Florida State Seminoles Thread

most viewed right now
 68
Image(s) inside On Piru: BX Icon Wack 100 Says Kendrick Told Him Who He Dissed On The ..
61 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
Image(s) inside Who You Smashin???
35 comments
@wild'ish
most viewed right now
 40
Gimmie some bb oil....15min of Backshots n im good
17 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside If you told someone you saw this in the gym they'd call you a racist liar
21 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 4 years ago '05        #721
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
good he can be a duke johnson superstar .........lots of fun plays but guess what end of the season their record is 6,7,8 wins....

he gonna regret not playin with Winston
 4 years ago '05        #722
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
Ps

defense >>>>>>>>>>>>>> offense.
 4 years ago '05        #723
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239

[video - click to view]

 4 years ago '08        #724
904Nole 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,079 | Props total: 285 285
Exactly..Even if he is a star like Duke (doubt it, since there QB's suck d*ck), he'll still likely be on a team that sucks. WR's are a dime a dozen.
 4 years ago '05        #725
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
With Ramsey, Darby, Williams, Waisome, White, Brooks, Hunter et al.... Coley is going to be crying for the next 4 years too.
 4 years ago '06        #726
DEDOS 132 heat pts132
space
avatar space
space
$60,022 | Props total: 17291 17291
Cooley is a problem and all but we needed alex collins and matthew thomas and smh we didnt even get 1 Defensive Tackle. we fu*ked
 02-06-2013, 09:38 AM         #727
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hey Dedos, your recruiting class just broke the top 70....

#64 Miami (FL) 13 0 5 7 3.31 1173
 4 years ago '05        #728
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
yall might get keith bryant....he a lil bi*ch though.......i dont think he comes to FSU we are too loaded in the middle
 4 years ago '05        #729
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
tell defenses to have fun chasing Kermit and Bracy around all game
 4 years ago '05        #730
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
Michael Taglienti ‏@miketag98
Every recruit I talked to at #ArmyBowl said that Jalen Ramsey was the best football player they had seen. Huge pickup for #Noles #FSU #USC
 02-06-2013, 09:41 AM         #731
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Manofwar9146 said:
Coley is going to be a superstar wherever he goes tho...but I think if he came to FSU...man he could of elevated that team like that...fuk.

His coach told him that he better go to Miami....u can tell the man was crying.....das sad right thea.

End of the day we needed a game changing LB & DB......Coley would of elevated r offense to another level....but it wouldn't break us as a team.

Next year....class of 14 is loaded with WR's....so we're good ....but i'm still numb i need sum novakane
I hear ya man, but I felt like he coulda been a Peter Warrick type a guy...a game changer. I ain't gonna lie I started cryin with him. I wanted to give that dude a hug....lol
 4 years ago '05        #732
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239

[pic - click to view]

 4 years ago '10        #733
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$20,052 | Props total: 4384 4384
Fuk Ramsey for wanting to play for Marvin Fuk nicca Sanders
 02-06-2013, 09:53 AM         #734
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TJ7 said:
I hear ya man, but I felt like he coulda been a Peter Warrick type a guy...a game changer. I ain't gonna lie I started cryin with him. I wanted to give that dude a hug....lol
 USC said:
Fuk Ramsey for wanting to play for Marvin Fuk nicca Sanders
I don't know who sux the most...USC or Miami. Prolly USC because Miami has a few reasons to suck, like sanctions and all that. But for USC...you guys have all the talent in the world and still can't win more that 7 games. Dang though, you guys only have 12 commits but 5 of them are 5*'s and 7 are 4*'s. That's crazy, so why do you guys suck so bad?
 02-06-2013, 09:58 AM         #735
Flo State 
space
space
space
$n/a | Props total:  
BCb4cuCCcAE17fC.jpg small
 4 years ago '10        #736
USC 79 heat pts79
space
avatar space
space
$20,052 | Props total: 4384 4384
 TJ7 said:
I don't know who sux the most...USC or Miami. Prolly USC because Miami has a few reasons to suck, like sanctions and all that. But for USC...you guys have all the talent in the world and still can't win more that 7 games. Dang though, you guys only have 12 commits but 5 of them are 5*'s and 7 are 4*'s. That's crazy, so why do you guys suck so bad?
bi*ch stfu yall ain't won sh*t. Fuk outta here. Exit Ur own thread w that weak sh*t. You can never talk down, if we had 25 schollies we would emberass the nation. Our ring fresher than Ur sh*t our pro players better than urs too. Suk my dik
 4 years ago '05        #737
MysticKJ 28 heat pts28
space
avatar space
space
$14,795 | Props total: 2698 2698
 Flo State said:
BCb4cuCCcAE17fC.jpg small
 4 years ago '10        #738
kNOLES 
space
avatar space
space
$579 | Props total: 2 2
edit...nvm laptop screwing up


Last edited by kNOLES; 02-06-2013 at 10:07 AM..
 4 years ago '10        #739
kNOLES 
space
avatar space
space
$579 | Props total: 2 2
Dieter Kurtenbach‏@dkurtenbach
Alex Collins has cancelled his signing day ceremony. I'm told he's considering flipping. Developing. Stay tuned
da u begging him???
 4 years ago '05        #740
Junior G 112 heat pts112 OP
space
space
space
$52,648 | Props total: 5239 5239
Levenberry sign yet? He bout to flam now that we got thomas lol.......
Home      
  
 

 






most viewed right now
 25
Image(s) inside pinkyfromtheblock
42 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Image(s) inside What Would You Do In This Situation? (If It Was Real Of Course)
93 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Video inside Queen Kunta Back! Iggy Azalea Returns To Save Hip Hop With Her Fat A$$ ..
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
So since FOX watches Boxden...
51 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Video inside Top 10 Hottest Female Power Rangers
41 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
Video inside Mar 25 - Donald Trump's Presidency Effectively Over After Repeal Failure
199 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Full Spec Leak of Galaxy S8+ with clear pictures
50 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 5
RUMOR: Leaked art work suggest COD 2017 will be called ‘Call of Duty: WWII
89 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy