Eminem - Encore (2004)

most viewed right now
 155
Video inside The Game - Pest Control (Official Music Video)
127 comments
@hiphop
most viewed right now
 40
NBA Warriors media day pics and debut of new "Crossover" jersey
17 comments
@sports
most viewed right now
 39
Image(s) inside Hov x Gucci
39 comments
@hiphop
most viewed right now
 29
Video inside Boskoe100 Clowning Beanie Sigel For Jumping Sides. Riding With Game
115 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Out of 5??
1 378 13.83%
2 377 13.79%
3 696 25.46%
4 592 21.65%
5 691 25.27%
Voters: 2734. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

 11 years ago '04        #841
nuknuk42084 
space
avatar space
space
$2,522 | Props total: 0 0
i dont think this is out yet bro
 11 years ago '04        #842
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$31,418 | Props total: 1302 1302
I just know the song that is on madden and also will be on the CD is horrible.. hopefully it's the only bad song..
 10-31-2005, 11:15 AM         #843
sebastian 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I havent listened to the entire album yet, I keep going back to #4 right now.
 11 years ago '04        #844
PurpleHaze217 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,463 | Props total: 0 0
post this sh*t when the album drops
 11 years ago '04        #845
jumpoff6684 8 heat pts
space
space
space
$682 | Props total: 32 32
my dude those tracks are from the last few pap mixtapes. What new on that mixtape. An album would not have freestyles. so sorry b i cant cosign no propz from dis nucca
Thumbs Down
 Mitch said:
What cha think,

In my ears, hes gonna blow big time...FLOW IS ON POINNTT even on the freestyles his sick..

sick lines like;

Stay On Top Of Beef Like Sauerkraut

Youre Lines making Me Seasick/
Stop Living In De'nile', The 'Nile' Is A River In Egypt!//

his sick, kay slay got a real talent right here

1!
:thumbsdow :thumbsdow :thumbsdow :thumbsdow
 11 years ago '04        #846
tytetrax 
space
avatar space
space
$1,509 | Props total: 0 0
trash
 10-31-2005, 11:32 AM         #847
Negatyve 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i got this... its itee.. holla at me if u need it
 11 years ago '04        #848
JFamis 196 heat pts196
space
avatar space
space
$15,545 | Props total: 836 836
After hearin this album 3 -4 times... I want my vote back. I gave it a 3 but I think it really deserves like 1.5 - 2. It is garbage, some of the beats are trash (i.e. You Already Know, We Both Think Alike) and 50 fu*ked up a perfectly good Dre beat (Talk About Me)... garbage definitley keepin my 16 dollars.
 11 years ago '04        #849
MrBeaN504 
space
space
space
$186 | Props total: 0 0
i dont know if it'll be the hottest of the year but it will be up there atleast top 3 in my book
 10-31-2005, 12:07 PM         #850
UrbanRealist 
space
space
space
$n/a | Props total:  
no, cuz little brother dropped, common dropped, outkast is dropping this, royce got sumthing in the works, bizzy and lazy both dropped i think, saigon is dropping this year, same with papoose i think

he just got 2 many people to contend with, and while i like him, i just think he ain't all that great, but i've only heard singles, so maybe he album will show different.
 10-31-2005, 12:15 PM         #851
Lamb 
space
space
space
$n/a | Props total:  
good soundtrack will buy it feelin track 4 and the one with nate dogg
 11 years ago '05        #852
FR33YAY0 
space
space
space
$334 | Props total: 0 0
I think its a good cd, kinda like the g-unit radio part 15 without the whookid is the OST to the movie! lol

good cd all and all
5/5 fo sho.
 11 years ago '04        #853
nuknuk42084 
space
avatar space
space
$2,522 | Props total: 0 0
 Negatyve said:
i got this... its itee.. holla at me if u need it
this advance is a fake webrip bro.....tags are all fu*ked up
 11 years ago '04        #854
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$38,560 | Props total: 1179 1179
 nuknuk42084 said:
this advance is a fake webrip bro.....tags are all fu*ked up
yeah its def. fake...
 11 years ago '05        #855
drnknmnky64 
space
avatar space
space
$123 | Props total: 0 0
this album is gonna be hot
 11 years ago '04        #856
rikedizzle 
space
avatar space
space
$6,482 | Props total: 168 168
 sfx said:
How is anyone going to say this is better than any other south sh*t... that makes no fu*king sence at all.... You havent even heard this album yet... Here are some albums your saying its better than...


Released
-----------------
T.I. - Urban Legend
Young Jeezy - Thug Motivation
Slim Thug - Already Platinum
Young Buck - Welcome To Cashville
Lil Wayne - The Carter
Bun-B - Trill
Lil Flip - Double Disc

Unreleased
-------------------
Stat Quo - Statlanta
Lil Wayne - The Carter II
&
Chamillionaire

Now your gonna say its hotter than all that sh*t, when you havent even heard it yet...

fu*kin morons
i dont know who r callin a fu*kin moron
TI-Urban Legend-2004
Young Buck-Welcome to Cashville-2004
Lil Wayne-Tha Carter-2004
Lil Flip-U Gotta Feel Me-2004
and statlanta def aint droppin this year



anyway how can u decide if the albums gonna be the hottest of the year
delete this thread!!!!
 10-31-2005, 02:16 PM         #857
KingMenace 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rikedizzle said:
i dont know who r callin a fu*kin moron
TI-Urban Legend-2004
Young Buck-Welcome to Cashville-2004
Lil Wayne-Tha Carter-2004
Lil Flip-U Gotta Feel Me-2004
and statlanta def aint droppin this year



anyway how can u decide if the albums gonna be the hottest of the year
delete this thread!!!!
hence, do you think
 10-31-2005, 02:19 PM         #858
Menphyel7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 babyboy005 said:
Cham's Album i think will be very good because i think he's second if not first in line when it comes to the new crop of Tx's rappers:

1. Cham
2. Slim Thug
3.Paul Wall
4. Lil Flip (sucks)
5. Mike Jones (sucks)
don't forget about Magno, k!lla kylenon (sp) dude down with slim thug, and young reed to name a few.

magno and k!lla are right below cham and def above Slim. Matter of fact slim will tell you himself k!lla is better than him.
 11 years ago '04        #859
LEAGECY 
space
avatar space
space
$1,336 | Props total: 2 2
na but pretty damn hot
 10-31-2005, 02:41 PM         #860
dragonpac 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn, i busted a nut for nuthin.


lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
Image(s) inside Lil Reese has been missing meals.
123 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Image(s) inside Vado shares pic of incarcerated Loon
123 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside Bx One gotta go for good
61 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Image(s) inside The stars that aged well, are? And the stars that didn't age well, are?
112 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 4
Video inside Sep 24 - CNN Live footage of crime scene manipulation and gun plant
71 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 3
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
76 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 3
Video inside Top 10 Amazing Video Games That Never Got A Sequel
72 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 2
Video inside Well Damn DRAKE - PLEASE FORGIVE ME Video out now non apple link come i..
127 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy