Did yall know Lindsay Czarniak(Sportscenter Host) was married to a black guy

most viewed right now
 173
The pyramids were what?
45 comments
@wild'ish
most viewed right now
 118
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
36 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 117
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
50 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
41 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-15-2012, 10:27 PM         #1
9421 pageviews
58 comments


Youngin19 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Did yall know Lindsay Czarniak(Sportscenter Host) is married to a black guy
 

 

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]






I been wanting to give her this d!ck image









1 for the brothas image


Last edited by Youngin19; 12-15-2012 at 11:06 PM..

58 comments for "Did yall know Lindsay Czarniak(Sportscenter Host) was married to a black guy"

 5 years ago '10        #2
SmoothTay 23 heat pts23
space
avatar space
space
$26,904 | Props total: 31933 31933
I need to add a white bi*ch to my resume
 5 years ago '09        #3
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$67,332 | Props total: 13551 13551
Rob Parker disagrees.
 5 years ago '04        #4
Liquid-Science 28 heat pts28
space
space
space
$17,506 | Props total: 806 806
Yeah...she was in D.C. doing sports for years

her husband too

never really was a fan of hers...kinda got a witch/joker face
 12-15-2012, 10:36 PM         #5
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 SmoothTay said:
I need to add a white bi*ch to my resume
cosign
 5 years ago '08        #6
Dee Grande 1269 heat pts1269
space
avatar space
space
$22,380 | Props total: 7941 7941
inb4cooncelebration
 12-15-2012, 10:38 PM         #7
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Dee Grande said:
inb4cooncelebration










that bi*ch nice tho son...fu*k it!
 5 years ago '06        #8
Honolulu Blue 33 heat pts33
space
avatar space
space
$17,780 | Props total: 1757 1757
you can have her.. we took halle




  240 - 100 STRK: 4 w in a row WIN PCT: 70% 23 (0) 
  Career: | Aug 10: 187-102, Rank #58 | Aug 09: 15-2, Rank #103 | Aug 08: 6-0, Rank #345 *
 12-15-2012, 10:43 PM         #9
Flacco Da Gawd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
White people lost
 12-15-2012, 10:44 PM         #10
Flacco Da Gawd  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Comic Book Guy said:
you can have her.. we took halle
That psycho bi*ch is mixed and has mad baggage
 12-15-2012, 10:47 PM         #11
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Comic Book Guy said:
you can have her.. we took halle
she's mixed and is the offspring of a white woman. She was also married to like 3 black guys. Yall got her in her 40s, we had her in her prime






We ain't too worried about black chicks tho son, yall can have em if yall want
 5 years ago '08        #12
JetsLost 18 heat pts18
space
avatar space
space
$7,077 | Props total: 562 562
 Youngin19 said:

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]






I been wanting to give her this d!ck









1 for the brothas
 Fly 2ndComing said:
Rob Parker disagrees.

[pic - click to view]

 5 years ago '10        #13
ghettofire 3 heat pts
space
avatar space
space
$27,164 | Props total: 145 145
 5 years ago '05        #14
Stupendamatic 117 heat pts117
space
avatar space
space
$18,759 | Props total: 3940 3940
was or is?
 12-15-2012, 11:07 PM         #15
Youngin19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Stupendamatic said:
was or is?
IS




they got married last year
 5 years ago '06        #16
Stupid Fresh 188 heat pts188
space
avatar space
space
$25,171 | Props total: 7313 7313
i dont even know who that is

but most of them have a vibe like they fu*k with the n*ggas
 12-15-2012, 11:16 PM         #17
Ca$h Out  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
cornball...
 5 years ago '11        #18
Brolicballer13 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,631 | Props total: 1424 1424
 Phonk$ said:
cornball...
After reading that Rob Parker thing
I feel like the word "cornball"
Is going to be used on boxden a lot
In every thread concerning African Americans
 12-16-2012, 12:30 AM         #19
Dangerously  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Brolicballer13 said:
After reading that Rob Parker thing
I feel like the word "cornball"
Is going to be used on boxden a lot
In every thread concerning African Americans

[pic - click to view]

 12-16-2012, 12:30 AM         #20
DrX  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dude look like a cornball


ima + 120 brotha


this dude scored a -30 atleast
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
46 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 40
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 17
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
127 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Drake- Iím Upset
421 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 10
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
81 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
audio inside Drake - Duppy Freestyle
1371 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy