Soulja Boy gets right with Atlanta GD's

most viewed right now
 145
Video inside Jose Guapo out here down bad
40 comments
@misc
most viewed right now
 67
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 66
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
53 comments
@sports
most viewed right now
 55
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
98 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #1
8154 pageviews
36 comments


44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,950 | Props total: 14106 14106
Soulja Boy gets right with Atlanta GD's
 

 

kksec ‏@kksec_dte
Yall fake a.ss rap n*ggas don't get no more passes starting wit #rickross @souljaboy ya lil pus-y a.ss better stop flexin like u GD

kksec ‏@kksec_dte
@souljaboy u flexing like u GD N YA OLD VIDEOS NOW U HANGING WIT #chiefkeef u BD! !! THEN U FAKIN LIKE U BLOOD AROUND GUCCI!! YOU A #pus-y

kksec ‏@kksec_dte
All gds i chopped it up wit bruh he good !!! Its all luv #yunggin RT @souljaboy: just had a real talk with the OG @kksec_dte

kksec ‏@kksec_dte
Yea da lil yunggin real i can say

[pic - click to view]




Remember too he had that little thing with Scrappy too who is under this dude KK apparently.

36 comments for "Soulja Boy gets right with Atlanta GD's"

 5 years ago '05        #2
goldgrill910 2 heat pts
space
space
space
$2,840 | Props total: 126 126
smh....all that sh*t had to be said publicly on twitter?
i don't understand that sh*t at all.
you sh*t on a n*gga and then take it back all in damn near the same convo?

n*ggas is losing it...
 5 years ago '12        #3
44wade 296 heat pts296 OP
space
space
space
$25,950 | Props total: 14106 14106
 goldgrill910 said:
smh....all that sh*t had to be said publicly on twitter?
i don't understand that sh*t at all.
you sh*t on a n*gga and then take it back all in damn near the same convo?

n*ggas is losing it...
to be fair they been sh*tting on Soulja for awhile now.

Ever since I been following dude, them and the Chicago Gds on twitter been saying fu*k Soulja since he started hangin out with GBE.
 5 years ago '12        #4
eCity 420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,314 | Props total: 910 910
lol dis n*gga soulja cashed out

what yo paypal homie? im sorry
 5 years ago '12        #5
Stillhyphy 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,077 | Props total: 7883 7883
Soulja boy knows goddamn well he wants NO problems with them Gds. he aint gonna talk to them like he was talking to scrappy "lets go to war"
 5 years ago '05        #6
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,031 | Props total: 28495 28495
...Another Hand In SB Pockets.
 5 years ago '04        #7
EKEK 841 heat pts841
space
avatar space
space
$7,209 | Props total: 1992 1992
 44wade said:

kksec ‏@kksec_dte
Yall fake a.ss rap n*ggas don't get no more passes starting wit #rickross @souljaboy ya lil pus-y a.ss better stop flexin like u GD

kksec ‏@kksec_dte
@souljaboy u flexing like u GD N YA OLD VIDEOS NOW U HANGING WIT #chiefkeef u BD! !! THEN U FAKIN LIKE U BLOOD AROUND GUCCI!! YOU A #pus-y

kksec ‏@kksec_dte
All gds i chopped it up wit bruh he good !!! Its all luv #yunggin RT @souljaboy: just had a real talk with the OG @kksec_dte

kksec ‏@kksec_dte
Yea da lil yunggin real i can say

[pic - click to view]




Remember too he had that little thing with Scrappy too who is under this dude KK apparently.
stfu.
 5 years ago '08        #8
Keith504 42 heat pts42
space
avatar space
space
$3,334 | Props total: 24 24
soulja boy payin them n*ggas.
 5 years ago '10        #9
eightytyson06 39 heat pts39
space
avatar space
space
$17,430 | Props total: 11404 11404
dont understand this sh*t do i read from bottom to top or top to bottom
 5 years ago '08        #10
Chief Dee 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,706 | Props total: 140 140
I always thought it was just a rumor that Lil Scrappy was GD.
 5 years ago '12        #11
44wade 296 heat pts296 OP
space
space
space
$25,950 | Props total: 14106 14106
 Chief Dee said:
I always thought it was just a rumor that Lil Scrappy was GD.
this dude says scrappy is on his count.
 01-14-2013, 06:13 PM         #12
KiddKidd45 
space
space
space
$n/a | Props total:  
jus checked souljaboy twitter, he said he just got back from western union to send them atlanta n*ggaz money..lmao wut a fu*k boy
 5 years ago '09        #13
Chalky 314 heat pts314
space
avatar space
space
$28,354 | Props total: 23889 23889
damn soulja even William didn't pay them
 5 years ago '04        #14
pocketchange 160 heat pts160
space
avatar space
space
$13,200 | Props total: 13055 13055
 5 years ago '12        #15
Stillhyphy 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,077 | Props total: 7883 7883
 KiddKidd45 said:
jus checked souljaboy twitter, he said he just got back from western union to send them atlanta n*ggaz money..lmao wut a fu*k boy

yooooooooooooo he really did Dude must have told him if he aint payin he better start prayin
 5 years ago '09        #16
Jet Jagu4r 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,196 | Props total: 142 142
NOOOOOO!! he really did!!
 5 years ago '12        #17
44wade 296 heat pts296 OP
space
space
space
$25,950 | Props total: 14106 14106
Soulja Boy Tell 'Em ‏@souljaboy
just got back from western union had to send some money to atlanta for my folks
damn, he really did say this sh*t, I thought yall was playin
 5 years ago '12        #18
Stillhyphy 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,077 | Props total: 7883 7883
 bLoOdSpOrt84 said:
Whoaaaaaa did dis nicca really pay or yall just trollin'??
aint nobody trollin ahahahha look at his twitter. this is comedy
 5 years ago '04        #19
D1nOnlyMrM@ 43 heat pts43
space
avatar space
space
$12,836 | Props total: 2037 2037
 5 years ago '07        #20
jp morgan 1 heat pts
space
space
space
$799 | Props total: 177 177
Loooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
35 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 46
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
60 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
92 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 27
2008-2018: The New Wave Where are they Now?
117 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
117 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside Lil Tay’s family is coaching her to say the N word.
99 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
41 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy