Seahawks Kam Chancellor LEGAL Hit on 49ers Vernon Davis (Video)

most viewed right now
 29
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
81 comments
@hiphop
most viewed right now
 27
DJ Akademiks bullies 9 year old into apologizing
72 comments
@hiphop
most viewed right now
 26
NBA Dude looking like he might take something smh
33 comments
@sports
most viewed right now
 25
Video inside This was by far the best catfish
31 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '05        #21
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,638 | Props total: 354 354
pretty much anytime someone gets smashed its a flag period. that sh*t was clean as fu*k idk wtf they want people to do that was clean hit.
 5 years ago '05        #22
Ron Swanson 161 heat pts161
space
avatar space
space
$33,935 | Props total: 37755 37755
nobody wants to see us right now!!! NOBODY!!! if u do then u must just wanna go home early cause we r gonna give u an L !!! this hit was 100% legal, and even if the refs fu*ked it up NOBODY CARED cause it scared the sh*t outta the 9ers... Hawks won the mental and physical part of the entire game... Green Bay might be the only team that really wants to see us, the thing is this team now isnt the same team GB lost to earlier this year (regardless what u say its a L on the record on its all that matters this time of year) they are far better!! cant wait!!!


Last edited by Ron Swanson; 12-24-2012 at 03:07 PM..
 5 years ago '05        #23
Arceo 19 heat pts19
space
space
space
$2,264 | Props total: 695 695
Goldson got HIT with a 20k fine for a legal hit last week against the Pats..getting out of hand..Announcer was right about not going for a hit on a QB running the sidelines due to Personal fouls lol
 5 years ago '12        #24
Scrilla 1 heat pts
space
avatar space
space
$799 | Props total: 3 3
that boy got bodied.


[pic - click to view]

 5 years ago '09        #25
Jacc Blacc 56 heat pts56
space
avatar space
space
$25,849 | Props total: 9384 9384
legal, nfl is really trying to pussiffy sh*t
 5 years ago '12        #26
bpw5009 1 heat pts
space
avatar space
space
$601 | Props total: 214 214
that was clean and so was the hit gholston put on hernandez the week before. Its like the NFL wants you to let the receiver catch the ball and start running again before you touch them. That is just one of the reason why there is so much passing nowadays
 5 years ago '07        #27
wodie 3 heat pts
space
space
space
$962 | Props total: 490 490
 Sivraj said:
49er fan here and yeah that sh*t is definitely legal. When I saw it live in real time it looked helmet to helmet but that was a clean hit to me.


I think what the NFL needs to do is throw a flag if they think they see a helmet to helmet live action wise, but officially review it and see if it's a legal hit and if it is without the helmet to helmet then takeaway the flag if it is legal and clean.
well said
 5 years ago '12        #28
eCity 420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,314 | Props total: 909 909
Hit in real time


[video - click to view]

 5 years ago '11        #29
invaderchin 174 heat pts174
space
avatar space
space
$4,660 | Props total: 2886 2886
random acts of kindness:


[video - click to view]

 5 years ago '04        #30
T_Buck 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,916 | Props total: 0 0
 OldeEnglish22oz said:
All and all I'm happy with the way the game was called...
That play can go either way, I guess--he was defenseless.
Why wouldn't you be happy with the way the game was called? Niners got held on every fu*king play.

Good win though, would've beaten us regardless.
 5 years ago '10        #31
murd410 32 heat pts32
space
avatar space
space
$4,085 | Props total: 595 595
ed reeds hit was legal too
 5 years ago '04        #32
tntitan 
space
space
space
$984 | Props total: 160 160
 eCity 420 said:
Hit in real time

It's sooooooo much worse in real time...
 5 years ago '10        #33
SeattleLost 797 heat pts797
space
space
space
$64,608 | Props total: 8494 8494

[pic - click to view]

 5 years ago '08        #34
Arson 84 heat pts84
space
avatar space
space
$41,561 | Props total: 27773 27773
All I see is boom being thoroughly laid
 5 years ago '05        #35
Sluggernaut 21 heat pts21
space
avatar space
space
$24,274 | Props total: 5725 5725
I know at VTech , he was k!lla Kam.
With the Seahawks, he's now the Kamtrak
 5 years ago '05        #36
Sluggernaut 21 heat pts21
space
avatar space
space
$24,274 | Props total: 5725 5725
 T_Buck said:
Why wouldn't you be happy with the way the game was called? Niners got held on every fu*king play.

Good win though, would've beaten us regardless.
Chris Clemons wasn't held every play? Foh.
 5 years ago '05        #37
Sluggernaut 21 heat pts21
space
avatar space
space
$24,274 | Props total: 5725 5725
 invaderchin said:
random acts of kindness:

That ether though. First n*gga with a 9er sweater said I don't want nothing to do with a concussed, over emotional agingTE.

Nah, I don't even believe that. Vernon Davis is a stand up guy and I love his emotions.
 5 years ago '10        #38
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
 RubbahBandMayn said:
DAMN he lit his a.ss up! And that sh*t legal fu*k Goodell


that sh*t was epically nasty lol yean see the double team tackle the 49ers did?
Homie literally held him while another 49er damn near speared his a.ss.
 5 years ago '10        #39
Trilluminati GA 433 heat pts433
space
avatar space
space
$50,417 | Props total: 14668 14668
 RubbahBandMayn said:
DAMN he lit his a.ss up! And that sh*t legal fu*k Goodell


that sh*t was epically nasty lol yean see the double team tackle the 49ers did?
Homie literally held him while another 49er damn near speared his a.ss.
 5 years ago '06        #40
presto 7 heat pts
space
space
space
$2,282 | Props total: 189 189
 Sivraj said:
49er fan here and yeah that sh*t is definitely legal. When I saw it live in real time it looked helmet to helmet but that was a clean hit to me.


I think what the NFL needs to do is throw a flag if they think they see a helmet to helmet live action wise, but officially review it and see if it's a legal hit and if it is without the helmet to helmet then takeaway the flag if it is legal and clean.
so basicaly like a flagrant foul in the nba? call it.. review it.. and either let it stand or change it
Home      
  
 

 






most viewed right now
 24
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Colin Farrell destroying bullys dad
53 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 8
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
90 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
124 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
63 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 4
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
158 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy