Joe Budden ft. Emanny - "More of Me" dropping tonight @ 10 (1st Leak off Loose Quarter)

most viewed right now
 114
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
29 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
133 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 54
Troy ave is back ladies and gentleman
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
80 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '07        #41
Verse 71 heat pts71
space
avatar space
space
$16,575 | Props total: 5256 5256
 5 years ago '04        #42
killacag 81 heat pts81
space
avatar space
space
$1,991 | Props total: 40 40
 5 years ago '09        #43
xMikey 
space
space
space
$36 | Props total: 0 0
 11-08-2012, 07:16 PM         #44
dan99 
space
space
space
$n/a | Props total:  
can't w8t, but it'll be impossible to live up to all of me if this is meant to be part 2...
 11-08-2012, 07:21 PM         #45
NeoDaMatrix 
space
space
space
$n/a | Props total:  
better than expected
 5 years ago '09        #46
thegamedmx286 3 heat pts
space
avatar space
space
$4,315 | Props total: 37 37
 Verse said:
 5 years ago '05        #47
Stuart Scott 200 heat pts200
space
avatar space
space
$25,249 | Props total: 19718 19718
Listening. fu*k happened to this n*ggas voice?
 5 years ago '07        #48
Pos 90 heat pts90 OP
space
avatar space
space
$9,611 | Props total: 5462 5462
 5 years ago '06        #49
jgatling 
space
avatar space
space
$260 | Props total: 81 81
i'm glad i'm drunk off this remy 1738 because i don't remember nothin' budden just said line for line.....i'd rather hear this sober and having it still fresh to ma' ears.....what i did hear as far as delivery is that this n!gga is waaaay too happy in life right now ......what made all of me so monumental is that once again he was down or pissed off about some things



plus the beat is mid tempo and nowhere near as soulful compared to when the klassiks took the sample and flipped it.....


Last edited by jgatling; 11-08-2012 at 07:30 PM..
 5 years ago '09        #50
RdGZkP 30 heat pts30
space
avatar space
space
$3,044 | Props total: 197 197
Instead of gettin pushed back my n*gga dropped his sh*t early..n I fu*k wit the track
 5 years ago '05        #51
ogballer32 400 heat pts400
space
avatar space
space
$4,977 | Props total: 2537 2537
this sh*t bangs
 11-08-2012, 07:31 PM         #52
BADmeetsEVIL 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BADmeetsEVIL said:
He's gonna fu*k this up by making the whole song about that bi*ch.
Yup, he did it. Still alright, first verse was good.
 5 years ago '04        #53
Scream @ Me 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,016 | Props total: 1904 1904


First off, the 'All of Me' sample was type disappointing, some things you shouldn't go back and revise unless, of course you're absolutely certain you're improving it. So, that part I wasn't feeling off jump. Second, whenever you listen to Budden's music there's always a line or two or twenty that you can feel in your soul and relate to, this one? Ehh, kinda sorta, not so much tho. Lastly, this n*gga dedicates every tweet, thought, Instagram pic, video, status.. sh*t EVERYTHING to this girl, finally get a new track and what does it cover? ...her. I felt the story, he past (struggle) a bit but its like damn 'cuz can we get something OTHER than that, at least for now.
 5 years ago '05        #54
Juelz23 
space
avatar space
space
$1,189 | Props total: 380 380
 Scream @ Me said:


First off, the 'All of Me' sample was type disappointing, some things you shouldn't go back and revise unless, of course you're absolutely certain you're improving it. So, that part I wasn't feeling off jump. Second, whenever you listen to Budden's music there's always a line or two or twenty that you can feel in your soul and relate to, this one? Ehh, kinda sorta, not so much tho. Lastly, this n*gga dedicates every tweet, thought, Instagram pic, video, status.. sh*t EVERYTHING to this girl, finally get a new track and what does it cover? ...her. I felt the story, he past (struggle) a bit but its like damn 'cuz can we get something OTHER than that, at least for now.
i get you. same way i feel. track is cool.
but joe got the timing for the story down, hes about to be on Love and hip hop with her.
so it had to be done. lol it was a slick move, but kinda like ummm,, yeah... lol
 5 years ago '04        #55
Scream @ Me 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,016 | Props total: 1904 1904
 Juelz23 said:
i get you. same way i feel. track is cool.
but joe got the timing for the story down, hes about to be on Love and hip hop with her.
so it had to be done. lol it was a slick move, but kinda like ummm,, yeah... lol
Idigit. That's what love is - you get lost in your partner. Son is in toooooo deep tho', I'm not quite sure what he's compensating for. Hope they're together for a good minute, if not I garuntee a break-up between the two would tear him up like no other.
 5 years ago '06        #56
Yung Dilla 1478 heat pts1478
space
avatar space
space
$54,875 | Props total: 25637 25637
my n*gga joe almost smoked that wet again i just told him to stay strong only wet he should be near is kaylins pus*y!!
 5 years ago '07        #57
Verse 71 heat pts71
space
avatar space
space
$16,575 | Props total: 5256 5256
 blackx said:
Did he Just put his girl info all out there.. Joey gives no fu*ks.. but real truthful song
she talked about all this during one of his live streams a couple weeks ago.
 5 years ago '07        #58
Dat_BK_Nicca 49 heat pts49
space
avatar space
space
$8,211 | Props total: 790 790
bout to listen to this again, still not better than part 1 tho
 5 years ago '11        #59
CamoBoxers 20 heat pts20
space
avatar space
space
$2,667 | Props total: 11 11
oh man when that hook first started playing it brought a tear to my eye.

Buddens the goat man
 5 years ago '11        #60
Blue Dream 8 heat pts
space
space
space
$2,448 | Props total: 594 594
She stopped that n*gga from relapsing, been keeping him clear of his biggest demon for some time, he been voicing his appreciation on social networks for a while but we knew the musical side of it was coming. This isn't supposed to be a Pt 2 though, its a different outlook, All of Me is the midst of the storm, this is looking back in hindsight. All in all I fu*ks with it, but All of Me is too high of a bar to ever surpass with the same concept.

Meet Happy Joe Budden.

If they ever split tho n*ggas in for the greatest Mood Muzik ever.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
202 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 49
Rappers that have or had AIDS
167 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside Boxden man is in tears after getting robbed of $20,000 by his friends..
90 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
188 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside Response to Joyner Lucas 'I'm Not Racist'
227 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
261 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 18
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
90 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 18
NBA Matt Barnes retires
52 comments
20 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy