[VIDEO] So We Just Gonna Act Like Skip Didn't Act LIke A Lil B%$ch This Morn?

most viewed right now
 92
Image(s) inside Fake Ashanti Look WAAY BADDER Than The Real Ashanti
27 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 76
Troy ave is back ladies and gentleman
65 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
76 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
128 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 5 years ago '10        #21
bbqslap 
space
avatar space
space
$2,128 | Props total: 278 278
Yea that was not a pretty sight. Skip was looking iggy as fu*k talking about gameplan for no hot routes to Dez. Making no sense. Mangini was arguing with an idiot today.
 5 years ago '07        #22
wtr1906 45 heat pts45
space
avatar space
space
$17,724 | Props total: 4479 4479
So We Just Gonna Act Like "So We Just Gonna Act Like" wasn't the MOST overused phrase for a title on Boxden like 2-3 years ago?
 5 years ago '07        #23
DaForce13 27 heat pts27
space
avatar space
space
$4,642 | Props total: 437 437
 steeLTown said:
i missed that cause i dont really watch FT when its all NBA talk i just watched it on youtube and..... Cuban absolutely annihilated him

"skip whats a zone"
 10-02-2012, 08:48 PM         #24
twt88 
space
space
space
$n/a | Props total:  
So you just gonna act like Tom Brady don't need to get on a WINNING team, and leace them BANKRUPT f*ggot bi*chES, I mean Dodge to the rest of the BROKE LOSERS. Tom had his first LOSING record this year since 2003 and struggled against the BUFFALO BILLS for 3 and 1/2 quarters before a 5th string QB showed his true colors to get to a .500 record? LMAO
 10-02-2012, 08:55 PM         #25
conscious thug 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Mark Cuban took that bi*ch's soul. Now when he gets called out on specifics and X's and O's, he spazzes out and takes that sh*t personal. Mangini was having that dude getting Flashbacks like Tim Robbins in Jacob's Ladder.
 5 years ago '04        #26
skillahmang 2 heat pts
space
avatar space
space
$23,677 | Props total: 11336 11336
damn i missed this. cant really fu*k with this show any more. i was hype to watch skip eat crow after the heat won. but that show is corny as fu*k. i rather watch colin cowherd speak intelligently and make valid points by himself in a radio room.

but god damn. skip is a bi*ch made. eric mangini should literally slap his bi*ch a.ss.
 5 years ago '04        #27
gh3tto 5 heat pts
space
avatar space
space
$3,065 | Props total: 677 677
skip's been a f*ggot
 10-02-2012, 09:29 PM         #28
Cowboys All Day 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Skip is a bi*ch for that, as a man you have certain boundaries when talking to another man, even in a full disagreement. And to top it off this is his "workplace", totally unprofessional and pathetic.
 5 years ago '11        #29
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
Skip hit em with that ether I would have beat his a.ss for that
 5 years ago '11        #30
Kingpin 313 104 heat pts104
space
space
space
$19,222 | Props total: 2617 2617
 twt88 said:
So you just gonna act like Tom Brady don't need to get on a WINNING team, and leace them BANKRUPT f*ggot bi*chES, I mean Dodge to the rest of the BROKE LOSERS. Tom had his first LOSING record this year since 2003 and struggled against the BUFFALO BILLS for 3 and 1/2 quarters before a 5th string QB showed his true colors to get to a .500 record? LMAO
k!ll yourself
 5 years ago '06        #31
beantown 74 heat pts74
space
avatar space
space
$23,409 | Props total: 2 2
this show is for entertaining the lazy and unemployed
 5 years ago '08        #32
Gmengfx 75 heat pts75
space
avatar space
space
$12,648 | Props total: 1219 1219
 twt88 said:
So you just gonna act like Tom Brady don't need to get on a WINNING team, and leace them BANKRUPT f*ggot bi*chES, I mean Dodge to the rest of the BROKE LOSERS. Tom had his first LOSING record this year since 2003 and struggled against the BUFFALO BILLS for 3 and 1/2 quarters before a 5th string QB showed his true colors to get to a .500 record? LMAO
worst use of smilies i ever seen

that sh*t made no sense
 5 years ago '06        #33
BlackandGifted 17 heat pts17
space
avatar space
space
$24,431 | Props total: 788 788
ESPN mustve snatched the video down

 5 years ago '05        #34
trackmanxs 3 heat pts
space
avatar space
space
$2,470 | Props total: 139 139
 ddash said:
Yup Eric murdered him the whole segment and skip had to diss him like a bi*ch.He knew he looked dumb and couldn't take it.

I find it very funny that Jalen hasn't been back and Yes Mark ethered skip and made him truly look foolish and ignorant about basketball.
i been waiting for jalen to come back, but since he schooled the sh*t outta skip he wont be back.




  8 - 2 STRK: 1 l in a row WIN PCT: 80% 70 (-1) 
  Career: | Aug 17: 12-12, Rank #523 | Aug 16: 7-5, Rank #193 | Aug 15: 62-28, Rank #86 | Aug 11: 4-1, Rank #229 | Aug 10: 39-20, Rank #135 | Aug 08: 1-0, Rank #932 *
 5 years ago '04        #35
shadychef04 125 heat pts125
space
avatar space
space
$5,025 | Props total: 2967 2967
they needa get mike tyson on this show to talk about boxing
 5 years ago '04        #36
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
that chick bad as hell
 5 years ago '04        #37
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,619 | Props total: 4 4
 beantown said:
this show is for entertaining the lazy and unemployed
and unfortunately, those on the West Coast
 5 years ago '05        #38
drama_kiNg 62 heat pts62
space
avatar space
space
$14,284 | Props total: 675 675
i cant stand anything related to espn anymore
 5 years ago '05        #39
GUNIT-FINEST 
space
avatar space
space
$17,631 | Props total: 309 309
damn that was low even for skip but that what he always does . Ive been said dude ego is out of control its bigger then any player in any league. wtf does u watching football have to do with anything.

and hot routes are base on what the D is gonna do u cant just say ok im gonna throw it to Written he always has an excuses when he is wrong. Eric is a g and that was foul
 5 years ago '11        #40
GrindPOWER$ 389 heat pts389
space
avatar space
space
$19,263 | Props total: 12521 12521
five verbal interception

yeah skip was a bi*ch for calling out a coach out
that's not nice skip
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Rappers that have or had AIDS
166 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 43
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
202 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 43
Video inside Boxden man is in tears after getting robbed of $20,000 by his friends..
89 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 34
Video inside Response to Joyner Lucas 'I'm Not Racist'
225 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
NBA IT OFFICIAL: Lamelo & LiAngelo Ball Have Gone Pro, Sign 1 Year Deal With L..
261 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
 21
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
90 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
The internet reacts to people getting finessed by the mother of the viral bull..
187 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
Image(s) inside Dec 11 - Government agencies announce plan to sellout the internet
134 comments
19 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy