Jack Thriller Interview: Lisa Ann Had $ex With Soulja Boy & Bow Wow?

most viewed right now
 80
NBA Isiah Thomas Says His Family was Worse than Lavar Ball "He Used to Rob Eve..
86 comments
@sports
most viewed right now
 78
Image(s) inside 50 cent Ex likes photo of his shooter Hommo on IG
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 65
Nicki Minaj speaks up against White rappers taking over the charts
190 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
Image(s) inside Bx, can she be saved? Or is she Too Far Gone?
37 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #21
sittinpretti 79 heat pts79
space
avatar space
space
$3,208 | Props total: 2684 2684
 cuddyduce said:
idgaf, id wife and watch her on set

Haha like wipe her face and sh*t after scenes too?
 5 years ago '12        #22
CosbySweater 297 heat pts297
space
avatar space
space
$36,129 | Props total: 15806 15806
Shiiit, i'm tryna smash Lisa Ann too

The Ultimate MILF
 5 years ago '12        #23
HHGH 10 heat pts10
space
avatar space
space
$897 | Props total: 408 408


fu*k THOSE 18yo's SHES TALKING ABOUT.
 5 years ago '09        #24
5_star_smitty|m 208 heat pts208
space
avatar space
space
$44,539 | Props total: 3831 3831
1 of the GOAT pr0nstars
 5 years ago '10        #25
Fly Elroy 321 heat pts321
space
avatar space
space
$19,394 | Props total: 474 474
 5_star_smitty said:
1 of the GOAT pr0nstars
whos that jawn in your avy?
 5 years ago '05        #26
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,199 | Props total: 11805 11805
And im sure they paid too...
 5 years ago '10        #27
Cashis Clay 25 heat pts25
space
avatar space
space
$4,869 | Props total: 226 226
Damn that's my bi*ch too...

Lucky a.ss n*ggas
 5 years ago '11        #28
BuckedCrazy 46 heat pts46
space
avatar space
space
$5,048 | Props total: 1513 1513
It was a kinda sorta famous escort on twitter bragging bout fu*kin a 16 year old cause he looked old for his age
 5 years ago '10        #29
Livin Life 4 heat pts
space
avatar space
space
$12,852 | Props total: 2778 2778
 Athavan 789 said:
Don't play dumb.


But aye look, I'ma be 18 in May. How much do y'all n*ggas think it'll cost me to get a piece of that pus*y?
 5 years ago '08        #30
bkid 126 heat pts126
space
avatar space
space
$9,245 | Props total: 4544 4544
 Livin Life said:


But aye look, I'ma be 18 in May. How much do y'all n*ggas think it'll cost me to get a piece of that pus*y?
couple thousands
 5 years ago '09        #31
Zaosyn 261 heat pts261
space
avatar space
space
$14,072 | Props total: 1120 1120
I say $10,000 for a night is fair.

$2,000 a hour sounds realistic.

But I'm marrying this bi*ch so you're gonna have to pay me and strap up and you can't kiss her
 5 years ago '04        #32
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3758 3758
BasedGod Gotta fu*k This Hoe Then She'll Been fu*ked......................
 5 years ago '12        #33
FreshBeatzBx 32 heat pts32
space
space
space
$5,167 | Props total: 6 6
 Livin Life said:


But aye look, I'ma be 18 in May. How much do y'all n*ggas think it'll cost me to get a piece of that pus*y?
idk but Ava Devine sh*t is:

2hrs- $2,300
1hr- $1,250
30 min- $650





According to her a.ssistant
 01-29-2013, 04:13 PM         #34
DrX 
space
space
space
$n/a | Props total:  
why those lames
 5 years ago '10        #35
deadlift 19 heat pts19
space
avatar space
space
$6,941 | Props total: 8082 8082
after watching half of this video i'm ready to bust a move smh
 5 years ago '06        #36
marcusaka50 58 heat pts58
space
space
space
$29,695 | Props total: 8656 8656
she one of those hoes you would still fu*k even tho you know 1,000 of people have fu*ked her every way possible.
 5 years ago '04        #37
cormega74 16 heat pts16
space
avatar space
space
$3,739 | Props total: 2556 2556
 CartelFamill said:
Who the hell is Lisa Anne?

Broham you need to put the pipe down for a second!
 5 years ago '07        #38
RJ96 8 heat pts
space
avatar space
space
$15,837 | Props total: 2000 2000
wait a minute she ain't even a Kat Stack type industry hoe why she fu*king with Bow wow and Soulja boy?? yes I'm hating!
 5 years ago '13        #39
Guvnor 1122 heat pts1122
space
avatar space
space
$43,263 | Props total: 12305 12305
I'd fu*k her in a heratbeat!

But im too broke and don't fu*k hoes.

On another note, Soulja boy is a fool for spending his money on these hoes. That dude 15 minutes was an hour ago by now. He should be making more secure investment,cause he damn sure aint making money with rap. At least that homie Bow Wow got a job with 106 and park.
 01-29-2013, 06:44 PM         #40
OOps 
space
space
space
$n/a | Props total:  
They are escorts....if you pay $$$$ enough they will suck yo d!ck as well. She seems chill, then again most women are insane.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Image(s) inside Dec 15 - China is raising the next generation of African elites by tra..
50 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 24
Infinity War Countdown - 140 days left: Disney pulls dick out on the entertain..
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 24
joie chavis
32 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Erykah badu shows that fur burger
92 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside New Pictures Of DG Yola In Jail
71 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside XXXTentacles facing 77 years in jail :niggaomg:
189 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Who are these washed up niggas next to Drake?
62 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
110 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy