Florida State Seminoles Thread

most viewed right now
 107
is there any bigger simp in film history?
221 comments
@movies
most viewed right now
 77
Image(s) inside #SPN: Zashia Santiago
42 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 73
Video inside Orlando brown finally exposes what detective Vlad been doing for years.
164 comments
@hiphop
most viewed right now
 61
Video inside Video surfaces of weekend working on "crew love" with no drake lyrics
73 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 02-02-2014, 11:23 AM         #2841
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MRS. RONDO said:
^^ go to that link you posted, right click on picture and click "copy image url" then put it in the image button


[pic - click to view]

Looks like you got it...thanks
 02-02-2014, 11:24 AM         #2842
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 UnFaZeD said:
Haha nah man, I'm talking about the Championship Game. They showed me in one of those highlight videos or whatever that they showed during the celebration.
Ooohhhh...haha, my bad
 3 years ago '05        #2843
Junior G 105 heat pts105
space
avatar space
space
$51,686 | Props total: 3795 3795
Frith is greyshirtin one more spot for this class opens
 3 years ago '05        #2844
Junior G 105 heat pts105
space
avatar space
space
$51,686 | Props total: 3795 3795
Tim Brewster ‏@TimBrewster 20m
Ok let's talk #SigningDay, the Noles goin to sign an epic class!! #IfUNotInGetIn!! #NoleNation
Expand
 3 years ago '08        #2845
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,998 | Props total: 30 30
If the staff asked McClain, Frith and Jones to greyshirt they KNOW who's coming. Especially if they pulled Worton, and stopped recruiting JoJo.

d!ck is gonna be hard until Wednesday
 3 years ago '04        #2846
UnFaZeD 
space
space
space
$1,730 | Props total: 0 0
Featherston is flirting with Miami apparently. How the hell did this even come about??
 3 years ago '08        #2847
rfessler1 
space
avatar space
space
$2,630 | Props total: 259 259
featherson might not even qualify. he should be focused on grades not takin trips to miami.
 02-04-2014, 07:02 PM         #2848
TJ7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I have a bad feeling Treon Harris is gonna sign with da Gaytors
 3 years ago '05        #2849
Junior G 105 heat pts105
space
avatar space
space
$51,686 | Props total: 3795 3795
yall ready...
 3 years ago '04        #2850
GetOnMahLevel 
space
avatar space
space
$5,456 | Props total: 84 84
ready as i'll get..
 3 years ago '08        #2851
rfessler1 
space
avatar space
space
$2,630 | Props total: 259 259
signing day tomorrow.

time to see who wants to be a champ, and who wants to do a chomp.
 3 years ago '13        #2852
Semeautomatic 
space
space
space
$3,510 | Props total: 352 352
I'm too excited! I won't be able to sleep tonight! Catch y'all tomorrow
 3 years ago '04        #2853
UnFaZeD 
space
space
space
$1,730 | Props total: 0 0
Kelly was finally offered. I guess they got word from Treon that he was flipping.
 3 years ago '05        #2854
Junior G 105 heat pts105
space
avatar space
space
$51,686 | Props total: 3795 3795
Consentino is the first to sign
 3 years ago '05        #2855
Junior G 105 heat pts105
space
avatar space
space
$51,686 | Props total: 3795 3795
things are lookin good for Nnadi so I read.....we need him....he decides at 8
 3 years ago '04        #2856
UnFaZeD 
space
space
space
$1,730 | Props total: 0 0
Yep he just chose us. Let's keep the ball rolling!
 3 years ago '08        #2857
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,998 | Props total: 30 30
Nnadi, Roderick Johnson and Derrick Kelly are all big gets.

Jimbo really out did himself with this OL class.
 3 years ago '08        #2858
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,998 | Props total: 30 30
Treon to the Gaytors. Not a smart move.
 3 years ago '07        #2859
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,226 | Props total: 466 466
Didn't treon help in recruiting cook to FSU lol
 3 years ago '08        #2860
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,998 | Props total: 30 30
 L-E-Dub bi*ch said:
Didn't treon help in recruiting cook to FSU lol
And Lane too. What type of n*gga signs to a school where we helped recruit their two best skills players to a rival that he was already committed to
Home      
  
 

 






most viewed right now
 41
Video inside Guy Tricked By Tr@nny - Cringe Video
221 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 38
Video inside Detriot Rapper TeamEastside Peezy locked up on Federal Racketeering cha..
108 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside Adult Entertainer That Sold Out Her Race
91 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Image(s) inside Christina Milian Shows Damn Near EVERYTHING in a see through fit!!"
134 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
J Prince really think he a godfather
154 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside Dec 7 - Tomi craps on Rosenberg
119 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 16
Video inside YouTube superstar PewDiePie vows to DELETE his channel once he hits 50m..
50 comments
21 hours ago
@games
most viewed right now
 16
Video inside Amazonian tribesmen react to images of the earth
76 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy