Hector Camacho Shot in Puerto Rico, Critical Condition

most viewed right now
 43
Drake- I’m Upset
317 comments
@hiphop
most viewed right now
 41
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
31 comments
@hiphop
most viewed right now
 36
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
22 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Gillie The Kid Goes Off Talking Bout Pusha T. Vs Drake, & Quentin Miller
15 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '06        #41
j-gip 4 heat pts
space
space
space
$2,378 | Props total: 671 671
Damn, he was a good f!ghter and that Wayans bros episode is one of the best of the whole series.

My cousin was hit by a car over a decade ago. He was on life support and his parents decided to pull the plug. My dad was in the room and said a tear was rolling down his eye when they were saying their goodbyes. sh*t was rough to hear
 6 years ago '06        #42
Jhnnyblz427 188 heat pts188
space
avatar space
space
$38,141 | Props total: 24268 24268
 j-gip said:
Damn, he was a good f!ghter and that Wayans bros episode is one of the best of the whole series.

My cousin was hit by a car over a decade ago. He was on life support and his parents decided to pull the plug. My dad was in the room and said a tear was rolling down his eye when they were saying their goodbyes. sh*t was rough to hear
damn bro sorry to hear that
 6 years ago '04        #43
SpyDa 180 heat pts180
space
avatar space
space
$13,178 | Props total: 2926 2926
 6 years ago '06        #44
j-gip 4 heat pts
space
space
space
$2,378 | Props total: 671 671
 LowaEastSide5 said:
damn bro sorry to hear that
Yeah bro, just thinking about it gives me goosebumps
 6 years ago '05        #45
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,952 | Props total: 13383 13383
I'm wondering how he was even given a chance @ survival after being shot in the neck and face


RIP tho.
 6 years ago '12        #46
Nest 19 heat pts19
space
avatar space
space
$3,712 | Props total: 482 482
My dad was telling me about this since he's a huge boxing fan so I decided to come to BX to see what the commotion was about. Sucks to hear this even from a person that wasnt exactly a fan. Gotta pay respect. Is he officially pronounced dead now or is he still hanging in there??
 6 years ago '11        #47
ZeusSlaps 774 heat pts774
space
avatar space
space
$27,789 | Props total: 2440 2440
brain dead
 6 years ago '04        #48
deziking 98 heat pts98
space
avatar space
space
$20,991 | Props total: 7881 7881
Damn sounds like some PAC sh*t rite there. pus*y n*ggas still doing drive byes.
 11-21-2012, 06:42 PM         #49
lifeundthescope 
space
space
space
$n/a | Props total:  
noooooo hector ntoooooooooooooooooo
 6 years ago '12        #50
Taste Maker 29 heat pts29
space
avatar space
space
$3,713 | Props total: 232 232
we both hard hit just like camacho and vargas, who's the target? -nas

rip
 6 years ago '08        #51
The N 545 heat pts545
space
avatar space
space
$49,429 | Props total: 25187 25187
Bad drug deal or his Driver needed to pay somebody
 6 years ago '08        #52
Soda Pop 7 heat pts
space
avatar space
space
$10,215 | Props total: 5549 5549
He's brain dead, would y'all wanna stay on life support?
 6 years ago '11        #53
UTP 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,770 | Props total: 469 469
 SmooveDude said:
Come on man you 50 and was a top f!ghter in the 90s....why hang with junkies unless you're tryna improve their lives or help em get clean
Supposedly it was a child hood friend.
 11-21-2012, 08:46 PM         #54
ceo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
man I remember dude from the wayans bros episode...RIP
 11-21-2012, 10:03 PM         #55
LaRy BLanco 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn brain dead???

R.I.P. Hector
 6 years ago '11        #56
omarnova 8 heat pts
space
avatar space
space
$1,185 | Props total: 2 2
sad sh*t
 6 years ago '09        #57
jenlove21 
space
space
space
$1,080 | Props total: 0 0
20 COCAINE BAGS FOUND IN THE CAR???


THSI n*gga WAS DOING SOME DIRTY sh*t !

WAS REALLY GOING ON?
 6 years ago '11        #58
SomeOnesoN 206 heat pts206
space
avatar space
space
$17,862 | Props total: 3468 3468
couldn't throw the hands so they had to shoot em

fu*kin shame man.. i hope things work out for the best, in life or death. RIP =(
 6 years ago '09        #59
Toss 
space
space
space
$7,487 | Props total: 2219 2219
Rip to him but this story is intense just more and more infomation is coming out some say brain dead some say he will make a full recovery some say they found coke some say he died on site and ame back to life idk whats going on
 6 years ago '04        #60
creep 14 heat pts14 OP
space
avatar space
space
$6,836 | Props total: 71 71
he was definitely doing something.... He got shot last year too.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
100 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
#bigbreasttwitter
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Nicki Minaj Reveals She's Dating Eminem
133 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside 1st Madden 19 details revealed
84 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 6
The Carter III Documentary Waynes Lawyers Didn't Want Us To See! (Addiction,bi..
60 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
#HarveyWeinstein Released on Bail
32 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 3
Image(s) inside Finished my 18 years of child support
270 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Video inside May 25 - Pablo Escobar’s hitman Popeye arrested in Colombia
47 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy