Nov 28 - Girlfriend ‘Beat Up Her Boyfriend After Bad Sex Left Her Unsatisfied’

most viewed right now
 76
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
85 comments
@sports
most viewed right now
 42
Image(s) inside Rap in the 90's vs rap today
61 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #21
kiddrocay 27 heat pts27
space
avatar space
space
$19,647 | Props total: 4457 4457
the l state strikes again
 5 years ago '12        #22
Di Warlord 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,499 | Props total: 10946 10946
My dude took a tri-L
L number 1. His shorty is hit. Looks like she'd go down on you in exchange for some rocks
L number 2. n*ggas pipe game is wack
L number 3. He got his a.ss beat for it
 5 years ago '12        #23
Whoo da Don 
space
avatar space
space
$590 | Props total: 0 0
Lmaooo!........imagine being the operator getting that phone call


Last edited by Whoo da Don; 11-29-2012 at 12:11 AM..
 5 years ago '04        #24
WhoThaFuk 2 heat pts
space
avatar space
space
$2,907 | Props total: 575 575
Florida couldn't possibly be this crazy..really there has to be some sh*t in the water supply.
 5 years ago '04        #25
simm04 43 heat pts43
space
avatar space
space
$5,954 | Props total: 15634 15634
 gm0ney85 said:
first he

..beat the puzzy up, beat the puzzy up..

Then..

Puzzy beat that n*gga up, puzzy beat that n*gga up..
lol crayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
 5 years ago '09        #26
59fifty 
space
avatar space
space
$22,674 | Props total: 10143 10143
Gotta have dat tongue game...eat dat sh*t til she buss then put it in then throw da legs up n spread em far as u can(not too hard just kinda tap it)......for all my c*m quick n*ggaz out there bcuz i sure do
 5 years ago '12        #27
Who cares 
space
space
space
$345 | Props total: 135 135
I should've gotten my a.ss beat a couple of times but I got mine
 5 years ago '09        #28
That Guy Fly 21 heat pts21
space
avatar space
space
$66,411 | Props total: 12352 12352
On second thought, this wasnt just about him bustin and her not getting hers. Too bad we wont find out the rest.
 5 years ago '05        #29
Kokujin Kotei|m 13 heat pts13
space
avatar space
space
$11,523 | Props total: 1691 1691
could someone please get rid of florida? i'm tired of this sh*t
 5 years ago '05        #30
GST 
space
avatar space
space
$14,831 | Props total: 2399 2399
don't kiss these hoes in the mouth
 5 years ago '04        #31
LikeABoss38701 12 heat pts12
space
avatar space
space
$2,414 | Props total: 1570 1570
lol... damn dude must was talking major smack about breaking her back with the pipe or sumtin to make her hulk up like that...lol...

we all got a couple of them "fast break" s3x stories, but its all about how u build up & rebound....but its nothing like that new..hott.. tight cooch... keep it real... round 2 is for proving your point! lol
 11-29-2012, 05:00 AM         #32
Drone 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dumb bi*ch now she can stay in jail where her dumbass will keep to herself.
 5 years ago '09        #33
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,225 | Props total: 19335 19335
 Kokujin Kotei said:
could someone please get rid of florida? i'm tired of this sh*t
 5 years ago '04        #34
stuntastik 
space
avatar space
space
$195 | Props total: 9 9
Um sayn tho.... wats wrong wit my state?
 11-29-2012, 09:20 AM         #35
Sid 6point7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gm0ney85 said:
first he

..beat the puzzy up, beat the puzzy up..

then..

puzzy beat that n*gga up, puzzy beat that n*gga up..
 5 years ago '06        #36
Maddog345 3 heat pts
space
avatar space
space
$7,867 | Props total: 261 261
Florida is becoming the new Ohio
 5 years ago '11        #37
Kadillac87 225 heat pts225
space
avatar space
space
$17,495 | Props total: 6665 6665
He probably busted and said "I got mine, you better get yours" and then went to sleep
 11-29-2012, 10:45 AM         #38
mk88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
bruh smashed bruno mars
 5 years ago '04        #39
babalou 
space
avatar space
space
$12,433 | Props total: 17 17
 justinjones said:
y'all be looking for stories in florida just for this
word. but that sh*t never gets old
 5 years ago '10        #40
peeyump 15 heat pts15
space
avatar space
space
$21,112 | Props total: 1271 1271
good ole Florida......really....WHAT THE fu*k IS YALL DOING DOWN THERE??!?!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
44 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
170 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
male rape survivor talks about how he got raped twice
80 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Dec 12 - Alien Spacecraft Discovered? Scientists believe so
23 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
270 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Video inside Jay Z's Tidal Is Running Out Of Cash & On Verge Of Bankruptcy, Lost $36..
148 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
132 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 12
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
78 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy