November 2012 - Post Your Pick Ups

most viewed right now
 61
NBA The Original Charlotte Hornets Logo
35 comments
@sports
most viewed right now
 59
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
94 comments
@hiphop
most viewed right now
 43
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
110 comments
@sports
most viewed right now
 39
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
102 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '05        #201
DaViLLe726 3 heat pts
space
avatar space
space
$3,313 | Props total: 270 270
 Twin4real said:
these things are uglier than you!
i concur
 11-07-2012, 10:55 PM         #202
AKS MUZIK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 5 years ago '04        #203
killacag 81 heat pts81
space
avatar space
space
$1,991 | Props total: 40 40
 RLRugby said:


what yall think


[pic - click to view]



[pic - click to view]



Wats the point of copping these mahoney, ya know since you already have the pines...i mean they basicly the same color way, slime

 11-08-2012, 09:00 AM         #204
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Twin4real said:

[pic - click to view]


you can't afford anything i posted,

so i think thats just hate

thanks
 5 years ago '06        #205
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,945 | Props total: 487 487
 Niruggg said:

THIS MY LAST POST IN HERE YA'LL NI55A TOOO SENSITIVE LIKE SOME BYTCH$
 Niruggg said:
you can't afford anything i posted,

so i think thats just hate

thanks

 5 years ago '06        #206
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,945 | Props total: 487 487
 fdot07 said:
nah that aint me......I got workers everywere lol


That's the Dadeland Mall HOH. I bet I even know the chico who took that pic
 5 years ago '06        #207
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,945 | Props total: 487 487
 RLRugby said:


what yall think


[pic - click to view]



[pic - click to view]


fu*king horrid imo but to each is their own.
 11-08-2012, 09:11 AM         #208
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Adewale said:

[pic - click to view]




fu*king with that 12 year tho, gonna try and step my sh*t up to that 18 sometime soon


I see we on the same page, we both like nice things...This is by far the best Scotch i've had yet it has a bit of a spicy taste aged in caribbean rum casks, a bit more pricey (21) but worth it. the 18 is good too but I like my scotch old enough to drink
 5 years ago '06        #209
samsin420 39 heat pts39
space
avatar space
space
$5,945 | Props total: 487 487
 11-08-2012, 09:16 AM         #210
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 J-Schmoove said:


That 21 is tough.
for real i used to drink neat but the 21 got me going 1 maybe 2 ice cubes, 1 drink (3 fingers) and i'm right
 11-08-2012, 09:18 AM         #211
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 specialk103185 said:
But you got Parrot Bay in the background tho...
OK...And i got a full bar in my living room everybody don't like the same sh*t. what can i say "I'm a good host?"
 11-08-2012, 10:38 AM         #212
Niruggg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 J-Schmoove said:
Cats gotta stop pulling the "you can't afford this card" or the "keep wearing your hoodies and Jordans" card just because somebody doesn't like what you posted.
you right J 5:43

[video - click to view]

If you DON'T KNOW you DON'T KNOW
 5 years ago '04        #213
B SQUEEZE 
space
avatar space
space
$1,778 | Props total: 1 1
i think i fu*ks with those flightposite boots
 5 years ago '06        #214
NYC-Banga 107 heat pts107
space
avatar space
space
$13,521 | Props total: 3463 3463
 RLRugby said:
man i dont like this section no more

too much wack n*ggas

[pic - click to view]



THIS n*gga talking...


Last edited by NYC-Banga; 11-08-2012 at 12:07 PM..
 5 years ago '10        #215
shadydre85 34 heat pts34
space
avatar space
space
$9,413 | Props total: 2358 2358
anyone know if the Jordan 4 thunders still droping on the 17th? or did it get pushed back till december?
 5 years ago '05        #216
BronxBombers 195 heat pts195
space
avatar space
space
$37,695 | Props total: 2429 2429
 shadydre85 said:
anyone know if the Jordan 4 thunders still droping on the 17th? or did it get pushed back till december?
Yeah Its Dec 26th Now
 5 years ago '06        #217
Adewale 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,422 | Props total: 1379 1379
 Niruggg said:


I see we on the same page, we both like nice things...This is by far the best Scotch i've had yet it has a bit of a spicy taste aged in caribbean rum casks, a bit more pricey (21) but worth it. the 18 is good too but I like my scotch old enough to drink


That 21 year tho
 5 years ago '06        #218
Adewale 15 heat pts15
space
avatar space
space
$4,422 | Props total: 1379 1379
 Niruggg said:
for real i used to drink neat but the 21 got me going 1 maybe 2 ice cubes, 1 drink (3 fingers) and i'm right
After a long day at work that's the life right there
 11-08-2012, 01:30 PM         #219
pufntrees718 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k that aged sh*t
give me some henny
some heinekens
and im good
 5 years ago '04        #220
7milestunna1 
space
avatar space
space
$570 | Props total: 0 0

[pic - click to view]


saw these in Foot Action...I liked, I copped.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 75
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
27 comments
21 hours ago
@sports
most viewed right now
 68
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
62 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 58
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
285 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
Image(s) inside Let’s keep it real: is she a 6 in your area?
52 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 37
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
127 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 29
Image(s) inside Rap in the 90's vs rap today
80 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 24
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
89 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Article inside 10 Songs That Biggie Recorded But No One Has Found
63 comments
20 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy