The Game Reacts To 50 Cent’s Shots On ‘My Life’

most viewed right now
 178
Video inside My experience after record deal (warning)
88 comments
@wild'ish
most viewed right now
 90
Video inside Maia Campbell Was Recently Spotted In Atlanta....
19 comments
@movies
most viewed right now
 56
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
214 comments
@hiphop
most viewed right now
 56
audio inside Bow Wow Lowkey Had One Of THE GREATEST MIXTAPES RUN OF ALL TIME, Most U..
52 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-28-2012, 07:03 PM         #81
Sam Rothstein 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man, these n*ggas gonna be talking about this sh*t until they are dead. That's how "the game" go. No escape.
 5 years ago '10        #82
calicase 
space
avatar space
space
$990 | Props total: 160 160
Game last album still goes hard, man if you slept on it, pop it in and give it another listen, I think if it wasn't for everyone on the carter 4 d.... Ridin, game may have had album of the year.
 5 years ago '04        #83
marcchrome 42 heat pts42
space
avatar space
space
$11,735 | Props total: 2399 2399
that zombie joke was hilarious!!!!!!!!!!!!!!! but being that Game still has Fif's name in his mouth, Fif still wins in the end.....
 5 years ago '05        #84
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,175 | Props total: 11697 11697
The same Game who's tried numerous times to reunite with 50.
 5 years ago '12        #85
AJtheGreat 26 heat pts26
space
avatar space
space
$20,803 | Props total: 1724 1724
I'm still a fan of both, so i win either way

We all know this isn't going anywhere else. This is just another confirmation that there will never, in this lifetime, be a reunion.
 5 years ago '04        #86
W24x55 50 heat pts50
space
avatar space
space
$12,338 | Props total: 11055 11055
Everyone knows game is a fan. It was awkward.
 5 years ago '04        #87
gimmethat 1 heat pts
space
avatar space
space
$11,467 | Props total: 2702 2702
fu*k game and fifty ...who´s that girl ?
 5 years ago '11        #88
thehammer 742 heat pts742
space
avatar space
space
$4,508 | Props total: 144 144
 THEINFAMOUS said:
The same Game who's tried numerous times to reunite with 50.
Suck a d!ck.


Now don't respond or your Bi-polar.
 5 years ago '11        #89
thehammer 742 heat pts742
space
avatar space
space
$4,508 | Props total: 144 144
 Carlton Black said:
lol at when ppl compare The Game's joint deal with 50 to Buck,Banks & Yayo contracts...ppl forget that Dre discovered & signed Game & was already on Aftermath before Fif ever even entered the picture...& Game was already a boss with BWS...had Banks,Yayo or Buck started talkin' reckless about 50 i'd understand some of y'all stans logic because they came up with 50,they from the same hood & all they repped is G-Unit....but Game already had other things in motion prior to Fif...
Buck wasn't...he was in the same boat he came up already with Cash Money & Juvenile before 50 was in the picture. Different contract though, was pure g-unit.
 5 years ago '04        #90
Budala 418 heat pts418
space
avatar space
space
$12,312 | Props total: 1233 1233
 thehammer said:
Suck a d!ck.


Now don't respond or your Bi-polar.
 5 years ago '10        #91
cjiscash 7 heat pts
space
avatar space
space
$1,995 | Props total: 58 58
 Carlton Black said:
lol at when ppl compare The Game's joint deal with 50 to Buck,Banks & Yayo contracts...ppl forget that Dre discovered & signed Game & was already on Aftermath before Fif ever even entered the picture...& Game was already a boss with BWS...had Banks,Yayo or Buck started talkin' reckless about 50 i'd understand some of y'all stans logic because they came up with 50,they from the same hood & all they repped is G-Unit....but Game already had other things in motion prior to Fif...
I can't speak on what the stans say lol...but me personally as a fan of both, I hold them both accountable for fu*king up what could have been the the biggest force to hit hip hop over some petty bi*ch bullsh*t . I honestly believe if 50, Game, Banks, Buck, (Yayo) would have stayed together they'd still be on top. Maybe not 03-05 level but still at the top. Almost hurts to think about
 5 years ago '11        #92
thehammer 742 heat pts742
space
avatar space
space
$4,508 | Props total: 144 144
 cjiscash said:
I can't speak on what the stans say lol...but me personally as a fan of both, I hold them both accountable for fu*king up what could have been the the biggest force to hit hip hop over some petty bi*ch bullsh*t . I honestly believe if 50, Game, Banks, Buck, (Yayo) would have stayed together they'd still be on top. Maybe not 03-05 level but still at the top. Almost hurts to think about
preach.

50, game & buck have all acted like bi*ches in the beefs on numerous occasions, only way to not see that is being a groupie for one of them.
 5 years ago '05        #93
meepos 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,551 | Props total: 26 26
i laughed a lot when Buck fell off the motorcycle.
 5 years ago '06        #94
LGK 35 heat pts35
space
avatar space
space
$6,666 | Props total: 1224 1224
In other news... rapper t.i. aka T.I. is in jail again...rapper "shyne" aka Shyne Po released a diss track ironically called 'lawd jeezus' taking shots at rapper The Game aka 'game' whom has also takin shots at rapper 50cent who is also recording a new diss track with manny pacquiao.... more to come on that.
 5 years ago '05        #95
PBoy03 6 heat pts
space
avatar space
space
$3,418 | Props total: 524 524
Game got u sissy hurt...pls dont hurt 50!! lol...fags!
 5 years ago '07        #96
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,575 | Props total: 1045 1045
game your career is dead, go do mma f!ghting or wwf. you'll make more money over there.
 5 years ago '06        #97
adub123 1 heat pts
space
avatar space
space
$6,961 | Props total: 11804 11804
just .gif @ 1:09
 5 years ago '11        #98
BLUE$ 169 heat pts169
space
avatar space
space
$10,626 | Props total: 3022 3022
 Whoo da Don said:
I see yo bi*ch a.ss ran from thisis50 after n*ggas ethered your weird a.ss
n*gga who the fu*k are you?

Still Dre window wiping fu*k b00ty behind?

n*gga fu*k outta here

I got a life

Got sh*t to do

I'm part of the team now.

And

I ain't ever run from any fu*k bwoy

Especially a e Thugginn fu*k bwoy.
 5 years ago '04        #99
youngmic 407 heat pts407
space
avatar space
space
$28,379 | Props total: 29505 29505
 BLUE JACK$ON said:
n*gga who the fu*k are you?

Still Dre window wiping fu*k b00ty behind?

n*gga fu*k outta here

I got a life

Got sh*t to do

I'm part of the team now.

And

I ain't ever run from any fu*k bwoy

Especially a e Thugginn fu*k bwoy.

at that this mad groupie.... at this f*ggot blue gettin exposed...lmao!! 50 would punch u in the pus*y if u told him u just jacked off to his pic in the other thread...lol fu*kin homo...go away gay troll no 1 likes u....take athaven with u (if u aint the same person)....
 5 years ago '11        #100
BLUE$ 169 heat pts169
space
avatar space
space
$10,626 | Props total: 3022 3022
 youngmic said:
at that this mad groupie.... at this f*ggot blue gettin exposed...lmao!! 50 would punch u in the pus*y if u told him u just jacked off to his pic in the other thread...lol fu*kin homo...go away gay troll no 1 likes u....take athaven with u (if u aint the same person)....
n*gga who the fu*k ethered me

You ailing f*ggot

Go play In Games Choot Hole

Stay trying to slurp me off

Mad cuz I got 50 in my contacts list and you don't

When you gonn admit you just a butt hurt 50 Stan?

Probably one of them fat bi*ches 50 made fun of on twitter
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
Article inside How Apple has won (and kept) my business
63 comments
23 hours ago
@tech
most viewed right now
 36
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
101 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
48 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Video inside Sid From Ice Age Says She's Not Black She's "Tan" and "White".
22 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
131 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
62 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 9
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
22 hours ago
@movies
most viewed right now
 9
Image(s) inside Holy Camel T0e 19-year-old Model Sofia Richie In White Bikini
99 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy