New York Knicks @ New Orleans Hornets [11/20 @8pm ET] - New Orleans Arena

most viewed right now
 129
NBA Nas got the last laugh
54 comments
@sports
most viewed right now
 100
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
243 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Image(s) inside Dec 12 - The Alabama Special Election Live
400 comments
@news
most viewed right now
 78
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
15 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Winner?
New York Knicks (7-1) 25 86.21%
New Orleans Hornets (3-5) 4 13.79%
Voters: 29. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 5 years ago '10        #81
Agentzer0oo0 209 heat pts209
space
avatar space
space
$67,858 | Props total: 20829 20829
 Brooklyn Lost said:
I'm 5'9 and a half

180 gettin rock solid

4 meals a day and 3-5 miles a day bruh

Can't front tho. No beer Belly; but football Sundays with beer are no good


5'9, 193

I been on my lazy sh*t forreal smh, no beer belly but slacking on my miles. Gotta start toning up & eating correct meals.
 5 years ago '07        #82
Jiraiya 132 heat pts132 OP
space
avatar space
space
$11,748 | Props total: 1810 1810
 Brooklyn Lost said:
I'm 5'9 and a half

180 gettin rock solid

4 meals a day and 3-5 miles a day bruh

Can't front tho. No beer Belly; but football Sundays with beer are no good


I be slackin'

My years on the track + swim team are so far away.
 5 years ago '12        #83
GucciBoy347 39 heat pts39
space
avatar space
space
$10,377 | Props total: 773 773
Davis not playing tonight . Knicks won
 5 years ago '07        #84
Jiraiya 132 heat pts132 OP
space
avatar space
space
$11,748 | Props total: 1810 1810
 GucciBoy347 said:
Davis not playing tonight . Knicks won
 5 years ago '11        #85
King Henry 547 heat pts547
space
avatar space
space
$43,968 | Props total: 9859 9859
I wanted to see AD ball. 8-1
 5 years ago '04        #86
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,686 | Props total: 13088 13088
Anthony Davis not playing?



Copeland, White, Prigioni, Novak and Kurt Thomas will play the whole 4th quarter
 5 years ago '04        #87
luv4music 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,695 | Props total: 1474 1474
 sladewilson said:
When im off work ill get the info for you
props my dude
 5 years ago '07        #88
Chief|m 55 heat pts55
space
avatar space
space
$22,335 | Props total: 2070 2070
no brows, no problem
 5 years ago '04        #89
luv4music 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,695 | Props total: 1474 1474
 Brooklyn Lost said:
I'm 5'9 and a half

180 gettin rock solid

4 meals a day and 3-5 miles a day bruh

Can't front tho. No beer Belly; but football Sundays with beer are no good


6'3 -- 220

but that ain't muscle

every time i start trimmin my fu*king knee goes to sh*t and the running is out

plus i eat late cuz of work...fu*k
 5 years ago '04        #90
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,686 | Props total: 13088 13088
Who gon guard Melo? Ryan Anderson?
 5 years ago '04        #91
luv4music 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,695 | Props total: 1474 1474
 #The_Money_Team said:
Who gon guard Melo? Ryan Anderson?
prob Aminu and they'll put Anderson on Brewer
 5 years ago '05        #92
s1eepyboy 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,515 | Props total: 4820 4820
Damn i wanted to see the brow dawg. He lucky he woulda got smashed anyway
 5 years ago '09        #93
thegoldenhero 3 heat pts
space
avatar space
space
$36,223 | Props total: 19332 19332
AD not playing? fu*k watching the game now
 5 years ago '04        #94
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,686 | Props total: 13088 13088
 s1eepyboy said:
Damn i wanted to see the brow dawg. He lucky he woulda got smashed anyway
We better have a 30 point lead by the time the 4th quarter starts or
 11-20-2012, 06:37 PM         #95
Lannister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
another easy win
 5 years ago '04        #96
luv4music 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,695 | Props total: 1474 1474
 Lannister said:
another easy win

[pic - click to view]




no such thing
 5 years ago '04        #97
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,686 | Props total: 13088 13088
 Lannister said:
another easy win
orlando x2, toronto, celtics - rondo, cleveland, sacramento
 11-20-2012, 06:45 PM         #98
Lannister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 #The_Money_Team said:
orlando x2, toronto, celtics - rondo, cleveland, sacramento
yeah yeah
 5 years ago '07        #99
dnycem 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,738 | Props total: 1748 1748
checking in......thank you NBA League Pass
 5 years ago '04        #100
GarySanchize24 239 heat pts239
space
avatar space
space
$55,686 | Props total: 13088 13088
 Lannister said:
yeah yeah
nobody's had more easy wins than the nets so keep hating
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Pineapple Pwussy 🍍 😻
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Guy programs old Chuck E Cheese Animatronics to perform Pop Lock and Drop It
51 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
220 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 17
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
194 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 16
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
148 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Video inside My experience after record deal (warning)
323 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Whoo Kid says 50 Cent used to be out here beatin up random drug dealers
151 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
male rape survivor talks about how he got raped twice
63 comments
24 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy