Juelz Santana - God Will’n (Official Mixtape Discussion/Download Thread)

most viewed right now
 105
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
73 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
35 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
54 comments
@sports
most viewed right now
 35
NBA Breakfast Club interviews Lavar Ball & Sons On Family Business, Discipline..
82 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '05        #241
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,187 | Props total: 11750 11750
 Cooked Brickz said:

[pic - click to view]

I used to die laughing @ this part
 5 years ago '11        #242
hayday12 85 heat pts85
space
avatar space
space
$2,521 | Props total: 764 764
 Cooked Brickz said:

[pic - click to view]

 5 years ago '11        #243
greedy87 2 heat pts
space
avatar space
space
$11,951 | Props total: 2327 2327
My will">>
 5 years ago '11        #244
Retro 83 heat pts83
space
space
space
$21,151 | Props total: 369 369
Finishing up & this was pretty good. Yeah it got carried by the production but with the hiatus Elz was on I knew better than to expect lyrical potency anyway. There's some corny lines sprinkled here & there and a couple bad hooks but overall I ain't even mad at this tape. Like I said earlier it's a lot better than that weak a.ss Skull Gang tape he released however long ago that was...
 5 years ago '08        #245
Hiero 112 heat pts112
space
avatar space
space
$19,566 | Props total: 2398 2398

[pic - click to view]

 5 years ago '05        #246
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,187 | Props total: 11750 11750
 Yinz N Burgh said:
This is why I would never buy a Juelz cd. Laziest rapper in the game. I know his fam hate him. Always showing up late and sh*t to family gatherings. Show up on New Years talking about where the presents. Nothing but Lz with this dude.
 5 years ago '12        #247
AJtheGreat 26 heat pts26
space
avatar space
space
$20,812 | Props total: 1727 1727
 Cooked Brickz said:

[pic - click to view]

 01-14-2013, 08:54 PM         #248
Walkerboy86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
YoungShun N Jahlil Beats Go The Hardest Tracks On There
 01-14-2013, 08:57 PM         #249
YoungRichROy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This sh*t tough tho
 5 years ago '07        #250
Dat_BK_Nicca 49 heat pts49
space
avatar space
space
$8,213 | Props total: 791 791
that banks collabo

that beat goes so fu*king hard
 5 years ago '07        #251
Avon_Barksdale 4343 heat pts4343
space
avatar space
space
$42,466 | Props total: 55970 55970
Aint Nobody Safe....

 01-14-2013, 09:14 PM         #252
didyousaydat 
space
space
space
$n/a | Props total:  
egh... sounds like he tryna do what is hip right now. he reachin
 5 years ago '10        #253
BiZz 67 heat pts67
space
avatar space
space
$5,444 | Props total: 6 6
After the first 5 tracks I think Juelz is glad n*gga rhymes with n*gga.
 5 years ago '04        #254
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,167 | Props total: 1623 1623
dude was never that lyrical lol smh at ppl who actually expected madd lyricism, he was the worst in Dipset. Only dude he was better than was Jim Jones & I think its debatable Lol
 5 years ago '05        #255
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,515 | Props total: 49 49
Damn what song does the "What I Want" beat sound like?

I can't figure it out it sounds madd familiar.
 5 years ago '04        #256
kenoe212004 27 heat pts27
space
avatar space
space
$12,298 | Props total: 3758 3758
everybody was waitin to hear the wayne track tho but yall hatin!!!! ....................... this mixtape is crack tho!!!! Elz Is Back!!!!!!!!!!!!!
 5 years ago '12        #257
Cloud 420 85 heat pts85
space
avatar space
space
$19,745 | Props total: 18354 18354
Just downloaded this and not reading no reviews until Im done smoking and given this a real listen.


Last edited by Cloud 420; 01-14-2013 at 10:26 PM..
 5 years ago '04        #258
justinjones 307 heat pts307
space
avatar space
space
$49,412 | Props total: 6438 6438
 kenoe212004 said:
everybody was waitin to hear the wayne track tho but yall hatin!!!! ....................... this mixtape is crack tho!!!! Elz Is Back!!!!!!!!!!!!!
because people were dumb enough to think that it would be like "can't feel my face"


 5 years ago '06        #259
Jhnnyblz427 174 heat pts174
space
avatar space
space
$35,269 | Props total: 18138 18138
 Cooked Brickz said:

[pic - click to view]

 5 years ago '07        #260
240ka 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,344 | Props total: 2061 2061
 RocawearMan said:
the worst lil wayne feature of all time? what a disappointment after all that classic i cant feel my face music. i really thought it was gonna be on that level.
havent listened yet but its worse than his verse on "pop that?" didnt thnk it gets worse than that
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Video inside The Administration Kicked Me Out But I Went Round Back On They A@%
36 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
67 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 11
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
81 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
57 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 8
Image(s) inside Who's jumping on this Tron(Trx) Spaceship??
89 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 4
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
293 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
256 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy