Cassidy LOST! Charlamagne Says His Condom Endorsement Isn't Real

most viewed right now
 164
 NBA LeBron James Covered His Mouth While Talking To Lonzo Ball After The Game ..
29 comments
@sports
most viewed right now
 105
Article inside Details in Child Sex Complaint Against Rapper 6ix9ine Contradict His ..
153 comments
@hiphop
most viewed right now
 101
NBA CHARLES BARKELY JUST PUNCHED SHAQ AND RAN FOR HIS LIFE :mjlmao:
21 comments
@sports
most viewed right now
 65
audio inside Jeezy - Pressure (Official Album Anticipation/Discussion Thread) 12/15
182 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #101
Jayday00 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,284 | Props total: 4 4
And it's funny how now this is being said and half u bx dude's is talkin about how u knew it all along that it was bullsh*t.. fu*k outta here
 01-27-2013, 09:54 AM         #102
Nasty Neighbor  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ManWithoutFear! said:
Why would you believe Cassidy?

Living your lives through these washed up a.ss rappers.
i dont give 1 fu*k about this whole situation i just had to speak up on this charlamagne n*gga trying to act like he got some insider info when he dont know sh*t


i aint got no worries because my n*gga star got some ether for that a.ss come monday
 5 years ago '11        #103
Trolling 64 heat pts64
space
avatar space
space
$1,947 | Props total: 56 56
Lol ya'll acting like NON PROFITS do not have expenses as well .
 5 years ago '04        #104
SpyDa 180 heat pts180
space
avatar space
space
$12,907 | Props total: 2548 2548
Why would I believe a hating a.ss n*gga that got robbed at finger point...
 01-27-2013, 10:41 AM         #105
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Trolling said:
Lol ya'll acting like NON PROFITS do not have expenses as well .
which are paid for through donations, charities, etc.... are you n*ggas REALLY this dumb????

and even IF the possibility existed that they had that kinda bread to throw away, what in the fu*ks of all fu*ks makes you think a non profit is going to spend that kinda money on a washed up, has-been n*gga like CASSIDY???

you n*ggas serious??????

.... for that kinda bread they could get someone a million times more relevant, pun intended. someone who could actually reach people.

using common sense >>>>>>>>>>>

 Super-C said:
i dont think their* is copyright laws for parodies though......i could be wrong


there*

you also missed the part in there were 2 live crew ended up having to pay outta court to be able to include the song on later albums.

.

and they got sued for using a small portion of the original hook..... cass took psy's original beat, swagger jacked the flow and rearranged the hook using the same format

seriously... this ain't fu*kin weird al we're talkin about, who has the money to pay for his parodies. this n*gga cass is signing to record labels for free, lol.

and even when he was on, the n*gga was barely able to afford fake uptowns for folks holding him down (ar-ab)... now we're supposed to believe he had enough bread to cough up for copyright use of one of the biggest pop singles out atm????



you n*ggas are gullible as hell.


Last edited by kk504; 01-27-2013 at 11:04 AM..
 01-27-2013, 10:51 AM         #106
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
cass is getting signed for free, getting endorsements for $0.00 and still dressing like it's 2003.

but i'ma let y'all clown n*ggas tell it
 5 years ago '13        #107
Guvnor 1122 heat pts1122
space
avatar space
space
$43,263 | Props total: 12305 12305
Nobody knows about that endorsment deal though.

That man should be walking around with a condom jacket and everything if he really got a deal.
He should be fu*king bi*ches in the club and not be fu*ked over by Ar-ab.

Charlemagne may be right with this one, nah mean?

 01-27-2013, 11:02 AM         #108
Mwana Ya Lola  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Trolling said:
Lol ya'll acting like NON PROFITS do not have expenses as well .
Endorsing a washed up rapper ? I think they got better things to do with money.
 01-27-2013, 11:08 AM         #109
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Mwana Ya Lola said:
Endorsing a washed up rapper ? I think they got better things to do with money.
exactly!

these same non-profits get donations, which they use to help promote safe s3x in the best ways possible, along with working towards finding a cure for aids....

but nah, they're just gonna toss crazy $$$$$$$ at a broke a.ss, irrelevant n*gga like cassidy and hope for the best.

yeah, that makes perfect sense!
 5 years ago '04        #110
youngd 16 heat pts16
space
space
space
$3,286 | Props total: 1085 1085
you guys do realize that theres more than one condom company right
 01-27-2013, 11:14 AM         #111
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 youngd said:
you guys do realize that theres more than one condom company right
you do realize he promoted two non-profit(read: free), safe s3x websites, right?
 01-27-2013, 11:17 AM         #112
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
not a single condom company was shown in that vid.

again, common sense >>>>>>>>>>
 01-27-2013, 11:39 AM         #113
WordOnThaStreet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Yinz N Burgh said:


Yep. He was hating on Cassidy when he was IN the studio. Talking about that was a weak diss when the song he released wasn't even a diss. Cassidy said it wasn't a diss and you will know when I diss somebody. Then Cassidy drops RAID and this faqqit wants to save face. I cannot wait for the video of somebody smacking him up.
cassidy also said in that interview that the Full Surface chain was still around "my man got it" he knew that ish got pawned
 5 years ago '10        #114
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,749 | Props total: 16554 16554
 kk504 said:
n*gga, those website he was promoting in the video (aidshealth and condom-nation) are NON-PROFIT ORGANIZATIONS! it even says so on their websites.

non reading a.ss n*gga

this n*gga cass got paid in free condoms
 kk504 said:
n*ggas must be REALLY gullible to believe cass got some sort of million dollar endorsement from two non-profit organizations, for a song he can't even legally put out as a single due to copyright laws.

this is the same n*gga who signed to melo's label for FREE.... and hasn't drawn interest from a major in YEARS, LOL. some of you n*ggas is dumb as sh*t i swear.

 kk504 said:
which are paid for through donations, charities, etc.... are you n*ggas REALLY this dumb????

and even IF the possibility existed that they had that kinda bread to throw away, what in the fu*ks of all fu*ks makes you think a non profit is going to spend that kinda money on a washed up, has-been n*gga like CASSIDY???

you n*ggas serious??????

.... for that kinda bread they could get someone a million times more relevant, pun intended. someone who could actually reach people.

using common sense >>>>>>>>>>>




there*

you also missed the part in there were 2 live crew ended up having to pay outta court to be able to include the song on later albums.

.

and they got sued for using a small portion of the original hook..... cass took psy's original beat, swagger jacked the flow and rearranged the hook using the same format

seriously... this ain't fu*kin weird al we're talkin about, who has the money to pay for his parodies. this n*gga cass is signing to record labels for free, lol.

and even when he was on, the n*gga was barely able to afford fake uptowns for folks holding him down (ar-ab)... now we're supposed to believe he had enough bread to cough up for copyright use of one of the biggest pop singles out atm????



you n*ggas are gullible as hell.


 kk504 said:
cass is getting signed for free, getting endorsements for $0.00 and still dressing like it's 2003.

but i'ma let y'all clown n*ggas tell it

 kk504 said:
exactly!

these same non-profits get donations, which they use to help promote safe s3x in the best ways possible, along with working towards finding a cure for aids....

but nah, they're just gonna toss crazy $$$$$$$ at a broke a.ss, irrelevant n*gga like cassidy and hope for the best.

yeah, that makes perfect sense!

 kk504 said:
you do realize he promoted two non-profit(read: free), safe s3x websites, right?

Common sense on Boxden


[pic - click to view]



n*ggas want this nonsense to be true so bad that they willing to ignore any and all logic


 Jayday00 said:
And it's funny how now this is being said and half u bx dude's is talkin about how u knew it all along that it was bullsh*t.. fu*k outta here
Go back to the OG thread, you'll see n*ggas (myself included) calling bullsh*t.



Last edited by TheMindOf; 01-27-2013 at 12:02 PM..
 5 years ago '06        #115
Bane of Ruin 
space
avatar space
space
$830 | Props total: 0 0
The deal is real, obviously you narrow minded fu*ks.
 5 years ago '12        #116
Wordsenuff 
space
avatar space
space
$185 | Props total: 191 191
fu*k charlamagne. this fool is the biggest troll/piece of sh*t walking this earth. his opinions and thoughts on anything are moronic and worthless.


and im not a cassidy fan.. just a charly hater... fu*k em
 5 years ago '11        #117
Trolling 64 heat pts64
space
avatar space
space
$1,947 | Props total: 56 56
Ok let me break it down for yall :

IF this endorsement is real then these are the reasons why :
1. Around the Time This endorsement was announced it was before the year ended , so Non Profit had cash they needed to spend as they cannot make a PROFIT!!!!!.
2. Condom Company did not just invest in Cassidy they are also investing in a the Gangam Style Wave :

Also Regarding Copyright : It was a parody under fair use they can use it for educational purposes with no fees or royalties , and even if the company had to pay the producer to use the beat or licensed it from the label they would not care if they had a loss as their whole purpose was is NON PROFIT

SO NOW I NEED ALL YALL n*ggaS TO :




















Grab a Condom or Hop off the n*ggards d!ck ,, stop discussing another mans money , and their endorsement L:

Charlamagne the Mortal is a bi*ch n*gga
 5 years ago '04        #118
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 5 5
it probably exists.. not no damn 6 figures as he claims tho
 01-27-2013, 01:26 PM         #119
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Trolling said:
Ok let me break it down for yall :

IF this endorsement is real then these are the reasons why :
1. Around the Time This endorsement was announced it was before the year ended , so Non Profit had cash they needed to spend as they cannot make a PROFIT!!!!!.
2. Condom Company did not just invest in Cassidy they are also investing in a the Gangam Style Wave :

Also Regarding Copyright : It was a parody under fair use they can use it for educational purposes with no fees or royalties , and even if the company had to pay the producer to use the beat or licensed it from the label they would not care if they had a loss as their whole purpose was is NON PROFIT

SO NOW I NEED ALL YALL n*ggaS TO :




















Grab a Condom or Hop off the n*ggards d!ck ,, stop discussing another mans money , and their endorsement L:

Charlamagne the Mortal is a bi*ch n*gga




so n*ggas didn't get jay, kanye or 50, who have done non-profit sh*t in the past with great success...



instead you think they sought out mothafu*kin CASSIDY of all people and paid him a kings ransom for a parody song????

a n*gga who hasn't had a hit in damn near 8 years??

a n*gga who signed for FREE to a nba n*gga's indie label and sold 11 copies???

a n*gga who can't afford to get fresh DESPITE being a former gold selling artist???

a n*gga who can't get a d grade swizzy beat to spit over these days???

a n*gga who still looks like he fell into a big a.ss pile of platinum fubu and sean john circa 2004???

a n*gga who NOBODY, and i do mean NOBODY (besides a couple boxden of n*ggas) has even cared about since 2006???



n*gga shut the fu*k up... i wanna condom style this fist through your screen until i break it and give your bi*ch a.ss a virus for lacking the mental fortitude of even 1% common sense.

take me to the factory where they create new n*ggas like you.... i wanna shut that mothafu*ka down ASAP.


Last edited by kk504; 01-27-2013 at 01:31 PM..
 01-27-2013, 01:30 PM         #120
kk504  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
this n*gga cass has 5 fans, and ALL them mothafu*kas are in this thread.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Video inside Who is she!!
25 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside T-Mobile about to save us from Comcast, Time Warner & AT&T
51 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 32
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
61 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Image(s) inside The Backshots would be crazy
29 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
88 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 14
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
150 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 13
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
79 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
202 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy