Chief Keef – Love Sosa (Prod. By Young Chop) (Official Video)

most viewed right now
 127
Article inside So we gon act like Clipse manager didnt get 32 years for that Whitney?
32 comments
@hiphop
most viewed right now
 89
Pusha T tweets about “duppy freestyle”
168 comments
@hiphop
most viewed right now
 71
Image(s) inside Drake Spoke Way Too Soon
105 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
NBA Lebron Son Ask Him How He Keep Hittin Them Clutch Shots 😏
62 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '08        #221
Gmengfx 77 heat pts77
space
avatar space
space
$12,779 | Props total: 1613 1613
still amazes me all these people who come in here that dont like keef

you will never catch me in a j cole thread..or k.dot ect

why do you go into this knowing you dont like him? how is your opinion even valid..
 10-20-2012, 10:46 AM         #222
bigree61 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NvrCMyNut said:
Like many, unfortunately there are too many coons to count in the rap game
and calling other black men coons is what?

and in front of a group of white men is what?
 10-20-2012, 10:47 AM         #223
Graftedgenes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hot song.


Keef got good energy a strong movement behind him and the Interscope machine pushing him so I can't see anything but success.


My only knock on them is the low budget visuals in the living-rooms but I guess it's a part of the grimy aesthetic they trying to convey.


If you not feeling it then you might want to check out other Interscope artists like Emenim, 50-Cent or Soulja Boy who might be more your taste.
 6 years ago '11        #224
EL CHAPO 109 heat pts109
space
avatar space
space
$7,356 | Props total: 6115 6115
cdq
 6 years ago '11        #225
keejee 131 heat pts131
space
avatar space
space
$9,200 | Props total: 37 37
 Gmengfx said:
still amazes me all these people who come in here that dont like keef

you will never catch me in a j cole thread..or k.dot ect

why do you go into this knowing you dont like him? how is your opinion even valid..
that's the internet for you brah. it gives an outlet for shones and fu*k boys to spit their bullsh*t online.

you damn sure ain't gonna catch me in a dee-1/childish gambino/danny brown thread

that's for sure.
 10-20-2012, 11:14 AM         #226
JayDee11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ridiculous song. Chop a goddamn beast. I can't even deny Keef anymore. Duke gonna be a star. Interscope struck gold with this one.
 6 years ago '06        #227
jaycee 39 heat pts39
space
space
space
$9,438 | Props total: 1315 1315
 keejee said:
that's the internet for you brah. it gives an outlet for shones and fu*k boys to spit their bullsh*t online.

you damn sure ain't gonna catch me in a dee-1/childish gambino/danny brown thread

that's for sure.
childish gambino ..i can't believe people listen to that guy..
 6 years ago '10        #228
ThRoWeD MaN LaN 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,366 | Props total: 1638 1638
Anybody got a tape/album of these cats best songs?
 6 years ago '08        #229
Loyalist 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,216 | Props total: 451 451
 ThRoWeD MaN LaN said:
Anybody got a tape/album of these cats best songs?
this

in the whip and for n*ggas that lift . keef is dat dude for that type of music for real
 6 years ago '09        #230
quentyburga725 55 heat pts55
space
avatar space
space
$9,130 | Props total: 3756 3756
 6 years ago '06        #231
Bouncer 16 heat pts16
space
avatar space
space
$18,292 | Props total: 1628 1628
this sh*t been playin for the past few days
 6 years ago '06        #232
25toLife 
space
avatar space
space
$4,177 | Props total: 11 11
sh*t goes hard as fu*k

need that instrumental

 6 years ago '05        #233
BurninLz 31 heat pts31
space
avatar space
space
$10,406 | Props total: 1130 1130
First song I've ever played by this guy apart from 300 and I Don't Like and have had it on repeat since it dropped. Interscope Jimmy giving this kid the big push.
 6 years ago '12        #234
44wade 296 heat pts296
space
space
space
$25,986 | Props total: 14219 14219
yeah, this sh*t go so hard tho
 6 years ago '04        #235
DSOM 38 heat pts38
space
avatar space
space
$18,341 | Props total: 449 449



Im never coming in one these threads again


n*gga shot the same video as I dont like and raps about damn near the same damn thang over the same type beats


I pass on this fad. yall can have this sh*t
 6 years ago '04        #236
muzikhead 
space
avatar space
space
$1,321 | Props total: 3 3
 DSOM said:



Im never coming in one these threads again


n*gga shot the same video as I dont like and raps about damn near the same damn thang over the same type beats


I pass on this fad. yall can have this sh*t
Amen. HOR-RI-BLE!!!!
 10-20-2012, 04:24 PM         #237
Jeezydasnowman 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow smh at yall

 6 years ago '12        #238
YoungKazzy 53 heat pts53
space
avatar space
space
$3,205 | Props total: 31 31
1,000,000 views in 3 days

Edit* - I will k!ll someone for a young chop beat


Last edited by YoungKazzy; 10-21-2012 at 12:57 AM..
 6 years ago '10        #239
Space 2020 14 heat pts14
space
avatar space
space
$2,771 | Props total: 182 182
1 million in 2 dayz

#GBE

I've been listenin to this n*gga since day one.
 6 years ago '07        #240
240ka 49 heat pts49
space
avatar space
space
$22,814 | Props total: 3062 3062
blah
Home      
  
 

 






most viewed right now
 35
yall seen this bi-ch fu-king yet? my word!
54 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 32
Video inside Compton THUGS starring Kevin Hart & Mike Epps 🤣🤣㊃..
22 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 32
FAMILY GUY Ă— "Peter Becomes A Millennial"
46 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 19
Image(s) inside May 24 - Millennials born in 1980s may never recover from the Great Re..
76 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 17
Quick way to sum up that Detroit game.
53 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 14
I will marry this woman for real.
137 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside Guaranteed method to overcome laziness
41 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Jay Z Sued For Misusing RocNation Logo He Does Not Own
16 comments
2 days ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy