Chamillionaire Lost...

most viewed right now
 196
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
152 comments
@sports
most viewed right now
 125
Akademiks low-key proved he lurks here
45 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
Image(s) inside LMAO: Boskoe 100 SPAZZED OUT On Joe Budden!!
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Image(s) inside Suavementeee Besameee
20 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 5 years ago '10        #61
Walmart 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,852 | Props total: 8970 8970
 X-NINE said:
Not Trae's fault Z-Ro got stuck on Rap-A-Lot and he didn't so you tell me who really won

Trae = Z-Ro with better business sense
That is true, seems like Z Ro never gave a damn about politics or connects.

You see Trae with features on his albums and I wonder "how the hell did Trae get him on an independent album"

Trae seems like he's smart with networking.
 5 years ago '08        #62
Eagles All Day 87 heat pts87
space
avatar space
space
$32,793 | Props total: 12452 12452
 Walmart said:
That is true, seems like Z Ro never gave a damn about politics or connects.

You see Trae with features on his albums and I wonder "how the hell did Trae get him on an independent album"

Trae seems like he's smart with networking.
Ro eating good without selling out

The true peoples champ

Mo City Don
 5 years ago '07        #63
kakish 9 heat pts
space
avatar space
space
$12,935 | Props total: 1531 1531
 X-NINE said:


Cut the fu*k-sh*t. You're trying too hard

If you can't feel this, you have nuts full of sugar

Early 2000's Cham was really dope, you are right about that. But overall better than Trae, nah mane
lol I never said I don't fu*k with Trae...I love dudes music. I'm sayin, as an MC they ain't fu*king with cham.

Theyre all great artists. But bar for bar as an MC they ain't fu*kin with Koopa.


[video - click to view]


Big shots, we switchin' block
Big shots, we stretchin' blocks
So many, rocks in the watch
It looks like connect-the-dots
Cribs..we got more spots then dalmations and polka dots
You tried to, handcuff your girl, came home to broke locks
Swangers..just poking out, Chamillionaire is really seen
But if I seen with my heat, it's more then a scary dream
Carry green, santa claus be puttin' presents under me
I'm showin' so much green I'm glowin' like a damn christman tree
Strippers be, thinkin' the, Koopa gonna tip a G
Wouldn't see me tip a G' if the braud was a triple-D

Flip a ki, nah only flip I know is sucka free
I'm up in the club wearing more then jewlrey then Mr. T
Oohh!, I got to be the throwdest n*gga to ever spit
Mama must gave me birth on the toilet 'cuz I'm the ish
Ice in the kiss, holmes know that Koopa grill is sick
Ice on the wrist, d!ck froze everytime I take a piss
Ice on the pinky ring, boy gotta color changin' chain
Don't call me out my name, gorilla not orangutang
Screens fall like uh rain
Everytime I swang the lane
You should've brought an umbrella n*gga stop complainin' mayne
Hop out a gator quick, know why I make haters sick?
Cuz I'm glowin' hard then that beam on dark vader's stick

Cock back and spray the clip
Chew off the hater's list
22 that rarely fits
So I ruff ryde like Jadakiss

Screens in a drop-lick
Me in the c*ck-pit
In every conversation, Koopa's the topic
Plus I'm the top pick
"How the hell he got rich"
Pull a drop off the lot, or a yacht off a dock quick
 02-19-2013, 02:49 PM         #64
GOD999 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MH Tha Fly Guy said:
Cham my dude. I been hearing stuff that mj is a d!ck
Why do you think he in the pic w/ fellow as*hole By Nature Trae
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 71
Image(s) inside Time Traveler Came From 4127 To Get Away From Child Support
33 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Video inside My experience after record deal (warning)
286 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
Is Harlem World a Classic?
148 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
65 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Elle Duncan got Cari Champion the F outta here!
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
Video inside fu-k YOU BUNGIE........
46 comments
24 hours ago
@games
most viewed right now
 17
NBA Jayson Tatumís stats for the month of December so far
54 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
206 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy