Florida State Seminoles Thread

most viewed right now
 194
NBA LaMelo Ball 43 Points In LaVar COACHING Debut! Gelo 37 points! Melo's BEST..
32 comments
@sports
most viewed right now
 117
NBA GREGG POPOVICH OPENS UP ABOUT THE KAWHI LEONARD SITUATION AND CAREER IMPLI..
24 comments
@sports
most viewed right now
 102
Image(s) inside Lil Wayne X Big Bad Wolf (Dropping 8est) #D6Reloaded
85 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
J. Holiday Takes Shots At Beyonce, Cardi B, And SZA Over Content Of Their Music
53 comments
@hiphop

section   (1 bx goons and 5 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook

 4 years ago '05        #1781
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
Devonta would fold that lil boy like a lawn chair.....

oh you must be talkin bout Devante Phillips the WR
 4 years ago '08        #1782
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,147 | Props total: 272 272
Only team I'm worried about is Clemson this year.

Where Lil Jay at to tell me how good his QB is?
 4 years ago '08        #1783
rfessler1 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,027 | Props total: 1804 1804
lil driskel for heisman!



in here talkin bout 5 stars busts!!!!

 4 years ago '05        #1784
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223

[pic - click to view]

 4 years ago '10        #1785
kNOLES 
space
avatar space
space
$581 | Props total: 4 4
Bahahahaha it was dumb vs dumber today!

That gate offense is a joke. The defense couldnt even keep up with da U's "up tempo" also known as Coleys crap play calling--duke run, duke run, pass. Wow that's not obvious.

Driskel at QB is a joke...did UF seriously run the wildcat too??? They almost had more turnovers than points!

All in all a good win for the ACC and nothing like exposing an overrated crappy gator team! Driskel for heisman


Last edited by kNOLES; 09-08-2013 at 12:53 AM..
 4 years ago '08        #1786
904Nole 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,783 | Props total: 2591 2591
Florida's trash but we already knew that.

The way Miami beat them was the same way they won almost all their games last season.

James Coley sucks just like I knew he would
 4 years ago '10        #1787
kNOLES 
space
avatar space
space
$581 | Props total: 4 4
BREAKING: UF just fumbled the ball again.
 09-09-2013, 08:16 AM         #1788
troyboi40 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 F.A.M.E.M.O.B. said:
Only team I'm worried about is Clemson this year.

Where Lil Jay at to tell me how good his QB is?
You knew he was gonna hide. I just told him his QB was a bum before the game was ever played. He wanted to argue me up and down and even try and compare Driskell to EJ; all becuase I said UM would win this game. Give him time to lick his wounds, he'll be trollin again soon.
 4 years ago '07        #1789
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,631 | Props total: 1297 1297
Y'all in here downing Coley when his playcalling on Saturday was not bad.

He called plenty money plays but Morris was off and missing wide open receivers so he adjusted the game plan accordingly. Y'all gonna get the same fate as the gators Nov.2
 09-09-2013, 10:10 AM         #1790
troyboi40 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 L-E-Dub bi*ch said:
Y'all in here downing Coley when his playcalling on Saturday was not bad.

He called plenty money plays but Morris was off and missing wide open receivers so he adjusted the game plan accordingly. Y'all gonna get the same fate as the gators Nov.2


I wasn't one that was clowning on Coley, but we don't have a Jeff Driskel at Qb, if you think 21 points gonna beat us; you trippin hard. I'm glad yall won tho. You play some scrubs up until us so your ranking should be good. Stop being a fan for a minute and be honest with yourself. You know Miami don't match up with FSU. Stop kidding yoself man.
 4 years ago '07        #1791
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,631 | Props total: 1297 1297
 troyboi40 said:


I wasn't one that was clowning on Coley, but we don't have a Jeff Driskel at Qb, if you think 21 points gonna beat us; you trippin hard. I'm glad yall won tho. You play some scrubs up until us so your ranking should be good. Stop being a fan for a minute and be honest with yourself. You know Miami don't match up with FSU. Stop kidding yoself man.
How do we not matchup???

Please explain this to me I'd love to hear this. Good to see your Nostradamus tho and know we going to put up 21 pts. If you believe this offense will look like this in November you in for a rude awakening. You sound just like them gator bi*ches before they was served that L.

See ya Nov.2 at doak I'm in the building.
 09-09-2013, 01:03 PM         #1792
troyboi40 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 L-E-Dub bi*ch said:
How do we not matchup???

Please explain this to me I'd love to hear this. Good to see your Nostradamus tho and know we going to put up 21 pts. If you believe this offense will look like this in November you in for a rude awakening. You sound just like them gator bi*ches before they was served that L.

See ya Nov.2 at doak I'm in the building.
I ain't neva call myself nostradamus, I do know football though. Like I said I'm glad you all won, so you'll be overrated when we beat that a.ss. For one, if UF had anything close to a QB that could execute basic passing concepts, yall would've have lost that game. Them "gator bi*ches gave yall 6 turnovers and yall won by 5 points!! That's pathetic partna'. Yall barely beat a team that tried to give yall the game. And since you want me to break it down for you:

FSU WR/QB > UM LB/SECONDARY
FSU OL > MIAMI DL
FSU DL > MIAMI OL
FSU LB/SECONDARY > UM WR/QB

The only thing you all have that I consider a threat to FSU is Duke Johnson. The only LB I see on your squad is Perryman.
 4 years ago '07        #1793
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,631 | Props total: 1297 1297
Yea your a homer

Your time to eat crow will come
 4 years ago '10        #1794
kNOLES 
space
avatar space
space
$581 | Props total: 4 4
Miami and UF both looked like fukn sh*t. Dont even try to say differently. If y'all play like that against us you will lose.
 4 years ago '08        #1795
904Nole 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,783 | Props total: 2591 2591
 DEDOS said:
wait hold up did driskel beat yall last year @ doak ?
Nah, our 5 turnovers beat us. Driskel played like sh*t.
 4 years ago '05        #1796
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
lmao at Miami fans...yall looked like sh*t and Florida did too....im more worried bout Maryland than yall...ps ima be at that game you bi*ches so if yall want that drama ima bring it to ya
 4 years ago '05        #1797
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
 904Nole said:
Nah, our 5 turnovers beat us. Driskel played like sh*t.
and UFag's 5 turnovers were the reason they lost vs Miami
 4 years ago '05        #1798
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
 DEDOS said:
wait hold up did driskel beat yall last year @ doak ?
no stoops predictable 4 dl vs 6 ol defense, 5 turnovers and gillislee beat us....2 of those things are gone and 1 wont happen again
 4 years ago '05        #1799
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: I like to recruit guys that are football players. You recruit a guy who plays just one position, he better be the real deal.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: Karlos Williams will play against Nevada. He's in the rotation at RB. (Williams has switched full time to offense from safety)

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: Karlos Williams has done well at RB and I have been impressed with how fast he's picking everything up

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: It doesn't matter who we play. It's about us. Whoever the opponent is, we have to respect them.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: Jameis Winston was able to evade rush and extend plays with his legs well. Key was that he did it with great ball security.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: Jameis Winston is a perfectionist.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: Only 7 chances to see this team at home in 2013. It's critical for our program to have as many fans at the game Saturday as possible.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: I thought Mario Edwards, Jr. played a very physical and good game at Pitt. For his first game, DeMarcus Walker played well.

FSU Football ‏@FSU_Football 2h
Jimbo: I recruited Anquan Boldin when he was coming out of high school. What a football player. You want to talk about a warrior? Oh boy.
 4 years ago '05        #1800
Junior G 115 heat pts115 OP
space
avatar space
space
$54,232 | Props total: 7223 7223
how many from Canes in the past 5 years?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside T1tty Twerking
73 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 33
Video inside Michaela Meijer 2017, a lovely swedish pole vaultor
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside The Official Story of Magnolia Shorty Life N Death! New Orleans stand up!
75 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 23
Image(s) inside Sophie Mudd Photo Shoot
17 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
DC Fans petition to make the Joker gay!
75 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 17
Who cuttin onions bruh.....:mjcry:
89 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
NFL NFL is Rigged. Boycott Super Bowl.
212 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 8
Article inside iPhone X Cancelled?
184 comments
2 days ago
@tech
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy