Is It Safe To Say Anthony Davis Is A Glorified Role Player

most viewed right now
 95
Michael Jackson was an as-hole lowkey lmao
150 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Article inside Pharrell Shares More Secrets From His Legendary Skincare Routine
27 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
Video inside Hell Rell Get's Knocked Out in NYC Street.
211 comments
@misc
most viewed right now
 44
Image(s) inside Lights please, Lights please, turn off the lights
8 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 3 years ago '05        #601
Dun Language 3945 heat pts3945 OP
space
avatar space
space
$74,854 | Props total: 27768 27768
 ImAMonster said:
You're a Nets fan, right?
Nah I'm not.
 3 years ago '05        #602
Dun Language 3945 heat pts3945 OP
space
avatar space
space
$74,854 | Props total: 27768 27768
@ what's up house n*gga ?u still begging to not be banned because Bx is your life line to male bonding ?


Last edited by Dun Language; 04-16-2015 at 10:29 AM..
 3 years ago '13        #603
Haitian Guru 9 heat pts
space
avatar space
space
$703 | Props total: 164 164
THis thread doing True Sinister numbers
 3 years ago '10        #604
Based Nobleman 8 heat pts
space
space
space
$5,092 | Props total: 244 244
 T.O.N.Y. said:
@ what's up house n*gga ?u still begging to not be banned because Bx is your life line to make bonding ?
No im just here not being fat and not being a lunch lady
 3 years ago '05        #605
Dun Language 3945 heat pts3945 OP
space
avatar space
space
$74,854 | Props total: 27768 27768
Yea that's right gay boy


Grown a.ss man asking men if they want some oral pleasures
 3 years ago '10        #606
Based Nobleman 8 heat pts
space
space
space
$5,092 | Props total: 244 244
 T.O.N.Y. said:
Yea that's right gay boy


Grown a.ss man asking men if they want some oral pleasures
Lol are you describing your own homos3xual fantasies?

You feed inmates for a living and ur fat
 3 years ago '09        #607
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$65,816 | Props total: 11590 11590
 3 years ago '06        #608
Clyde 1185 heat pts1185
space
avatar space
space
$33,369 | Props total: 20100 20100
@ on suicide watch

Sorry i had to be the one wit the OG bump
 3 years ago '05        #609
Dun Language 3945 heat pts3945 OP
space
avatar space
space
$74,854 | Props total: 27768 27768
 Clyde said:
@ on suicide watch

Sorry i had to be the one wit the OG bump
U been trying to get the pipe since 09 bruh, im not fruity.
 3 years ago '14        #610
Kyu 380 heat pts380
space
avatar space
space
$60,682 | Props total: 110552 110552
 Haitian Guru said:
THis thread doing True Sinister numbers


Stall @ out everyone makes bad predictions tho
 3 years ago '05        #611
Dun Language 3945 heat pts3945 OP
space
avatar space
space
$74,854 | Props total: 27768 27768
 Kyu said:


Stall @ out everyone makes bad predictions tho
But the predictions that u make right

Like dwight being a bum

Kawhi winning a ring

Bynums breakout season

they don't talk about that, which is why im in here cracking on these n*ggas like @ with his special Ed looking a.ss


n*gga got a peezy Afro and a long chin
 3 years ago '14        #612
Kyu 380 heat pts380
space
avatar space
space
$60,682 | Props total: 110552 110552
 T.O.N.Y. said:
But the predictions that u make right

Like dwight being a bum

Kawhi winning a ring

Bynums breakout season

they don't talk about that, which is why im in here cracking on these n*ggas like @ with his special Ed looking a.ss


n*gga got a peezy Afro and a long chin
Haters won't ever address the correct predictions
 3 years ago '10        #613
#JewLife 111 heat pts111
space
avatar space
space
$17,708 | Props total: 6982 6982
gotta keep this thread bumped till AD retires
 3 years ago '10        #614
Two02x3 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,431 | Props total: 6399 6399
 T.O.N.Y. said:
What I gotta lie to u for ? You can go on the website and look at what kind of benefits and perks we get

Go fetch papers for your massa and be a good ole clerk boy pushing that cart delivering mail from desk to desk to the bosses.

n*gga ain't have the balls to be a lawyer or a paralegal
You're a clown homie stop it

And massa is my pops I have zero shame in that playboy

Lawyer...paralegal? I don't think you understand what a pr firm is

Let's get back on subject tho....you making wild comments about ad proves you don't know sh*t about basketball. I've seen your posts you're an idiot lol Dunno why you still wanna talk about jobs for
 3 years ago '11        #615
Dray 1158 heat pts1158
space
avatar space
space
$58,308 | Props total: 22243 22243
stupid bi*ch @ was in thread month ago talking about wins :tak ethewheel:
 04-16-2015, 01:26 PM         #616
PrimeZaire 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 slimwillie said:
57k post



when acting like BX don't matter in your life goes wrong
 3 years ago '12        #617
Superstarbrown7 17 heat pts17
space
avatar space
space
$3,490 | Props total: 3539 3539
This sh*t is never going to be old
 3 years ago '10        #618
tallulahmademe 14 heat pts14
space
avatar space
space
$9,714 | Props total: 8387 8387
 Superstarbrown7 said:
This sh*t is never going to be old
His fat a.ss go be on the halloween bi*ch status. And he better not the sh*t go die down over the summer because we all know AD go beast for team USA too
 3 years ago '09        #619
ReggieA 196 heat pts196
space
avatar space
space
$41,408 | Props total: 2530 2530
This thread will never die, wait until he wins MVP and/or DPOTY in 1-2 years
 3 years ago '14        #620
Jahmahl 4 heat pts
space
avatar space
space
$705 | Props total: 208 208
Anthony Davis is an amazing player, and @ made a false call. I get it, can we let this thread die now? This goes out for all threads where the OP ends up being dead wrong.
TheGreatestEver slapped this ish
 
Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
MMA Nick Diaz Steals Rampage Jackson's Girlfriend.
49 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside Rucker Park Gate Hurdling Champion SCAMRON Invests In Some More Corny ..
103 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside I'm in tears right now
62 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Image(s) inside The real reason apple removed touch ID
22 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 8
Video inside Tekashi69 aka The Rainbow Gangsta is tired of yall thinking sh-t sweet
246 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Image(s) inside Call her Snow White, because i'm about to put her to sleep
53 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
Image(s) inside Oct 15 - OJ already on the prowl: Pullin Snowbunnies
122 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Video inside Young Thug's Evil Twin has Came Out with his Own Video ... SMH
75 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy