East, 143-138, in the All-Star game. "But at this point ... , it doesn't matter. what matters to us is what we do on Wednesday [against the Boston Celtics] and go from there.

"That's the most important thing. That's my message to the team is that you can't worry about the future, you can't worry about the past, you just have to focus on the present and we really have to maximize every single game."


[pic - click to view]

 Kobe Bryant focuses on present, not Dwight Howard's Lakers future - latimes.com
________
THOUGHT YOUR SHOULDER WAS HURT n*gga?

[video - click to view]

this n*gga been shooting half court sky hooks for the past week or so. He do this shi every pre game warm up. TnT put him on blast for this shi last week. Kobe had to force u to play with your "injured shoulder". "i can barely lift it at times" foh goofball. He been doing this for the past 2 weeks just to show kobe that he not actually hurt just dont wanna play with him.


Last edited by lefthookright; 02-18-2013 at 02:56 PM..

141 comments for "Bryant says 'it doesn't matter' what his team does with six-time All-Star center Dwight Howard"

 5 years ago '04        #2
GollyI'mGully 69 heat pts69
space
avatar space
space
$7,735 | Props total: 400 400
almost everyone in laker nation is done with this cornball
 5 years ago '12        #3
ThePainkiller 356 heat pts356
space
avatar space
space
$73,119 | Props total: 28330 28330
 GollyI'mGully said:
almost everyone in laker nation is done with this cornball
KObe about to have that dinner with Mitch and Buss. Dwight is gone.
 5 years ago '11        #4
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
 ThePainkiller said:
KObe about to have that dinner with Mitch and Buss. Dwight is gone.
this^^^

You notice how 2 weeks ago kobe said he wanted rondo.... all of a sudden respectable & credited insiders/writers have been reporting "preliminary" trade talks rondo for dwight? .. just saying i think kobe done with this n*gga. He too playful and overrated. He gotta step up and play like he wanna win. His shoulder aint hurt tho.


[video - click to view]

 5 years ago '11        #5
EL CHAPO 109 heat pts109
space
avatar space
space
$7,355 | Props total: 6110 6110
 lefthookright said:
this^^^

You notice how 2 weeks ago kobe said he wanted rondo.... all of a sudden respectable & credited insiders/writers have been reporting "preliminary" trade talks rondo for dwight? .. just saying i think kobe done with this n*gga. He too playful and overrated. He gotta step up and play like he wanna win. His shoulder aint hurt tho.

how the fu*k does he always hit those but he misses 13 consecutive free throws... what a douche
 5 years ago '06        #6
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,467 | Props total: 836 836
 5 years ago '12        #7
ThePainkiller 356 heat pts356
space
avatar space
space
$73,119 | Props total: 28330 28330
 EL CHAPO said:
how the fu*k does he always hit those but he misses 13 consecutive free throws... what a douche
He fu*king sucks that why.
 5 years ago '12        #8
ThePainkiller 356 heat pts356
space
avatar space
space
$73,119 | Props total: 28330 28330
 lefthookright said:
this^^^

You notice how 2 weeks ago kobe said he wanted rondo.... all of a sudden respectable & credited insiders/writers have been reporting "preliminary" trade talks rondo for dwight? .. just saying i think kobe done with this n*gga. He too playful and overrated. He gotta step up and play like he wanna win. His shoulder aint hurt tho.

Gordan, Al, and a draft pic for Dwight and Duhon.
 5 years ago '11        #9
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
 ThePainkiller said:
Gordan, Al, and a draft pic for Dwight and Duhon.
idk about that trade homie. Dwight the best rebounder in the nba and the best defensive center. But his mindset aint right. but we need some athletic ability on the wing and an athletic or Tough PG.. Josh Smith basically demanding a trade, how about josh, a draft pick or 2, and a young athletic PG or SF to run with kobe and earl...
 5 years ago '12        #10
ThePainkiller 356 heat pts356
space
avatar space
space
$73,119 | Props total: 28330 28330
 lefthookright said:
idk about that trade homie. Dwight the best rebounder in the nba and the best defensive center. But his mindset aint right. but we need some athletic ability on the wing and an athletic or Tough PG.. Josh Smith basically demanding a trade, how about josh, a draft pick or 2, and a young athletic PG or SF to run with kobe and earl...
Now that you mention it.

If Josh Smith were to actually play like not an as*hole, how would that work out.

Dwight - Pau
Clark - Jordan Hill
Smith - MWP
Kobe - Duhon
Nash - Blake

That's good and it works for the future.

And to add on, if they were to acquire Kyrie next off season it could be even better.

But Dwight, Smith, and Kyrie would be a hell of a lot of money. Right?
 5 years ago '11        #11
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
 ThePainkiller said:
Now that you mention it.

If Josh Smith were to actually play like not an as*hole, how would that work out.

Dwight - Pau
Clark - Jordan Hill
Smith - MWP
Kobe - Duhon
Nash - Blake

That's good and it works for the future.

And to add on, if they were to acquire Kyrie next off season it could be even better.

But Dwight, Smith, and Kyrie would be a hell of a lot of money. Right?
yeah smith contract is up this year so he want the max, kyrie will want the max. this is why we must get rid of either pau or dwight and nash. we need to keep hill if we lose dwight or pau. i see what u are saying tho. max players smh.
 5 years ago '12        #12
ThePainkiller 356 heat pts356
space
avatar space
space
$73,119 | Props total: 28330 28330
 lefthookright said:
yeah smith contract is up this year so he want the max, kyrie will want the max. this is why we must get rid of either pau or dwight and nash. we need to keep hill if we lose dwight or pau. i see what u are saying tho. max players smh.
Thing is with Smith, the only teams that will give him the max more than likely will never be in the title picture except for Boston.

I can expand more on this tonight. I want to get my sh*t right before spitting out anything lol.
 5 years ago '11        #13
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
 ThePainkiller said:
Thing is with Smith, the only teams that will give him the max more than likely will never be in the title picture except for Boston.

I can expand more on this tonight. I want to get my sh*t right before spitting out anything lol.
______

yeah i feel you but if we can get rondo...... no disrespect to kyrie but rondo is arguably the best PG in the NBA if not the East for sure. He tough as nails too. Kyrie needs time to mature. I think rondo and kobe together with pau, hill, earl, etc.. we will be fine. Dont forget the lakers won the pacific last year. Kobe doesnt need much help. jsut the right piece or 2,.
 5 years ago '10        #14
DurtySoufReppin 76 heat pts76
space
avatar space
space
$7,718 | Props total: 15 15
Kobe needs more help?

5 all stars on one team

Dwight - Pau
Clark - Jordan Hill
Smith - MWP
Kobe - Duhon
Nash - Blake

No playoffs

Yall need to chill out
 5 years ago '11        #15
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
Cmon man nash is 40 ....dwight is not right. he avg'n career lows all across the board. nah n*ggau need to chill
 5 years ago '07        #16
capone3pbs 7 heat pts
space
avatar space
space
$17,650 | Props total: 5521 5521
This team is in total disarray...

And these n*ggas spamming countless All Star game threads but they have to come back down to earth

That 4th qtr will be the highlight of this 10th place team's season
 5 years ago '04        #17
justinjones 312 heat pts312
space
avatar space
space
$50,719 | Props total: 9781 9781
dwight not an number one option of course his points are going to drop off. i don't think any player on the lakers average 20 points outside of kobe since shaq left. even as a number 1 his highest scoring season was 23ppg.

dwight is basically giving the same stat line as bynum gave last year(just two points less) even if everything dropped off.

if his attitude wasn't so bad with all the losing it wouldn't be talked as much
 5 years ago '09        #18
The Bully 383 heat pts383
space
avatar space
space
$51,497 | Props total: 53196 53196
now kobe needs josh smith and kyrie irving...i can't...
 5 years ago '11        #19
lefthookright 64 heat pts64 OP
space
avatar space
space
$3,519 | Props total: 3538 3538
L
 justinjones said:
dwight not an number one option of course his points are going to drop off. i don't think any player on the lakers average 20 points outside of kobe since shaq left. even as a number 1 his highest scoring season was 23ppg.

dwight is basically giving the same stat line as bynum gave last year(just two points less) even if everything dropped off.

if his attitude wasn't so bad with all the losing it wouldn't be talked as much
---------
so u saying the reason that dwight play fell off is because of kobe? n*gga kobe altered his whole

Game to try please this n*gga. Dwight is loafing it.
 5 years ago '09        #20
The Bully 383 heat pts383
space
avatar space
space
$51,497 | Props total: 53196 53196
 capone3pbs said:
This team is in total disarray...

And these n*ggas spamming countless All Star game threads but they have to come back down to earth

That 4th qtr will be the highlight of this 10th place team's season
you aint lied

i aint forget tho, which is why i'm bout to go ham on these laker hate threads i was gonna leave them bi*ches alone too, they did to themselves
Home      
  
 

 






most viewed right now
 21
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
75 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 17
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
43 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Quick way to sum up that Detroit game.
53 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 8
I will marry this woman for real.
134 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Video inside Ignorance is bliss to foolish hoodrats
187 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 7
Image(s) inside Kanye West - Love Everyone [COVER]
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Image(s) inside She Paints ...
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy