The Official - Ultra Street Fighter IV Thread Part 2

most viewed right now
 34
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
96 comments
@wild'ish
most viewed right now
 29
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
39 comments
@wild'ish
most viewed right now
 28
NBA James Harden just PERMANENTLY ENDED Draymond Green tough guy career :mjlmf..
26 comments
@sports
most viewed right now
 26
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
21 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '08        #381
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
 King Jaffe Joe said:
ricky ortiz just won lanhammer and hes been playing champ alot more so it looks like hes on his sh*t again
rog is obviously nice in SF but in marvel he should just hang it up. I know he said he "retired" but he's still playing in tournaments, he has no chance of winning in that
I only mentioned them cause I played some matches with them when they came to Japan before Evo.

Real sh*t tho what's up with Ricky Ortiz. Is he gay? A tranny? cross dresser? Or what like honestly I'm not bashing him I just don't know
 5 years ago '12        #382
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
i dont know . If you go to his twitter there's a bunch of gay sh*t but i dont think he is. Regardless, he's nice in f!ghting games and at the end of the day thats all that matters .
 5 years ago '08        #383
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
 King Jaffe Joe said:
i dont know . If you go to his twitter there's a bunch of gay sh*t but i dont think he is. Regardless, he's nice in f!ghting games and at the end of the day thats all that matters .
Yeah he got a nice Rufus. Don't know if he plays any other characters. He gonna switch to Poison when that update comes out.
 5 years ago '12        #384
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
nah thats my dude jebailey


[video - click to view]


 5 years ago '08        #385
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
Lmao don't know who he is but wow.....He looked shook after he realized that sh*t too.
 5 years ago '12        #386
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
Xian getting bodied in marvel now
 5 years ago '08        #387
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
Xian is 0-13 so far
 5 years ago '08        #388
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
Xian finally getting some wins.
 5 years ago '12        #389
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
madcatz bout to drop xian
 5 years ago '08        #390
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
 King Jaffe Joe said:
madcatz bout to drop xian
He better body everyone in SF4...with several perfects.
 5 years ago '08        #391
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
yo they are clowning on the commentator in the stream...lmao his fu*king lisp.
 5 years ago '12        #392
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
yo the taunt

xian gonna go play dota 2 after this sh*t
 5 years ago '08        #393
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
LMAO THAT DUDE JUST TAUNTED XIAN then won.....I can't.....lmao
 5 years ago '12        #394
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
its over for xian

he had a good few months
 5 years ago '08        #395
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
he taunted him again and won the match. Yo Xian...the fu*k straight getting disrespected.

If you beat Xian you don't even get a prize......wow....if you took 1 round from Diago you won prizes.......so much disrespect it makes no sense.

edit okay never mind they got the rufus guy 2 bags of prizes. Lol


Last edited by AyeDre; 08-30-2013 at 01:50 AM..
 5 years ago '12        #396
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
xian putting in work now

in all seriousness though, daigo got like 10 mins of prep time to practice his sh*t and i dont think xian got any. and yeah, getting 10-0'd is pretty sh*tty but daigo could 10-0 99.9% of the fgc on days hes on (like today). And xian is also getting challenged by alot of good/local players while i think the only known player that challenged daigo was afrocole (probably because everyone just wanted the prize for beating him)

xian just needs to place well or win at a tournament and people will mostly stop clowning him
 5 years ago '08        #397
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
A lot of people left after Diago left lol. But Diago played the Rufus that beat Xian too.

And my mistake again they gave him just 2 bags. Lol not full of prizes...just 2 bags.

EDIT

god damn that Gouken was free......horrible
 5 years ago '12        #398
King Jaffe Joe 29 heat pts29
space
avatar space
space
$8,807 | Props total: 7820 7820
2 stick bags and that rufus is supposedly a pad player . madcatz lost
 5 years ago '08        #399
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360
I'm hype for TGS. Got my advanced tickets.
 5 years ago '08        #400
AyeDre 13 heat pts13
space
avatar space
space
$10,591 | Props total: 360 360

[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
May 21 - Dad takes late son's girlfriend to prom, one month after fatal crash
58 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 15
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
129 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Motion Capture King Andy Serkis Takes On Jungle Book In First Trailer For ‘Mow..
33 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
74 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Video inside Jose Guapo out here down bad
61 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 5
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
614 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
119 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 3
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
91 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy