Mariah Says Nicki Threatened Shooting

most viewed right now
 106
Ms Vicky gives my blicky a stiffy with them titties
39 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 85
NBA BX do you agree with Scottie Pippen??
114 comments
@sports
most viewed right now
 68
Childish Gambino is the offspring of 50 Cent and Kanye West
21 comments
@hiphop
most viewed right now
 60
NBA LaVar Ball Argues Why Lakers Would Never Trade Lonzo Ball For Kawhi Leonard
25 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 6 years ago '09        #1
6476 pageviews
78 comments


Brainwave 5389 heat pts5389
space
avatar space
space
$18,418 | Props total: 6 6
Mariah Says Nicki Threatened Shooting
 

 

[video - click to view]

Nicki’s got a gun? Following her spot with Mariah Carey on American Idol, MiMi told Barbara Walters this morning that Nicki said, “If I had a gun, I’d shoot the (inaudible) bi-ch.” Shortly after, Nicki repudiated the comment via her Twitter account. Her sh-t bangs.

Hey yAll. Lets just say nicki said smthn about a gun. ppl will believe it cuz she’s a black rapper. Lmao. I’ll then hit up Barbara n milk it. Ironically no camera or mic heard the gun comment tho. Lol @ the struggle. Not even the producers believed u. Say no to violence barbz.

Barbara walters didn’t reach out from our team barbz. I guess we’re too dangerous. Don’t shake if u don’t wannA get shook!!!! LmAooooooooooo.

I guess it hurts 2 have the producers tell u to ur face that nicki is the best judge we’ve had since simon. Awww, poor u. Keep them lies cmn. All I do is compliment u. That’s not enuff? Ur a legend, cheer up. U don’t have to run down ur resume or feel intimidated. Shady McGrady…

[pic - click to view]

 Rap Radar :: Mariah Says Nicki Threatened Shooting

78 comments for "Mariah Says Nicki Threatened Shooting"

 6 years ago '12        #2
MischiefTooReal 141 heat pts141
space
avatar space
space
$11,880 | Props total: 5479 5479
Damn, she's immature and she's GHETTO as fu*k!
 10-04-2012, 12:16 PM         #3
mprjxl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Kick that non talent bi*ch out of American idol, I won't be watching American idol just cause of her. They will loose alot of viewers
 6 years ago '06        #4
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,458 | Props total: 36440 36440
Lmao at hiring extra security for that dumb bird i don't wish no ill will on anyone but i really wish nickki would get lost..
 6 years ago '09        #5
Final Boss 184 heat pts184
space
avatar space
space
$7,198 | Props total: 406 406
damn the illuminati must be spraying chemtrails this week or something
 6 years ago '05        #6
Flatbush85 55 heat pts55
space
avatar space
space
$14,667 | Props total: 1376 1376
I'm curious how long they gonna keep this stunt going?
 10-04-2012, 12:35 PM         #7
Minister 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nicki usually got the ymcmfags to back her up


dats y when she was poppin sh*t she couldnt even look in her direction, pus*yhole bi*ch


she usually got them lil 99 cent store tampons to give her protection and a fu*kin ego n look how sh*tty itmakes u
 6 years ago '11        #8
UrbanGAAWD 209 heat pts209
space
avatar space
space
$7,296 | Props total: 1074 1074
So people are snitching nowadays....AI producers are just trying to get ratings since no one cares about American idol anymore
 6 years ago '10        #9
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,748 | Props total: 16570 16570
 mprjxl said:
Kick that non talent bi*ch out of American idol, I won't be watching American idol just cause of her. They will loose alot of viewers
This.

Talent-wise Nicki already don't belong there. Then she wanna act up on top of that?

Very off-putting.

The amount of viewers they gain bringing her on, aint worth the amount that they will lose. They gon learn that the hard way.
 6 years ago '04        #10
gimmethat 1 heat pts
space
avatar space
space
$12,078 | Props total: 3610 3610
lmao @ that statement !
Mariah made sure she can´t be fired !
Its a lawsuit wating if they try
Smart woman
 6 years ago '04        #11
psylence2k 59 heat pts59
space
space
space
$13,034 | Props total: 2259 2259
Nicki from South Jamaica, what else you expect from a hood rat ???

White people got fooled by all the pink wigs, pastel make-up, and Star ships bullshyt. It was only a matter of time before the ghetto came back out.


Last edited by psylence2k; 10-04-2012 at 12:48 PM..
 6 years ago '08        #12
Chief Dee 6 heat pts
space
avatar space
space
$10,706 | Props total: 140 140
People say stuff like this all the time, figure of speech doesnt mean they'd actually want to shoot you. Now if someone says something like this to you and then they disappear out of sight for 5 or 10 minutes and returns THEN you have to worry.
 6 years ago '04        #13
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,458 | Props total: 2472 2472
 mprjxl said:
Kick that non talent bi*ch out of American idol, I won't be watching American idol just cause of her. They will loose alot of viewers
lol doubt it
 6 years ago '04        #14
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,458 | Props total: 2472 2472
 TheMindOf said:
This.

Talent-wise Nicki already don't belong there. Then she wanna act up on top of that?

Very off-putting.

The amount of viewers they gain bringing her on, aint worth the amount that they will lose. They gon learn that the hard way.
Nicki got talent whether u wanna admit it or not
 6 years ago '06        #15
marcusaka50 59 heat pts59
space
space
space
$31,099 | Props total: 11331 11331
this sh*t seems fake to me but I could be wrong.
 6 years ago '04        #16
polorsport2345 8 heat pts
space
space
space
$8,458 | Props total: 2472 2472
bi*ch Mariah shook Lol
 6 years ago '06        #17
Affectz 163 heat pts163
space
avatar space
space
$8,471 | Props total: 5866 5866
Best believe this whole Nikki vs Mariah thing is a publicity stunt,u guys looking dumb
 6 years ago '06        #18
nightmare 429 heat pts429
space
avatar space
space
$13,073 | Props total: 37 37
 Chief Dee said:
People say stuff like this all the time, figure of speech doesnt mean they'd actually want to shoot you. Now if someone says something like this to you and then they disappear out of sight for 5 or 10 minutes and returns THEN you have to worry.
say that to a n*gga who actually got a gun and ready to use it and see how far that get you, i understand its a figure of speech but u still gotta be careful how u talk, esp nowadays, where dudes are getting shot over nothing
 10-04-2012, 01:15 PM         #19
redacted 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Publicity...



[video - click to view]



I still don't care about this show, but there are a ton of people who will tune in to see friction.
 6 years ago '10        #20
lovebrazilgirl 
space
avatar space
space
$337 | Props total: 240 240
 foshomoney said:
Mariah was acting buji I would have cussed her a.ss out too.
ole sucking jimmy iovene d!ck to get to the top a.ss
lol n*gga u serious?

mariah sucked d!ck to get to the top? n*gga ur hopeless and clueless
get educated on mariah, watch some youtube or something

Home      
  
 

 






most viewed right now
 76
Video inside Russians catching up on the the Culture too now, Jheeeeeeeze!!
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside I’ll take “things a brotha wouldn’t do” for $200 Alex
135 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside T.I. and Rihanna playing Illuminati games
108 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 30
Most dangerous gym fails :obamalmao:
93 comments
23 hours ago
@misc
most viewed right now
 26
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
102 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Video inside The Deep Dark Web
144 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
May 20 - gas is now $3 a gallon on average
91 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
64 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy