The Official Black Ops 2 Thread

most viewed right now
 91
NBA Ref Scot Foster is for LeBron..Tony Brothers on the other hand
45 comments
@sports
most viewed right now
 81
Video inside Jose Guapo out here down bad
23 comments
@misc
most viewed right now
 76
Image(s) inside 🐰 Perfect Snowbunny.IMPOSSIBLE DECISION🐰
96 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 75
Image(s) inside Damn! Tina Fey Is Getting Thick
58 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #801
ImAMonster 418 heat pts418
space
avatar space
space
$37,902 | Props total: 11824 11824
Boutta get some in after the game goes off. 40 seconds to go in the 3rd. IF any of y'all DO add me,just put "BX" as the title with yur username here jus so I know who I'm adding. If not that's cool, add me anyways.
 6 years ago '09        #802
DatBrownDood 109 heat pts109
space
avatar space
space
$26,216 | Props total: 1839 1839
anyone wanna 2 day trial pm me
 6 years ago '04        #803
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
Yo I know I'm mad late catching on to this "score streak" thing but man it's awesome for me. My running and gunning/playing objective style of play literally keeps me with sentry guns posted every where. This sh*t must be on double XP


Last edited by killadre; 11-17-2012 at 01:16 AM..
 11-16-2012, 10:56 PM         #804
J-R 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The ending had me like WTF!! Black ops always has the best story's ...... I'll play throug it again In a couple months o see the other endings or wait till they get on YouTube
 6 years ago '05        #805
Rob- 
space
avatar space
space
$1,422 | Props total: 523 523
psn italkTRAP blackopz 2 n nba2k12
 6 years ago '04        #806
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
This can't be life after dying waiting to spawn back my sentry gun k!lls 21 ppl
 6 years ago '09        #807
ImAMonster 418 heat pts418
space
avatar space
space
$37,902 | Props total: 11824 11824
25-5.

Yo Kon, Send me an invite playa.

Tired of playing with these scrub a.ss level 30's who go like 8-11 and sh*t. Making me take on 3 enemies at once. I can't do that sh*t since I don't know the maps yet lmao.
 6 years ago '04        #808
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
 ImAMonster said:
25-5.

Yo Kon, Send me an invite playa.
I'm I just joined in w/ astro

What's your GT
 6 years ago '09        #809
ImAMonster 418 heat pts418
space
avatar space
space
$37,902 | Props total: 11824 11824
Aw yall are on 360. I ain't gonna hop on my brother's 360 for that sh*t. Thought you were in the PS3 clan. My bad brother.
 11-16-2012, 11:12 PM         #810
LakeHawks 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Yung Chance said:
PSN

DevDaTru7h

we beastin and *freezin
fixed that
 6 years ago '04        #811
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
 ImAMonster said:
Aw yall are on 360. I ain't gonna hop on my brother's 360 for that sh*t. Thought you were in the PS3 clan. My bad brother.
Naw fam we're ps3
 6 years ago '09        #812
ImAMonster 418 heat pts418
space
avatar space
space
$37,902 | Props total: 11824 11824
 killadre said:
Naw fam we're ps3
Oh Okay. Well sh*t. My PSN Is Drake_DuCaine

Had to restart my ps3...Damn playlist was out of date lol.
 6 years ago '04        #813
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
 ImAMonster said:
Oh Okay. Well sh*t. My PSN Is Drake_DuCaine

Had to restart my ps3...Damn playlist was out of date lol.
Sent u one. We deep now but got room for one more
 6 years ago '05        #814
xratede 
space
avatar space
space
$1,126 | Props total: 262 262
Im hoppin on now, anyone down for some domination or KC add me PSN=grimreaper478
 6 years ago '09        #815
WiLL 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,930 | Props total: 196 196
Had like 3 or 4 back to back 60+ k!lls and had 2 80 k!ll games, I'm finally getting used to this sh*t
that msmc smg with a suppressor is deadly


Last edited by WiLL; 11-17-2012 at 12:31 AM..
 6 years ago '04        #816
killadre 230 heat pts230
space
avatar space
space
$20,885 | Props total: 17272 17272
Just went 29-1.

5 sentries in one match
 11-17-2012, 12:36 AM         #817
LakeHawks 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Grief >>>>
 6 years ago '09        #818
ImAMonster 418 heat pts418
space
avatar space
space
$37,902 | Props total: 11824 11824
This fu*king game. It's just as inconsistent as past COD's. One game you ball the fu*k out and k!ll people when you shoot them. Next game, you get k!lled every time you turn a corner and can't k!ll enemies for sh*t.
 6 years ago '04        #819
BadNews640 
space
avatar space
space
$841 | Props total: 25 25
 ImAMonster said:
This fu*king game. It's just as inconsistent as past COD's. One game you ball the fu*k out and k!ll people when you shoot them. Next game, you get k!lled every time you turn a corner and can't k!ll enemies for sh*t.
Lol i put in a quick game this morning before work. Either I just went ham with the newly acquired scar (reflex/quickdraw) combo or the other team sucked. But I went 30-6 in domination and led all players. I felt like a god . Constant war machines on deck lol.


Whats funny before that happened, last night I went back to MW3 to see if I still had the skills bops2 stole from me. Instant 10-1 for the 2 minutes I was in a remaining match. I was sitting there like :lebroncmonson: I know i didnt lose sh*t. MW3 has a completely different feel to it.


Last edited by BadNews640; 11-17-2012 at 07:44 AM..
 6 years ago '08        #820
EMER1TUS 11 heat pts11
space
avatar space
space
$35,879 | Props total: 15135 15135
Man I had to get off last nite...my chick came home from a week vacation she trying to spend some time with ya boy now I went to sleep next to some warm b00ty thinking bout k!lling Campers tho

I'm bout to get a quick 2 hours on if anybody up. PSN in the Avy
Home      
  
 

 






most viewed right now
 77
Lil Baby got picked up off the street and already outsold every Young Thug pro..
86 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside TAYLOR BANNER out here looking like something to eat! 🌱
59 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 35
NBA Richard Jefferson Spitting Game At Savannah James
32 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
Article inside New photo of Jet Li's physical deterioration is astonishing
101 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Ol Boy Was Play Fightin Wit His Girl And Then This Happened
64 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 28
NBA These nerds are really smashing ya fav NBA team by 30?
38 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
 26
Image(s) inside This girl is so fcking ugly Oh my but her body A1
116 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside k dot kicks w**** girl off stage for n****
583 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy