2012 Presidential Election discussion thread (Obama vs Romney)

most viewed right now
 228
Amber rose slept with 21 savage best friend
113 comments
@hiphop
most viewed right now
 125
SC Football legend Ronaldinho to marry two women at the same time
37 comments
@sports
most viewed right now
 104
Pusha T - Daytona album cover released!
59 comments
@hiphop
most viewed right now
 86
Kanye Album Cover leaked?
32 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 10-16-2012, 07:11 PM         #681
ej5486 
space
space
space
$n/a | Props total:  
OK Obama calling his bullsh*t
 6 years ago '04        #682
Explicit 239 heat pts239
space
avatar space
space
$10,205 | Props total: 2725 2725
Obama coming out swinging


but will it work?
 6 years ago '12        #683
CosbySweater 302 heat pts302
space
avatar space
space
$36,697 | Props total: 18422 18422
Obama ain't playing this time
 6 years ago '10        #684
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,748 | Props total: 16570 16570
- No more "ummmm's"

- Clear and concise answers

If Obama keep it up, he gon run away with this sh*t early. Romney already sick.
 10-16-2012, 07:16 PM         #685
ej5486 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TheMindOf said:
- No more "ummmm's"

- Clear and concise answers

If Obama keep it up, he gon run away with this sh*t early. Romney already sick.
If u ain't know that is just how he speaks. He thinks before he say anything
 10-16-2012, 07:19 PM         #686
Skratch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this n*gga romney yo hes so dominate
if obama is really black he need to get loud back with that n*gga
 6 years ago '11        #687
keen77 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,252 | Props total: 1 1
Obama chumpin hard. Better performance than last time tho
 6 years ago '10        #688
TheMindOf 21 heat pts21
space
avatar space
space
$27,748 | Props total: 16570 16570
It's bout to get ugly.


[pic - click to view]

 6 years ago '11        #689
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,251 | Props total: 2316 2316
Damn obama just got sonned a lil right there
 6 years ago '04        #690
knowughetto 9 heat pts
space
avatar space
space
$11,430 | Props total: 11 11
I don't fu*k with these debates at all cause both of them are full of sh*t, but this is my first time ever watching a debate and this is pure comedy. This is some WWE sh*t right here....
 6 years ago '04        #691
dblock187s 28 heat pts28
space
avatar space
space
$11,294 | Props total: 2651 2651
mitt aint just chump my n*gga barack tho lol
 10-16-2012, 07:20 PM         #692
Skratch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Romney callin shots, he not even lettin obama get up but romney will stand any time he ready to refute obama lol, this n*gga obama soft son
 10-16-2012, 07:21 PM         #693
Throbbin' Thicke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
They bout f!ght!
 6 years ago '10        #694
Trill Livin 69 heat pts69
space
avatar space
space
$14,781 | Props total: 8001 8001
obama wants to smack romney
 6 years ago '08        #695
GrownmanJ 21 heat pts21
space
avatar space
space
$4,889 | Props total: 7 7
Romney tryna go ham...
 6 years ago '11        #696
Backflipz 84 heat pts84
space
avatar space
space
$14,251 | Props total: 2316 2316
Hit em right back tho
 6 years ago '10        #697
SickaMorStyle 402 heat pts402
space
avatar space
space
$3,994 | Props total: 1 1
He didnt even talk, he just got up.. then mitt makes it like he was about to interrupt.
 6 years ago '04        #698
dblock187s 28 heat pts28
space
avatar space
space
$11,294 | Props total: 2651 2651
obama wit the ether lowkey just now hahaha
 6 years ago '11        #699
keen77 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,252 | Props total: 1 1
Obama lying guys, check it
 10-16-2012, 07:23 PM         #700
TimmyGee 
space
space
space
$n/a | Props total:  
This n*gga ROmney GOONING though
Home      
  
 

 






most viewed right now
 73
Video inside You like t**ties? You'll like these ones... MILFY
27 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
condoms are lame as fu-k
54 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Image(s) inside The PAWG reality definition for most yall
37 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
May 23 - 7-Eleven Planning To Sell CBD Products in 4,000 Locations
59 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Image(s) inside A Nice Palmed Sized Moroccan Ass
77 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside How is Tru Life still breaded after he did years in prison & neva went..
109 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 16
Jersey Drug King-Pin gets sworn in as a lawyer
58 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 9
Article inside Thot ends up $10,000 in debt thirst trapping for the 'gram.
138 comments
23 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy