50 cent: French Montana you ain't Sh!t boy. You out your league talking about me you hoe.i read your

most viewed right now
 98
Image(s) inside May 22 - Here’s how money is destroying the world and the people livin..
31 comments
@news
most viewed right now
 97
Video inside F*ucking Black Guy
133 comments
@wild'ish
most viewed right now
 95
Man hit dog with baseball bat because he ate his Whopper
52 comments
@wild'ish
most viewed right now
 43
Video inside First she'll break your ankles, then she'll your heart!!!
67 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '07        #161
castro 427 heat pts427
space
avatar space
space
$11,346 | Props total: 11383 11383
 k3llz said:
lmao at u n*ggaz overreacting...saying 50 going get Max out? lmao he's not the fu*king president...u internet dudes d!ckride 50 way too much online
doesnt have to be the president?

50 got the money, got the lawyers... hes one of the few n*ggas in the game that actually can pull this off..

remember when buck stabbed a n*gga ON CAMERA with MAD WITNESSES...that was attempted murder...n what he get? 1 year probation or some sh*t like that.... thats 50's g-unit lawyers for you...

think about it b
 6 years ago '06        #162
nightmare 429 heat pts429
space
avatar space
space
$13,073 | Props total: 37 37
 Sam Rothstein said:
I don't think 50 really about that life, he was in the streets, but you can just sense it in him that deep down inside he ain't really about that life. My n*gga Ross he really about that life, Gunplay is about that life, this is what they live for.






























this should be nominated for most ridiculous post of the year
 6 years ago '04        #163
youngmic 420 heat pts420
space
avatar space
space
$30,717 | Props total: 37471 37471
lmao...but it was ok for 50 to talk sh*t about every1 for sh*tty reasons...lmao...riiiight
 10-10-2012, 03:39 PM         #164
dlettern  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 6 years ago '12        #165
Boo The Fool 12 heat pts12
space
avatar space
space
$16,580 | Props total: 6208 6208
oh sh*t


50 is back


beef in full effect

industry trembling AT THE KNEES

 6 years ago '05        #166
Martel 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,077 | Props total: 3219 3219
50 is so corny nowadays. rick ross made him look like a clown. i admit. his antics were funny at first. but he looks so desperate nowadays. and you know he isn't going to physically put hands on anyone. he needs to grow up. this dissin sh*t is corny. and it isn't like he's a great rapper nor is french montana so who 'tf wanna hear these two battle. i hope french ignore this clown. that's all you gotta do to win against this dude.
 6 years ago '05        #167
Martel 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,077 | Props total: 3219 3219
50 is so corny nowadays. rick ross made him look like a clown. i admit. his antics were funny at first. but he looks so desperate nowadays. and you know he isn't going to physically put hands on anyone. he needs to grow up. this dissin sh*t is corny. and it isn't like he's a great rapper nor is french montana so who 'tf wanna hear these two battle. i hope french ignore this clown. that's all you gotta do to win against this dude. little attention wh0ore who goes away when you don't feed into it.
 6 years ago '11        #168
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
 noverum said:

[pic - click to view]



There may be many reasons responsible for why 50 Cent will have less of an artistic impact on Hip Hop in the future than he did in the past, but as long as he's sitting at that table, a lack of industry support will not be one of them.
They don't even really fu*k with him though after the headphone sh*t.
 6 years ago '06        #169
Blah 17 heat pts17
space
avatar space
space
$26,810 | Props total: 10094 10094
so what started all of this
 6 years ago '11        #170
ImInHerMouth 1 heat pts
space
space
space
$8,974 | Props total: 4732 4732
 Martel said:
50 is so corny nowadays. rick ross made him look like a clown. i admit. his antics were funny at first. but he looks so desperate nowadays. and you know he isn't going to physically put hands on anyone. he needs to grow up. this dissin sh*t is corny. and it isn't like he's a great rapper nor is french montana so who 'tf wanna hear these two battle. i hope french ignore this clown. that's all you gotta do to win against this dude. little attention wh0ore who goes away when you don't feed into it.
only lame old n*ggas and lame white boys from the burbs respect this sh*t. other n*ggas see how sad this is. Why is a n*gga like 50, with his type of money, even phased by what French Montana says? 50 is really the kid you won't let play with your group, so he's gonna get mad and start doing dumb sh*t like standing in the middle of the field or kickin rocks towards y'all to fu*k your game up.

mad desperate for attention. 50's been denying that he's finished for years. He puts out a good album (BISD), no one fu*ks with him. He gets even more grittier and goes back to his old style, no one fu*ks with him. yeah he'll still get played, but he's not anywhere near the top, and he's a competitive dude so he feels a way about that.
 6 years ago '12        #171
eCity 420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$9,314 | Props total: 910 910
 Martel said:
50 is so corny nowadays. rick ross made him look like a clown. i admit. his antics were funny at first. but he looks so desperate nowadays. and you know he isn't going to physically put hands on anyone. he needs to grow up. this dissin sh*t is corny. and it isn't like he's a great rapper nor is french montana so who 'tf wanna hear these two battle. i hope french ignore this clown. that's all you gotta do to win against this dude. little attention wh0ore who goes away when you don't feed into it.

did u not see the recent gunplay video?? 50 rocked his sh*t
 6 years ago '11        #172
Urbanchill 5 heat pts
space
avatar space
space
$8,309 | Props total: 2356 2356
some of you say people pro 50 living in the past but the same ones saying that are saying the same thing about 50 they been saying since he came out
 10-10-2012, 07:04 PM         #173
Lannister  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tupacnasfan said:
French Montana has got a point, 5-0 would not his career rising if he hadn't beef with rappers all these years.
it's about making hit songs



it really doesn't matter about that


it's not like he is beefing with producers lol
 6 years ago '04        #174
ayaknow 
space
avatar space
space
$882 | Props total: 68 68
this will benefit french not 50
 6 years ago '05        #175
dg177bx 25 heat pts25
space
space
space
$7,606 | Props total: 1 1
 ayaknow said:
this will benefit french not 50
:jayhah2: this is exactly my point
 6 years ago '05        #176
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
 Martel said:
50 is so corny nowadays. rick ross made him look like a clown. i admit. his antics were funny at first. but he looks so desperate nowadays. and you know he isn't going to physically put hands on anyone. he needs to grow up. this dissin sh*t is corny. and it isn't like he's a great rapper nor is french montana so who 'tf wanna hear these two battle. i hope french ignore this clown. that's all you gotta do to win against this dude. little attention wh0ore who goes away when you don't feed into it.
If French stepped to 50 he'd get knocked on his sloppy out of shape a.ss. I've sold as many records as French. French is always braggin about his 250 thousand dollar house. You know what a 250 thousand dollar house looks like in the NYC Metro? You probably where size 24 jeans you cornball.
 6 years ago '05        #177
Str8 outta Cuse 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,516 | Props total: 49 49
 ImInHerMouth said:
only lame old n*ggas and lame white boys from the burbs respect this sh*t. other n*ggas see how sad this is. Why is a n*gga like 50, with his type of money, even phased by what French Montana says? 50 is really the kid you won't let play with your group, so he's gonna get mad and start doing dumb sh*t like standing in the middle of the field or kickin rocks towards y'all to fu*k your game up.

mad desperate for attention. 50's been denying that he's finished for years. He puts out a good album (BISD), no one fu*ks with him. He gets even more grittier and goes back to his old style, no one fu*ks with him. yeah he'll still get played, but he's not anywhere near the top, and he's a competitive dude so he feels a way about that.

You're one of those guys that pulls up to the mall in a 1998 Honda Civic with 6 dudes packed into it banging Tyga's newest mixtape.
 6 years ago '04        #178
skillahmang 2 heat pts
space
avatar space
space
$24,752 | Props total: 13750 13750
another 10 page 50 cent thread



[pic - click to view]

 6 years ago '04        #179
Smiff_Beats 
space
space
space
$741 | Props total: 8 8
50 is just a dude that treats rap like the streets. If this was on the block and somebody was talking negatively about what you do, especially when yall are supposed to be cool, would you not get at him? Exactly
 6 years ago '11        #180
KingP1n 344 heat pts344
space
avatar space
space
$8,125 | Props total: 4248 4248
 Sam Rothstein said:
I don't think 50 really about that life, he was in the streets, but you can just sense it in him that deep down inside he ain't really about that life. My n*gga Ross he really about that life, Gunplay is about that life, this is what they live for.
Not bout it?
Course he bout it, how you think he had Queens on lock at one point?
Bang em will tell you hes bout it.
Bimmy (Supreme Team) will tell you he bout it.
List goes on
Home      
  
 

 






most viewed right now
 63
ashley graham killing it i'm sold yo!
55 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 48
DONT LET THESE TRAPS FOOL YOU! Here's how to effectively avoid them.
101 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 38
Kanye West working on MY BEAUTIFUL DARK TWISTED FANTASY
51 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 36
Video inside May 22 - Kaepernick Lawsuit Reveals Evidence Teams Think He's a Starter
53 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 30
Image(s) inside Jessica Jones AKA Krysten Ritter Is Fine To Me Bruh
83 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside Rosey Got Thickkkkkk
50 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside This is what the richest zip code in America looks like
147 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 21
Video inside Trevor Noah had a cameo in Black Panther that people are only just noti..
37 comments
20 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy