January 2013 - Post Your Pick-Ups

most viewed right now
 80
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
34 comments
@hiphop
most viewed right now
 38
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
28 comments
@news
most viewed right now
 25
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
56 comments
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside Israeli "lawyer" with a fatty :kobedatass:
64 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '04        #1141
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 LeMar G said:
Lol what women likes a poorly screen printed Mr bean shirt

And jeans and retro Jordan's is your own style? You invented swag to huh

i didnt say i invented anything..n*gga u said that lol

you can say what you want about the shirts its whatever man..

i got better things to do than argue with you about what i wear lol
 5 years ago '05        #1142
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
Ahh, the old "bi*ches like it" defense..

The classics >
 5 years ago '04        #1143
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
if im wearing this..its one less thing yall dudes gotta worry about when it comes to the women right? lol

some of yall n*ggas have posted some of the ugliest sh*t i have seen in my life on the board btw
 5 years ago '07        #1144
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,160 | Props total: 118 118
 DaKidB.A.N.K.$ said:
noted. seems like dudes aint feelin it..which is cool with me..the bi*ches dig it lol..aint gonna be bad with some jeans and retro j's hate if you want to .. i got my own style
yo. fu*k you.
 5 years ago '04        #1145
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 KeithHernandez said:
yo. fu*k you.
this n*gga mad as sh*t for no reason..
want something to get mad about?


[pic - click to view]

 5 years ago '07        #1146
KeithHernandez 7 heat pts
space
avatar space
space
$4,160 | Props total: 118 118
i'm furious that you bought a zazzle shirt and tried to justify it because you think girls like it. i'd respect it if you were honest and said sometimes you feel a little dorky and don't feel like wearing some brand-name sh*t. i got captain america and ghostbusters t-shirts that i rock with a big a.ss smile even though my fiancée hates them.
 5 years ago '04        #1147
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 KeithHernandez said:
i'm furious that you bought a zazzle shirt and tried to justify it because you think girls like it. i'd respect it if you were honest and said sometimes you feel a little dorky and don't feel like wearing some brand-name sh*t. i got captain america and ghostbusters t-shirts that i rock with a big a.ss smile even though my fiancée hates them.
na man...i bought them first and foremost because i like them..thats number one its a bonus that the bi*ches love them(probably should have addressed that in the beginning)
 5 years ago '04        #1148
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 KeithHernandez said:
i'm furious that you bought a zazzle shirt and tried to justify it because you think girls like it. i'd respect it if you were honest and said sometimes you feel a little dorky and don't feel like wearing some brand-name sh*t. i got captain america and ghostbusters t-shirts that i rock with a big a.ss smile even though my fiancée hates them.
i never wear anything JUST BECAUSE bi*ches like it
 5 years ago '06        #1149
Adewale 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,422 | Props total: 1379 1379
 bd2eazy said:
damn that gif. i had to go n watch the vid real quick




imma just leave this here..

Yooo fu*kin
 5 years ago '04        #1150
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 Twin4real said:
If thats how you feel name these n*ggas
n*gga im not going through 75 pages to point out ugly sh*t bruh
 5 years ago '12        #1151
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 DaKidB.A.N.K.$ said:
if im wearing this..its one less thing yall dudes gotta worry about when it comes to the women right? lol

some of yall n*ggas have posted some of the ugliest sh*t i have seen in my life on the board btw
Don't be a bi*ch son, say the names, we respect shooters in here.
 5 years ago '04        #1152
DaKidB.A.N.K.$ 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,187 | Props total: 3 3
 HeightsBound said:
Don't be a bi*ch son, say the names, we respect shooters in here.
your on BOXDEN..chill..

BX always amuses me
 5 years ago '12        #1153
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 DaKidB.A.N.K.$ said:
your on BOXDEN..chill..

BX always amuses me
If you're implying that by us being on BOXDEN means nothing happens, then you're a bigger bi*ch than ever for not mentioning names and throwing subliminals, or wait, do you mean we on boxden CHILL, cause you know it would get live if you mention dudes by names? Which is it?
 5 years ago '11        #1154
whitesand 46 heat pts46
space
avatar space
space
$8,652 | Props total: 1545 1545
^^Yall n*ggas ain't sh*t


Edit: I'm making a beat right now that'll be the perfect soundtrack for you n*ggas to "instigate" to


Last edited by whitesand; 01-28-2013 at 04:46 PM..
 5 years ago '12        #1155
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 whitesand said:
^^Yall n*ggas ain't sh*t
We out here, I see that "S" at the end, who you talking about?
 5 years ago '06        #1156
LeMar G 241 heat pts241
space
avatar space
space
$15,568 | Props total: 35708 35708
Nobody has ever posted anything worse than a Mr bean shirt fam










Well...........there is one fit worse
 5 years ago '12        #1157
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 Twin4real said:
Add no sneak dissing

Does anybody else think this is a worthy addition?
fu*k it, add, "Thou Shall Not Participate In "E-Beef" That Exceeds 30 days without an actual meet up"

fu*k all that talking crazy each other for 2 fu*king years and still nothing.
 5 years ago '12        #1158
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 LeMar G said:
Nobody has ever posted anything worse than a Mr bean shirt fam










Well...........there is one fit worse
Shoot. I see you shooter.
 5 years ago '11        #1159
whitesand 46 heat pts46
space
avatar space
space
$8,652 | Props total: 1545 1545
 HeightsBound said:
We out here, I see that "S" at the end, who you talking about?
HEIGHTSBOUND AND TWIN4REAL







































































































 5 years ago '12        #1160
HeightsBound 110 heat pts110
space
avatar space
space
$11,524 | Props total: 5996 5996
 whitesand said:
^^Yall n*ggas ain't sh*t


Edit: I'm making a beat right now that'll be the perfect soundtrack for you n*ggas to "instigate" to

[video - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 20
Steph Kegels
130 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Joe Budden coming out of retirement in 2018 over amigos beef? “Enough ..
104 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
NBA Jahlil making the move to small forward
114 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 12
Image(s) inside Dec 15 - Matt Damon Is Sharing All His Bad Opinions on Sexual Misconduct
48 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Is it just me or did Kanye West dress poorly during the College Dropou..
64 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 6
Image(s) inside Dec 16 - Virginia woman killed by her pit bulls in ‘grisly mauling’
187 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 5
Ultimate mugen build(tell me the characters and Ill build you a custom game)
49 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 4
When Popeyes runs out of chicken
96 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy