V-Nasty Airs Out Kreayshawn Over Twitter

most viewed right now
 96
NBA KD just pulled Barkley's card
64 comments
@sports
most viewed right now
 53
NBA Dude looking like he might take something smh
24 comments
@sports
most viewed right now
 45
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
80 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 34
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
174 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '06        #61
nightmare 429 heat pts429
space
avatar space
space
$13,073 | Props total: 37 37
 TheMindOf said:
n*gga.. It's 3 bi*ches... Who couldn't predict that a combination of 3 bi*ches, a little money and attention, would end in disaster?

Thats just how bi*ches are.. Famous or not..
 5 years ago '06        #62
nightmare 429 heat pts429
space
avatar space
space
$13,073 | Props total: 37 37
 Megawatts said:
yellowtops... 2 for $5
 5 years ago '12        #63
sigNN 14 heat pts14
space
avatar space
space
$7,040 | Props total: 4061 4061
 STAY ASLEEP said:
she was running out of breath before hitting half the 1st verse
 5 years ago '10        #64
Account001 
space
avatar space
space
$3,367 | Props total: 256 256
free post



Once upon a time there was this stripper..... (quote and add to the story)
 5 years ago '05        #65
WCIB 116 heat pts116
space
avatar space
space
$25,765 | Props total: 10955 10955
 swayze said:
Hell yeah !! I thought i was the only one notice that.. I bet santa Claus gave it to her last xmas and sh*t. If she would have had the Illuminati socks to match then it would have been cool. No Illuminati socks ?Nah i aint feelin it.



 5 years ago '05        #66
Grown Man Ish 97 heat pts97
space
space
space
$14,123 | Props total: 254 254
 NO RELIGION said:
Them bi*ches done broke up the #whitegirlmob


Why are you Facebook/twitter social networking act so illiterate? Is it going to k!ll you to put the 'o' between the 'y' and the 'u' or the b in baBe?

I hate the crackbaby/fatherless generation

Lol.
Lulz.
blame twitter for their word limit, forcin ppl to typ lik retards
 5 years ago '11        #67
Mr X 19 heat pts19
space
avatar space
space
$2,378 | Props total: 340 340
i dont even know who these f*ggots are


and why does that f*ggot vlad tv tag fu*king twitter screenshots
 5 years ago '04        #68
- JaEdEe24 - 15 heat pts15
space
avatar space
space
$2,397 | Props total: 16 16
 brapkid55 said:

[pic - click to view]

this
 12-03-2012, 04:47 PM         #69
Patrick Galooly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Windy said:
ay bruh why your wife neck and face so strong


[pic - click to view]

that's a man.
 5 years ago '04        #70
TrueWest_1 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,987 | Props total: 294 294


man both of them have been long forgotten.

If the diss tracks come out, please leave Lil Debbie out of it. bi*ch can't flow for sh*t
 12-03-2012, 05:04 PM         #71
104 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I bet V nasty's babysitter is caked up....
 5 years ago '10        #72
MarcusF87 
space
avatar space
space
$3,911 | Props total: 31 31
 brapkid55 said:

[pic - click to view]

 12-03-2012, 05:07 PM         #73
104 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 videoshirt said:
is v-nasty wearin an illuminati shirt?
looks like it... if that's the case she needs to become a Christian because Illuminati ain't did sh*t for her career
 5 years ago '05        #74
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,757 | Props total: 2229 2229
i see people trying to act like they dont care..

but i know yall care.. cuz this the site that made these hoes famous..

with that said..

im happy all these hoes turning on kreayshawn..

she didnt deserve that deal in the first damn place.. trying to ride lil b coat-tails and sh*t... smh..

first she fell out with lil b, then her whole damn crew fell out wit her... thats comedy

..v-nasty the realest bi*ch of them all.. and lil debbie the cute one.. kreayshawn aint good for sh*t really..

gucci gucci still knock tho..
 12-03-2012, 05:15 PM         #75
EpodnamrA 
space
space
space
$n/a | Props total:  


































 12-03-2012, 05:15 PM         #76
Stayburnin 
space
space
space
$n/a | Props total:  
people complain about hip hop, yet you decide to make threads about vnasty and kreayshawn. stop talking about them and they will go away. stop giving these nobodies attention.
 5 years ago '07        #77
Gortexmethod 
space
avatar space
space
$743 | Props total: 166 166
Vnasty an Gucci are workin on a sequel she said last week
 5 years ago '06        #78
RAZAH CUTS 6066 heat pts6066
space
avatar space
space
$55,946 | Props total: 24478 24478
Ain't none of these brawds s3xy... fu*k outta here..
 12-03-2012, 05:31 PM         #79
104 
space
space
space
$n/a | Props total:  
"It's summertime and yo bi*ch is on my mind"
 5 years ago '04        #80
Big Shaq 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,960 | Props total: 97 97
[QUOTE=Sin Loc;25451846]
[pic - click to view]



[pic - click to view]



[/QUOTE

Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Video inside The Deep Dark Web
114 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
50 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
62 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Colin Farrell destroying bullys dad
52 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 7
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
157 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 7
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
94 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 6
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
86 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
Image(s) inside May 19 - Countries Are Starting To Dump The US Dollar... EU Consider D..
39 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy