The Official 2013 BCS CHAMPIONSHIP GAME THREAD!! #1 NOTRE DAME VS #2 CRIMSON TIDE!!

most viewed right now
 84
NBA Wildest Game Stats of the Year so far...?
17 comments
@sports
most viewed right now
 65
NBA NBA GMs vote Wolves star Towns best player to build around - Is it still t..
45 comments
@sports
most viewed right now
 60
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
126 comments
@hiphop
most viewed right now
 48
NFL Tom Savage concussion makes clear that NFL's protocol has major issues
12 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '12        #461
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 TH35 said:
Stanford does have a better front 7 than ND.
Oh yeah no doubt.. Best in the country? I ain't sure tbh
 5 years ago '05        #462
TattooedMPsz 50 heat pts50
space
avatar space
space
$25,376 | Props total: 8055 8055
just walked in the crib watching the game in 3d miami is gonna be live tonight my state florida is goat
 5 years ago '12        #463
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
 jsmooth-117 said:
my thoughts exactly i turned the damn channel.
Haha.. Nah but for real.. It could be.
 5 years ago '07        #464
jhj26 51 heat pts51
space
avatar space
space
$15,676 | Props total: 1337 1337
 5 years ago '05        #465
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,053 | Props total: 6953 6953
what really annoys me is yall dont what kinda storm FSU is cookin up for this future dynasty run.........yall gonna feel it soon enough though....and everybody gonna claim to be FSU fans, I know who the Noles are so if you aint on now, stay away from me n my comrads
 5 years ago '07        #466
TH35 103 heat pts103
space
avatar space
space
$85,775 | Props total: 14587 14587
 Hokis said:
Cmoooonnnnnnn. This dude ain't had a finger laid on him all game. He ain't no heisman contender. He's got it made... But no heisman.

Ain't no way he will top this year next year and wasn't even invited this year
He'll be one next year trust me, coming into the season if this game holds up.
 5 years ago '07        #467
KnicksLost 17 heat pts17
space
space
space
$47,257 | Props total: 1609 1609
Good game Notre Dame


[pic - click to view]



U guys are getting outclassed and living up to the expectations of most CFB fans

Bet we wud of put up a better f!ght
 01-07-2013, 08:44 PM         #468
Zeeshine 
space
space
space
$n/a | Props total:  


 5 years ago '07        #469
jhj26 51 heat pts51
space
avatar space
space
$15,676 | Props total: 1337 1337
no run game at all
 5 years ago '06        #470
Special Edd 167 heat pts167
space
avatar space
space
$26,604 | Props total: 8843 8843
 MRS. RONDO said:
aint nobody even said nothin bout our lil dike sister florida in that post
funniest n*gga alive fu*k u we own you n*ggas see you next year... and cardinals coming to the ACC means.... yall gonna be 4 th best behinda clemson/vatech/and l'ville damn sad aint it
 5 years ago '07        #471
timdog 920 heat pts920
space
avatar space
space
$30,461 | Props total: 14901 14901
 5 years ago '04        #472
jsmooth-117 12 heat pts12
space
space
space
$11,529 | Props total: 6454 6454
this n*gga golson need some ADHD medicine
 5 years ago '05        #473
Junior G 114 heat pts114
space
avatar space
space
$54,053 | Props total: 6953 6953
 Special Edd said:
funniest n*gga alive fu*k u we own you n*ggas see you next year... and cardinals coming to the ACC means.... yall gonna be 4 th best behinda clemson/vatech/and l'ville damn sad aint it
13-12 FSU since 95

eat our a.ss gators.lut
 5 years ago '12        #474
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$46,982 | Props total: 1244 1244
Put in Reese
 5 years ago '11        #475
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
These n*ggas offense is terrible
 5 years ago '08        #476
portis187 29 heat pts29
space
avatar space
space
$7,072 | Props total: 2276 2276

[video - click to view]

 5 years ago '09        #477
CutKidd21 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,134 | Props total: 170 170
 Hokis said:
Put in Reese
it won't matter.


the national championship was played in Atlanta last month
 5 years ago '12        #478
CosbySweater 297 heat pts297
space
avatar space
space
$36,112 | Props total: 15618 15618
Te'o out there getting put on his a.ss
 01-07-2013, 08:48 PM         #479
SmooveDude 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i know yall joked about te'o before....but this n*gga really aint doin nothin
 5 years ago '04        #480
jsmooth-117 12 heat pts12
space
space
space
$11,529 | Props total: 6454 6454
te'o is getting exposed right now. real rap. and i am a te'o fan but this is ugly
Home      
  
 

 






most viewed right now
 83
male rape survivor talks about how he got raped twice
51 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 82
Pineapple Pwussy 🍍 😻
31 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 70
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
209 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 45
Troy ave is back ladies and gentleman
84 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 43
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
82 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 41
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
139 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
34 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
190 comments
21 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy