December 2012 - Post Your Pick-Ups

most viewed right now
 116
Video inside My experience after record deal (warning)
251 comments
@wild'ish
most viewed right now
 113
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
154 comments
@hiphop
most viewed right now
 49
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
125 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #861
shadydre85 34 heat pts34
space
avatar space
space
$9,401 | Props total: 2348 2348



its been a min but my nirvana shirt is coming outa the closet

need some black and yellow nike elit socks but they dont sell them.


Last edited by shadydre85; 12-22-2012 at 10:01 PM..
 5 years ago '07        #862
cmac23 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,603 | Props total: 0 0
good sh*t!!!
 5 years ago '06        #863
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,940 | Props total: 471 471
 Wallabees said:
I want those Montana's so bad but idk if I'm gonna be able to get em. Too many upcoming releases that I want

Gonna have to say the Crawfish are the best ones out the pack. Yes,better than the motorboat jones.
 5 years ago '12        #864
JBAL NY 57 heat pts57
space
avatar space
space
$13,563 | Props total: 1786 1786
 B SQUEEZE said:
why cant they restock some good sh*t?

i fu*kin hate 9s
I'm sayin I passed on all them sh*ts the 1st time for a reason l. Lemme get a restock on some yeezy 2s for Christmas












Never gonna happen
 5 years ago '12        #865
bmandagod 6 heat pts
space
avatar space
space
$4,250 | Props total: 821 821
 shadydre85 said:
what sight is this?
eastbay
 5 years ago '09        #866
fdot07 
space
avatar space
space
$817 | Props total: 0 0
 specialk103185 said:
***waits for fdot to come in and post 50 pairs of bred xi's and 20 pairs of thunders***
breds I barely got anything and thunders not to many either....
 5 years ago '11        #867
Dray 1187 heat pts1187
space
avatar space
space
$59,270 | Props total: 25104 25104
 Twin4real said:
judging by your new avy missing them breds got you back in the trap
 5 years ago '10        #868
shadydre85 34 heat pts34
space
avatar space
space
$9,401 | Props total: 2348 2348
 samsin420 said:
Gonna have to say the Crawfish are the best ones out the pack. Yes,better than the motorboat jones.


To me motorboats are the best.
 12-23-2012, 11:31 AM         #869
Grindbox 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Had to go classic!


[pic - click to view]




[pic - click to view]

 5 years ago '11        #870
bridouble 239 heat pts239
space
avatar space
space
$6,943 | Props total: 2512 2512
 ayoking said:
Cant wait I kinda went ham. Doesn't even include paypal

[pic - click to view]


Hope fnl does the right thing ....returns ya money and sends you that reject email.
 5 years ago '06        #871
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,940 | Props total: 471 471
 shadydre85 said:


To me motorboats are the best.

See I thought that was the case as well,until I seen the motorboats in person. The red imo should've been darker. Its like a light "punch" color instead of that jb red Still clean don't get me wrong. I got the whole pack and value the crawfish more than the others.


 Grindbox said:
Had to go classic!


[pic - click to view]






[pic - click to view]

 bridouble said:
Hope fnl does the right thing ....returns ya money and sends you that reject email.

Cold blooded.
 5 years ago '11        #872
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,667 | Props total: 11 11
^^
 5 years ago '04        #873
missing linX 
space
avatar space
space
$1,503 | Props total: 150 150
 specialk103185 said:

Lucked up and grabbed a couple pair of thunders, sz 7, 10.5, 11

[pic - click to view]

Not so lucky for the people you're gonna sell em to.
 12-23-2012, 06:44 PM         #874
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 specialk103185 said:

painting for the crib

[pic - click to view]

Nice, I like that

 5 years ago '05        #875
Wondah_Woman 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,990 | Props total: 6092 6092
 specialk103185 said:
Tiebar order came in--10 ties $150 bux, excellent quality. I 100% approve.


[pic - click to view]



Lucked up and grabbed a couple pair of thunders, sz 7, 10.5, 11

[pic - click to view]



replacement fuel band, other one stopped working

[pic - click to view]



painting for the crib

[pic - click to view]

Appreciate that tiebar link. Hooked up the men folk in my family
 5 years ago '06        #876
Adewale 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,422 | Props total: 1379 1379
Painting for the win

 5 years ago '04        #877
killacag 81 heat pts81
space
avatar space
space
$1,991 | Props total: 40 40
 specialk103185 said:


painting for the crib

[pic - click to view]


Was this custom?

Curious to know what the design means or was it just something you were drawn to?
 5 years ago '07        #878
cmac23 6 heat pts
space
avatar space
space
$1,603 | Props total: 0 0
 missing linX said:
Not so lucky for the people you're gonna sell em to.


Damn someone is sour as a lime
 5 years ago '04        #879
missing linX 
space
avatar space
space
$1,503 | Props total: 150 150
 cmac23 said:
Damn someone is sour as a lime
I'm not interested in those shoes at all. But call it what you want bruh.
 5 years ago '11        #880
whitesand 46 heat pts46
space
avatar space
space
$8,652 | Props total: 1545 1545
 bridouble said:
Hope fnl does the right thing ....returns ya money and sends you that reject email.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 111
Video inside My experience after record deal (warning)
252 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 51
Image(s) inside dannielledai
32 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
74 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Video inside Boxden member addressing PORC & trolling accusations
43 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
109 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 18
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
101 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy