Tyga embarrasses himself on game show in '08.

most viewed right now
 176
Image(s) inside Kevin Gates Accepts Transfer To Illinois, Receives Support From Gucci ..
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 118
Image(s) inside Big Booty Giving You an Open Invitation
57 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 118
Image(s) inside DRAKE's SISTER Wood Get This WORK !
90 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Video inside The Justice League trailer is here
186 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-03-2012, 12:01 PM         #61
bigree61 
space
space
space
$n/a | Props total:  
so youll thought tyga was a street n*gga
 4 years ago '06        #62
johnny 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,996 | Props total: 104 104
 JBAL NY said:
"my ma said i look like tiger woods, so i just stuck with that"

"they say im not hood cuz i stay in the valley, they say i never been in the alley, i tell them cats...i been in the alley"


all them bi*ches booin when the n*gga said "we need some females up here"


TOO MANY L'S





AND THE n*gga LOST TO THE WHITE DUDE AT THE END OH sh*t




 MasterCheef119 said:
Never liked the dude


 4 years ago '05        #63
mobsta 37 heat pts37
space
avatar space
space
$2,011 | Props total: 207 207
omfg hes lame
 4 years ago '10        #64
kingjab7542 21 heat pts21
space
avatar space
space
$3,212 | Props total: 294 294
and now he's a millionaire



Gotta love america and it's gullible consumers.
 4 years ago '05        #65
CartelFamill 55 heat pts55
space
space
space
$4,979 | Props total: 1010 1010
 Sin Loc said:
he's from gardena and has the da hoovaz on payroll
Gsh*t...... Thats how he got his chain back when 40 Glocc robbed......Infact SchoolBoy Q used to be in GED before TDE.....


And isnt School Boy Q Hoover?
 12-03-2012, 01:27 PM         #66
CIDF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
woww n*gga is a straight clown
 4 years ago '12        #67
Melle 43 heat pts43
space
avatar space
space
$3,362 | Props total: 837 837
 TheMindOf said:
Y'all know that 80% of the rappers with "street cred" from the 80's and 90's was frauds too.. Just wasn't no internet or Youtube to expose n*ggas back then
the game was more about street cred around that time.. during the Crack Epidemic mostly everyone coming out of NY had certified street cred.. hell even Slick Rick was shooting at ppl!!!
 12-03-2012, 01:35 PM         #68
JRHernandez88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Oh sh*t








I hope that boys acting or something. Ain't his new mixtape called 187??
 12-03-2012, 01:42 PM         #69
iThink 
space
space
space
$n/a | Props total:  
so y'all gonna act like this dude ever released anything other than songs that employ motifs about a privileged lifestyle?



 12-03-2012, 01:45 PM         #70
Sin Loc 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CartelFamill said:
Gsh*t...... Thats how he got his chain back when 40 Glocc robbed......Infact SchoolBoy Q used to be in GED before TDE.....


And isnt School Boy Q Hoover?
yeah Q was the muscle of GED back in the day when Gata was still asking for handouts lmao


[video - click to view]

 4 years ago '11        #71
Sandor Clegane 68 heat pts68
space
avatar space
space
$8,953 | Props total: 2741 2741
 Dos-effect said:
There you go, fixed that for you.
I don't think this is a race thing, tons of black dudes I know said they don't care about Ross being a CO as long as he made dope music
 4 years ago '12        #72
J Money 95 19 heat pts19
space
avatar space
space
$7,714 | Props total: 3672 3672
All these n*ggas are frauds. Officer Ricky, Wayne, Drake fu*k I can be here all day listing n*ggas.
 4 years ago '05        #73
Andrefrbk 1046 heat pts1046
space
avatar space
space
$22,098 | Props total: 3612 3612
Yo rap is so fuking ez, I have literally 20+ pages of lyrics and a mixtape im almost ready to finalize.

I DONT EVEN RAP, im doing it for fun, and i k!ll niccas like tyga. Its so sad to see how dudes easily make it as an artist.

To be honest tyga only got into the game because of his cousin travis mccoy. I believe that.

Also how you cant freestyle or pronounce AMOEBA?

It ends in fuking Ah, its not hard to ryhme. Shiit i could do a conjunction in a freestyle off the top.

My main chick, i will neva leave ha,
all up in my dome, yeah sorta lika amoebas.
its true, in the game we be fuking wit the same chicks,
but aint no niccas fuking wit my main chick...

Im saying. My mixtape coming soon, not joking niccas gonna love it. Real rap, nyc shiit. No trap, fake rapper bullshiit from the chi.

Stay in school, study english, work on your vocabulary, and become a fuking rapper if you want. Just dont butcher the art form.

[pic - click to view]



Last edited by Andrefrbk; 12-03-2012 at 01:58 PM..
 4 years ago '05        #74
Fresh|B 946 heat pts946
space
avatar space
space
$42,564 | Props total: 20352 20352
 CartelFamill said:
Gsh*t...... Thats how he got his chain back when 40 Glocc robbed......Infact SchoolBoy Q used to be in GED before TDE.....


And isnt School Boy Q Hoover?
....SBQ Was With GED & TDE At The Time. SBQ Didn't Get The Chain Back.

SBQ Is From W/S 52 HCG
 12-03-2012, 01:58 PM         #75
TrippyMayne 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Smh this lil n*gga got some nerve

Im pretty positive that there isnt and never has been a Vietnamese person living in compton
 4 years ago '05        #76
ice wolf 491 heat pts491
space
avatar space
space
$8,679 | Props total: 3083 3083

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



He's lucky this footage only recently surfaced

This is hilariously embarrassing to watch
 4 years ago '10        #77
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,779 | Props total: 16475 16475
 Andrefrbk said:
To be honest tyga only got into the game because of his cousin travis mccoy.
 4 years ago '04        #78
pandemon 8 heat pts
space
avatar space
space
$10,335 | Props total: 295 295
this video comes as 0 surprise

i always knew tyga was a certified clown as was any gullible "male" (quote male because i refuse to believe he has anything other than female fans for the sake of hip hop) that listens to his music

always been a clear joke

its a certain type of dude thats a fan of artists like tyga
 4 years ago '10        #79
Delbert Mengel 28 heat pts28
space
avatar space
space
$20,470 | Props total: 81 81
i thought this was well known.
 4 years ago '05        #80
Andrefrbk 1046 heat pts1046
space
avatar space
space
$22,098 | Props total: 3612 3612
Its funny cause i wrote about niccas like this yesterday in my notebook.
Haha. The whole verse was trill as fuk, cant wait to rerecord and mix my mixtape. Niccas like tyga, so im sure yall will appreciate my shiit.

Sample of the verse i wrote

Real sh*t, fuk fame, and you niccas in the game…
yall be foreva lyin'
Rappin tales of fast cars you be buyin,
and all diamonds you buying out,
Pushing the same bullsh*t albums out,
and taking money out of our peoples mouf,
Then you turn around… build a stadium,
and move all of our people out…… (fu*k you)
Haha man niccas gonna hate me and i hope bx support my shiit so they can hear it. Rap is full of shiit.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 62
Image(s) inside Dr. Sebi's Hair Follicle Fortifier Gone Horribly Wrong
188 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Mar 24 - Bombshell reveal could help Aaron Hernandez beat double murder rap
78 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 30
Image(s) inside Ass so juicy
15 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside "I realized at that moment that I was not truly loved by this man"
145 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside Kevin Hart claps back at fan about Dave Chappelle
108 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 24
Video inside Caution:A video of how an lsd trip feels(judging by the comments)
74 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
New Rolex released at Basel
50 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 13
Well Damn Brilliant Idiot's Podcast almost melts down. Charlamagne says Schulz..
218 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy