Chief Keef - Hate Being Sober ft. 50 Cent & Wiz Khalifa [BTS Video Shoot Pics]

most viewed right now
 121
Image(s) inside I Wanna Fu** U Hard On The Sink, After That, Give U Sumthin 2 Drink
44 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 106
Video inside My experience after record deal (warning)
251 comments
@wild'ish
most viewed right now
 59
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
152 comments
@hiphop
most viewed right now
 52
NFL Carson Wentz doesnt have a torn acl
123 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #41
Jayceon 492 heat pts492
space
avatar space
space
$27,596 | Props total: 906 906
 Escargot LL said:
lol how u miss ur own video... hes done
Ima refrain from callin u dumb as fu*k and ask why he is done
 5 years ago '05        #42
Gm0ney85 9 heat pts
space
avatar space
space
$13,721 | Props total: 2161 2161
...how he miss his own video?

Look where that video is being shot!.. An he hate being sober

Tell me you seriously think a high a.ss big city goon can find his way to the middle of fu*kin no where dessert...














Nah forreal.. That n*gga couldnt get a ride tho?
 5 years ago '12        #43
Escargot LL 2 heat pts
space
avatar space
space
$933 | Props total: 6 6
 UniVersaceDaGr8 said:
Ima refrain from callin u dumb as fu*k and ask why he is done
how is he not? THAt whole rebellious dgaf attitude is gonna hold him back when hes costing other people money... you think this whole video free? like everyone operating equipment or performing do it for free?

on top of that lil jojo sh*t he got and other legal sh*t, he seems like a big liability.


I like the kids songs but why do you even think hes releasing an album so fast, who would even buy it? label's tryna cash out before hes dead, in jail, or do some other stupid sh*t
 5 years ago '05        #44
THEINFAMOUS 19 heat pts19
space
avatar space
space
$47,176 | Props total: 11711 11711
 chrismb said:
50cent ‏@50cent

@ChiefKeef didn't show up to his own video. I never saw anything like this on the first song. SMSaudio



50cent ‏@50cent

Its not funny @ChiefKeef didn't sell any records yet,they will pull the plug on him.SMSAUDIO
so where the fu*k was he @
 5 years ago '10        #45
A.Dot789 1053 heat pts1053 OP
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 kenoe212004 said:
Iono Bruh This Is Big For Both Of Them At This Point Of There Careers But 50 Still Aint Makin A ComeBAck He's Trash!!!.......
but u have lil wayne in ur avy
 5 years ago '10        #46
A.Dot789 1053 heat pts1053 OP
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
Updated with new pics
 5 years ago '07        #47
cankstoochie 48 heat pts48
space
avatar space
space
$16,576 | Props total: 1046 1046
 Minister said:
OH MY GODOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFDFFDKFAJSLFD;KJF











THIS IS YOUR IN THE CLUB


I'M SO HAPPY

this song is gonna be a hit... gangsta rap is back!!!!

i can relate to this song cuz i hate being sober
 5 years ago '04        #48
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,161 | Props total: 1607 1607
Chief Keef really never showed up smh
 5 years ago '04        #49
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,161 | Props total: 1607 1607
 cankstoochie said:
this song is gonna be a hit... gangsta rap is back!!!!

i can relate to this song cuz i hate being sober
 5 years ago '06        #50
Big Bear 20 heat pts20
space
avatar space
space
$32,948 | Props total: 13571 13571
he was 2 high 2 show up
 5 years ago '04        #51
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,161 | Props total: 1607 1607
 Minister said:
fredo better be in the cut

 5 years ago '12        #52
genocidecutter 25 heat pts25
space
avatar space
space
$576 | Props total: 95 95
Who checking for this bullsh*t though?
 11-16-2012, 12:22 PM         #53
CIDF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this sh*t is fake i dont believe it
 5 years ago '12        #54
Mavs In 4 51 heat pts51
space
avatar space
space
$8,877 | Props total: 1037 1037
 Athavan 789 said:
but u have lil wayne in ur avy
Are you iimplying that Wayne's buzz has died like 50's?

Last time I checked, Lil Wayne sold a mil first week on his last album.
 5 years ago '10        #55
A.Dot789 1053 heat pts1053 OP
space
avatar space
space
$13,942 | Props total: 8040 8040
 Robert Roofus said:
Are you iimplying that Wayne's buzz has died like 50's?

Last time I checked, Lil Wayne sold a mil first week on his last album.
I am implying that lil wayne is beyond trash.
 5 years ago '12        #56
YoungKazzy 53 heat pts53
space
avatar space
space
$3,203 | Props total: 23 23
no wonder keef didn't show up... that f*ggot 50 doesn't even smoke or drink so why the hell he's on the track is beyond me... wiz fell off sooo hard so again why is he there? this should've been a chief keef only single....

and why the fu*k you gunna shoot the video for "I hate being sober" in the middle of the desert? the song is not called "I hate being thirsty"

 11-16-2012, 01:09 PM         #57
CIDF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^ and n*gga why the fu*k would u throw a bottle of that cheap a.ss bacardi next to your petty first 1,000 dollars on your broke a.ss stove
 11-16-2012, 02:06 PM         #58
fmf_123 
space
space
space
$n/a | Props total:  
smh........


Last edited by fmf_123; 11-16-2012 at 02:12 PM..
 5 years ago '06        #59
28 Gramz 51 heat pts51
space
avatar space
space
$7,567 | Props total: 4473 4473
Good sh*t for Keef not showin up, I'm sure Jimmy just threw Wiz and 50 on to get the track a bigger buzz but them lames weren't needed, hopefully they take em off at the last minute.
 5 years ago '04        #60
persuazion 2 heat pts
space
avatar space
space
$16,208 | Props total: 2097 2097
So dudes have a problem with 50's headband but not Wiz's tight a.ss leggings/jeans. Wow......
Home      
  
 

 






most viewed right now
 50
Video inside Boskoe 100 tells Trippie Redd,"You Can't Ban No One From L.A. If you fr..
73 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 44
Image(s) inside dannielledai
30 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
Video inside Every retarded thot think they a dime on IG
26 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
235 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Dec 10 - Putin: America Is Godless, Has Turned Away from Christian Values
106 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 16
NFL CBS James Brown Hairline Is Seriously Making Me Uncomfortable
101 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
The Rock has a message for The Avengers
38 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 11
Video inside Dec 9 - Scientists Create Vitamin A-Rich Fruit That Could Save Many Lives
59 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy